2013. július 24., szerda

Kaviár körmök - kicsit másképp


Már régóta tetszettek a kaviár körmök, de eddig még sohasem próbáltam magamnak megcsinálni, viszont most, hogy megjelentek a Lovely-s gyöngyök, végre kipróbáltam. Én a sötétkék színű gyöngyöket vettem meg, az alapot már nem, mert volt hasonlóm. A napokban neki is álltam, hogy elkészítem, de elsőre csak lazán rászórtam néhány szemet a körmeimre, amit előtte lakkoztam ki pink színnel. Nem egy mindennapi párosítás, de sötét kékkel nem érvényesült volna igazán, úgyhogy így lettek kék pöttyös-pink körmeim. 



Megtetszett ez a kombináció, de még pár lakkal ki fogom próbálni így, hogy nem szóróm tele a körmeim. 
Tartósságra nem csillagos ötös, hamar elkezdtek leszóródni a gyöngyök, konkrétan egy estét bírtak ki nálam. De amikor lejött az összes, meglepődve néztem, hogy végül is nem is annyira rossz, a kis mintájuk úgy ahogy rajtamaradt a körmeimen, tojáshéj-effektus... 


Ti próbáltátok már ezeket a gyöngyöket? Hogy álltok a kaviár manikűrrel? 

10 megjegyzés:

  1. Én nem szeretem az ilyen fajta körmöket mert ha elkezd lejönni a gyöngy már nem szép és szedheted le az egészet:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az igaz, ha egy lejön, akkor tényleg vége.. :/ :)

      Törlés
  2. Az biztos hogy ezt én is ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd mutass róla képet, ha van kedved! :)

      Törlés
  3. én nem szeretem teljesen bevonni a körmeimet gyöngyökkel, csak egy-egy darabot szoktam én is rárakni. lásd, a nyári körmös kihívás fagyis állomásánál.

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. szerintem nem szép úgy, hogy kiállnak a gyöngyök:/ de utána amikor leestek, úgy már tetszik:D

    VálaszTörlés
  5. Szia Rose! Szerintem jól néznek ki a gyöngyök így magukban is. Kérlek nézd meg a blogom és szólj hozzá, mert te vagy a példaképem, előre is köszii :D Sarah http://bsarahfashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sarah! Köszi! Megnéztem és írtam kommentet! ^^ :)

      Törlés
  6. Szia! Vár egy kis meglepi a blogomon! :D http://bsarahfashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés