2013. július 7., vasárnap

A nyár színei - lakkokban

Ha még emlékeztek, ősszel írtam egy ugyanilyen összefoglalót, ami akkor elég népszerű volt, ezért gondoltam elkészítem a nyári verziót is, bár most egy kicsivel kevesebb lakkot sikerült összeszednem, élénk és vidámabb színekből még nem teljes a kollekcióm. Pedig azért ebben az évszakban élik virágkorukat a színek, idén a zöldtől kezdve az üde sárgáig rengeteg szín helyet kapott, és még a fehér is belefért ebbe a körbe. Viszont ha csakis egy színt választhatnék, amit egész nyáron a körmeimen viselnék, gondolkodás nélkül a pinket válaszolnám.


Az első kis csoportban rózsaszínes árnyalatok bújnak meg: 
1. Catrice Ultimate Nail Lacquer - 790 The Pinky and The Brain: pontosan ez A pink, vidám, élénk és fedésre, tartósságra sincs panasz, amik azért nem utolsó szempontok. Szerintem van benne egy kis kékes tónus, ez az ami még izgalmasabbá teszi.
2. Astor Fruity Scent 088: a körmeimen tökéletesen meggypiros, de először a boltban sötét rózsaszínnek néztem, de egyébként abszolút pirosas, ami amúgy is nagy klasszikus, nem csak nyáron.
3. Avon Nailwear Pro+ -Coral Reef: nagyon szép korall szín, inkább barackos, mint narancssárgás, de én flamingórózsaszínnek is bátran nevezném. Teljesen matt és krémes, szerintem jól mutat a körmökön, főleg ha a bőrünk már barnult kicsit.


A másik kis kupacba a kékes-zöldes árnyalatokat tettem:
1. Essence colour&go - 146 that's what i mint: menta szín és talán nem kell többet írnom róla; tavaly nagyon berobbant a divatba és azóta is hódít ez a szín, én igazából idén barátkoztam meg vele. Szép kis krémes, pasztell árnyalat, nagyon jól keveredik a zöld és a kék. 
2. Essence Blossoms etc... 05 Forget-me-not: ez a szép pasztellkék szín 2 évvel ezelőtt jelent meg egy kollekcióban, amiből szinte mindent megvettem, és azóta is nagyon szeretem ezt a kiadást, különösen ezt a kék színt, ggyönyörű babakék árnyalat.
3. Lovely Pearl nails 06: ez igazából kakukktojás, mert körömdíszítő, de szerintem megérdemli ezt a helyet, a vele készíthető kaviár manikűr nagyon nyárias, adja a hangulatot, ha ilyen tengerkék gyöngyökkel készítjük.

Nektek mik a kedvenc nyári színeitek, must-have lakkjaitok? 

8 megjegyzés:

  1. Nekem is van olyan Lovelys körömdíszítő gyöngy csak ezüstben.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. húú nagyon jó színűek:) Már én is gondolkodtam rajta,hogy veszek Lovely díszítőt. Szerinted érdemes? Nekem személy szerint nagyon tetszenek a kaviáros körmök. :) Majd raksz fel képet ezzel a lakkal a körmeidről?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy voltam vele, hogy egy próbát megér, de végül is tetszik! :) Igen, nekem is. Persze, csak még bele kell jönnöm egy kicsit! :D :)

      Törlés
  4. A pink Catrice és a menta Essence nekem is nagyon kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  5. Én a mentára és a barackszínre esküszöm az Astortól, még tavalyi szerzemények, de idén is imádom őket:)

    VálaszTörlés
  6. A menta essence, nagy kedvencem!:) Sajnos mostanában nem látom a polcokon :(
    Nagyon tetszik a blogod!:) Feliratkoztam :)
    Én még csak nem régóta kezdtem, de ha van kedved nézz be !:)

    http://www.tatusblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés