2013. július 9., kedd

Nyári tag

Én egy kicsit le vagyok maradva, de már sok blogon olvastam ezt a kérdéssort, ami teljesen a nyárra van hangolva, és nekem nagyon megtetszett, mert érdekes kérdések vannak, úgyhogy gondoltam miért is ne írjam meg én is, remélem kíváncsiak vagytok a válaszaimra.


Nyáron, hajmosás után magától szárad a hajad, vagy megszárítod?
Általában hagyom magától megszáradni, ilyenkor kicsit hullámosabb is lesz, de ha hűvös van, akkor hajszárító után nyúlok.

Fagyi vagy jégkrém?
Húhhaa, nehéz kérdés, de talán inkább fagyi, rengeteget tudok megenni belőle.

Szoknya vagy rövidnadrág?
Idén egyre többször van rajtam szoknya, de mégis inkább rövidnadrág párti vagyok, ezzel egyszerűbb az élet, és mostanában nagyon jó mintákban és színekben lehet kapni őket.

Tenger vagy tópart?
Tenger. Egy életérzés. Amikor ez a bejegyzés kikerül, akkor épp a tengernél leszek és már nagyon várom, imádom a hangulatát, a naplementéket, hajózásokat, kis barlangokat.. Persze a Balaton is nagy kaland, szerintem megunhatatlan.

Hányas faktorú naptejet használsz?
Az arcomra ötveneset, mert hajlamos vagyok kicsit megpirulni... de máshova szerencsére elég a 20, esetleg 30. Emellett mindig használok napozás utáni aloe verás zselét, ami rengeteget segít, szépen helyreteszi a leégett bőrt.

Kedvenc nyári parfüm?
Nyárra úgy konkrét kedvencem nincs nagyon, talán az essence like a walk in the summer rain nevű edt amit a legjobban szeretek, nagyon jó friss, kevésbé édes illat, a neve nagyon találó.

Kedvenc kiegészítő a nyárra?
Napszemüveg! Mindig nálam van, szerintem nem kell magyarázni, az egyik leghasznosabb nyári dolog, ráadásul még a különböző outfiteket is jól fel tudja dobni.  

Saru vagy flip-flop?
Saru, de a flip-flopot is szeretem, ebből is lehet szépeket kapni, bár jelen pillanatban csak a gumisarumban járkálnék, annyira kényelmes.

Kedvenc nyári sport?
Az úszás és a strandröplabda. Nyáron szercsére van ezekre idő, és jó dolog a sport, én megint elkezdtem úszni, nagyon élvezem. A röpit egész évben szeretem, de úgy az igazi, ha strandon játsszuk, a meleg homokban, barátokkal..

Kedvenc fesztivál?
Ilyen nem nagyon van, szoktam kisebbekre járni, viszont nagyobb fesztiválokon még nem voltam, de ami késik, nem múlik. :) 

Hova mész nyaralni?
Voltam Erdélyben, és mikor már ezt a bejegyzést olvassátok én Franciaországban leszek. Most, 1 nappal az út előtt nagyon várom, teljesen izgatott vagyok, ezeket fogom csinálni/megnézni: Alpok-túra gleccserekkel, magashegyi utakon, Cannes, Cote d'Azur, Monaco, Nizza, Eze. Ha szeretnétek és hazaértem, írhatok róla beszámolót. 


Ti kitöltöttétek már ezt a tag-et? Kommentben is lehet! ;)   

4 megjegyzés:

  1. Ó bárcsak én is Franciaországban lehetnék *.* Jó utat és várom a képeket!! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó kis tag, szerintem én is megcsinálom valamikor :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, várom a válaszaidat!! :)

      Törlés