2013. május 8., szerda

Outfit - The heart


Sziasztok!
Ma a Glamour-napokon beszerzett cipő és felső lesz a bejegyzés témája, mert nagyon megszerettem őket. Gondolkoztam, hogy mi lenne, ha ehhez a felsőhöz színes nadrágot húznék, de inkább elvetettem ezt az ötletet, mert a felsőnek alapjáraton elég élénk színe van. Így lett ez az outfit nagyon egyszerű, mert végül farmert vettem fel hozzá. Kiegészítőket sem vettem fel, úgyhogy tényleg nagyon minimalistára vettem a képet, jobb napokon azért nem felejtem el a kis ezüst medálos karkötőmet. Egyébként próbálok leszokni erről a farmer-póló párosról, mert minden, csak nem egyedi. Viszont suliba nem akarok úgy menni, hogy netán túlzásnak érezzem azt, ami rajtam van, ezért néha elmennek az ilyen laza szettek. Nektek bejön? :)




Hol vásároltam? 
Felső - New Yorker
Farmer - Orsay
Cipő - Borgo (Tom Tailor)

18 megjegyzés:

  1. olyan kis egyszerű cukii :)

    VálaszTörlés
  2. Minden csak nem egyedi? Ne mondd ezt! Egy farmer-póló szettet olyan egyedire csinálsz amilyenre szeretnéd. Ebben mutathatod ki igazán az egyéniséged. Egy póló rengeteget elárul egy emberről. Szerintem ez a legjobb! (és nincs vele macera sem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszi, végül is igen.. :) a legjobb dolog benne pedig a zárójeles rész

      Törlés
  3. Szerintem sem igaz rá, hogy nem egyedi, hiszen millió variációban és stílusban lehet hordani.
    Nagyon aranyos outfit lett, olyan szomszéd lány stílus, de jó értelemben. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos! Nyereményjáték van a blogomon, jelentkezz! :)http://divat-mania.blogspot.hu/2013/05/firmoo-nyeremenyjatek-firmoo-giveaway.html

    VálaszTörlés
  5. Tetszik ez a póló, jó lett :)
    divatmano.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Great!
    http://ponerleonda.blogspot.com.ar/

    VálaszTörlés
  7. Én imádom a laza pólós-farmeres szetteket, csinos voltál! :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon aranyos összeállítás, várom a további videóóóidat:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, már én is, hogy videózhassak :)

      Törlés
  9. Szia! :)
    Az utolsó 3 sort mintha én írtam volna. Én is próbálok leszokni a farmer-póló párosról, de elég nehéz kilépni ebből a komfort zónából... :S
    Szerintem jól áll neked ez az összeállítás, tetszik a cipő!
    Most tévedtem ide először és nagyon megtetszett a blogod :) csak így tovább ;)
    Ancsi, littlemissancsi.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, azért jobb napokon próbálok valami csinosabb szettet összeszedni. :)

      Törlés