2013. július 5., péntek

Júniusi kedvencek


Nyár első hónapja: pipa, úgyhogy jöhetnek is az aktuális kedvencek! Igazából sok olyan dolog van amit újra felfedeztem magamnak a dolgaim közt és többet használtam ebben a hónapban. Vegyes érzelmek kötnek júniushoz: eltöltöttem pár napot Erdélyben, suli vége felé hajrá volt, aztán előrehozott érettségi szóbeli, de az évzáró után hivatalosan is elkezdődött a nyár, végreee. De hogy témánál maradjunk, jöjjenek a termékek, amik most megkapták a kedvenc jelzőt. 



A Garnier olajmentes BB krémet utoljára tavaly nyáron használtam, de csupán az árnyalata miatt, ez a medium, ami év közben azért túl sötét. Viszont mostanra már barnultam annyit, hogy ne nézzek ki furcsán, ha ezt kenem fel. Tipikus nyári must-have a könnyed állaga és a mattosító hatása miatt.
Mostanában rákattantam a szájra való termékekre, de szerintem ehhez a narancsos színű szájfényhez nyúltam a legtöbbször, ami még szintén tavaly nyári darab, az essence marble mania kollekciójában jelent meg. Szép csillogós-barackos finise van, főleg barnább bőrrel nagyon jól mutat. 



2 paletta, és ezekből 2 szín volt kedvenc: a Sleek Oh So Special palettából a Wrapped Up nevű taupe árnyalat, amit a mélyítő vonalamban szoktam használni; gyönyörű, van némi lilás beütése a szürke mellett és teljesen matt. A másik pedig az elől látható essence Ready for boarding paletta bézs színe, ezt szoktam a mozgó szemhéjamra tenni.


A Barbie pink lakkom sem maradhat el, nagyon szeretem ezt a színt, egész nyáron ellennék vele. Nemcsak szín, de állag, fedés és tartósság szempontjából is verhetetlen. 


Miután elfogyott a Garnier szőlős sminklemosóm inkább ezt az érzékeny bőrre való változatot vettem meg, ami ráadásul kétfázisú is; nekem ez nagyon bejön, hatékonyan távolít el minden sminket az arcomról, és egyáltalán nem irritálja a szememet sem. Szóval jól végzi a dolgát. 


A Lush Sweetie Pie tusfürdőzselé -ami egyébként egy imádni való dolog- is szintén kedvenc lett az ellenállhatatlan rágógumi illata miatt, szó szerint nagyon édes, és igazi móka ezt használni zuhanyozás közben. 

Ti miket használtatok legszívesebben júniusban? :)

8 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Úgy örülök hogy van végre bejegyzés.Légyszíves csinálnál egy sminkkollekciós videót?

    VálaszTörlés
  3. Örülök hogy visszatértél! :) A pink Catrice lakk szerintem nekem is megvan, ha a képen látható a Pinky and the Brain (vagy valami ilyesmi) nevet visel. :)

    VálaszTörlés
  4. Én is most vettem elő megint a Garnier BB krémemet, tavaly nyáron használtam, akkor szerettem, úgyhogy szerintem nyár végére elfogyasztom ezt a tubust :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is már nagyon a vége felé járok. :)

      Törlés
  5. Nekem most fogyott el a BB, a medium árnyalat tökéletesen passzol a bőrömhöz imádom, bár a nagy melegben átfényesedik, de a Rimmel stay matte púderrel ha fixálom reggel, akkor egész nap nincs ilyen problémám. Szerencsére akciós a Rossmannban a BB szóval megyek is beszerezni az utánpótlást :)

    VálaszTörlés