2013. július 12., péntek

Nyári haul

Mostanában vásárolgattam, és összegyűlt néhány igazán nyári dolog - főleg ruhák terén. Ezzel párhuzamosan kicsit ki is léptem a komfortzónámból, ugyanis most merészebb voltam vásárlásnál, mind a színeknél, mind a mintáknál. De hát itt a nyár, a suli miatt nem kell aggódni öltözködés terén, most jöhetnek az extrémebb és élénkebb darabok. Mellesleg igazi Bershka megszállott lettem, én csak most fedeztem fel magamnak ezt az üzletet, de jobbnál jobb dolgokat látok és szerencsére itt méretet is mindig találok, úgyhogy amiket most fogtok látni ruhákat, mind innen származnak.



A legelső dolog amit vettem ez short, ami nagy kedvenc lett. Nagyon megfogott a mintája, ami kicsit aztékos, de úgy igazából nem, és ez a stílus: bohém, fesztiválozós, laza, de mégis van benne valami extra. Lehet még egy fehér crop topot is bevállalok hozzá, eddig is fehér felsőkkel hordtam. Fél éve még nem gondoltam volna, hogy egyszer ilyen nadrágot veszek...
Ár: 7990 Ft



A következő dolog is egy short, de ez egyszínű és nem farmer, sima pamut anyaga van. Nálam ez a tipikusan futós-sétálós-itthon elvagyok benne nadrág, ami hiper szuper kényelmes és a színe miatt nagyon vidám, nyárias.
Ár: 2990 Ft




Ez a felső a mintája miatt tetszett meg, szerintem nagyon érdekes és aranyos. Az ilyen típusú ujjatlan felsők meg amúgy is jól jönnek nyáron, sima farmer shorttal vagy az előbbi pinkes narancssárgással szoktam hordani és kiegészítő sem nagyon kell hozzá, épp elég látványos ez a sok minta. 
Ár: 3590 Ft



Jajj ezt a felsőt annyira szerettem volna miután megláttam a Bershka honlapján, számomra teljesen a nyarat jelenti, olyan szép kis színes. Az alja is érdekes a kis megkötős résszel, teljesen beleszerettem. 
Ár: 3490 Ft



Én is beleestem a gumisaru lázba, az egyik legjobb nyári dolog: kényelmes, rengeteg színben kapható, egyszerű, de mégis nagyon mutatós. Én egy ilyen pink színűt szereztem be a Retroban és azóta is nyúzom, szinte mindig ez van rajtam.
Ár: 3990 Ft 


Már régebben kinéztem ezt az essence like a first day of spring parfümöt, de végül csak akkor vettem meg, mikor már fél áron volt a Rossmann-ban és csupán ez az egy üveg árválkodott a polcon. Finom édes-virágos illata van, szerintem nagyon kellemes. Mellesleg ez a kis kiszerelés igen praktikus, én általában csak beledobom a táskámba és go.
Ár: 499 Ft


A Lovely szuper lakkokkal rukkolt elő így nyár elején, és a kaviár körmöket mindig is kiszerettem volna próbálni, úgyhogy most itt volt az alkalom, ezt a nagyon szép tengerkékes, enyhén lilás árnyalatot választottam, aminek a 6-os számot viseli. Egyszer már kipróbáltam és szerencsére nem is annyira bonyolult használni a kis gyöngyöket, mint ahogy először gondoltam. 
Ár: 599 Ft


Végül, de nem utolsó sorban végre megtaláltam a régóta keresett pink lakkot, ami nálam a tökéletes Barbie pink szín, kicsit neonos, élénk, teljesen matt, és meseszép rózsaszín, nekem ennél több nem is kell nyárra. Egyébként a Rossmann-ban akadtam rá, leárazott Catrice dolgok között. Az árnyalata: 790 The Pinky And The Brain (haha :P)
Ár: 599 Ft

Ti miket újítottatok be erre az évszakra? Mit gondoltok, én jól választottam?

12 megjegyzés:

  1. Hello, I am from Venezuela but my father is from Budapest, I dont speak hungarian language but I love Hungria, I have family there and I travel to budapest some times... I love Arena Plaza Mall :) and Westend Mall

    Very nice shops !!!

    My blog is

    http://veronik-fashionista.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello, your story is very interesting, nice to hear about you! I love Budapest too, it's a great city. :)
      I'll visit your website, thanks for the link! :)

      Törlés
  2. Szuper dolgokat vettél! :) A sort szerintem nagyon vagány. ;)

    Itt az én bejegyzésem: http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/07/haul-learazasok.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy neked is tetszik! :)

      Törlés
  3. az első Bershka topp tetszik a legjobban. :) szuperül néz ki *-*

    VálaszTörlés
  4. Én is nem olyan rég fedeztem fel magamnak a Bershkát és én is odavagyok érte milyen klassz dolgokat lehet ott venni <3 egyébként nagyon tetszenek a dolgok amiket vettél, szuper az ízlésed :))) Mostanában én is rengeteg helyen látok ilyen gumisarukat, de nekem eddig nem nagyon tetszettek... mondjuk amiket én láttam azok mind ilyen nagyon durván színesek voltak, de így, hogy csak egyszínű (ráadásul pink <3) nagyon tetszik :)))
    Puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó hallani, hogy nem csak én rajongok érte! :D köszönöm szépen, azóta még egyet beszereztem.. :$ :)

      Törlés
  5. I think you did an amazing on these stuff. Especially the prints on the first one is amazing!

    with love, Cassandra xx
    http://backtofive.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you, yes, I think it's very special! :)

      Törlés