2013. május 5., vasárnap

Korall

Sziasztok!
Ahogy a tavasz beköszöntött, nálam eljött a színes lakkok ideje, azóta hódít a menta, pink, levendula és a kék a körmeimen. Ezek mellett van egy szín, ami tavaly óta nagy kedvencem, ez pedig a korall. Előtte nem nagyon tűnt fel mennyire különleges ez az árnyalat, de mostanában nagyon rákattantam. Nekem ez az egyik must-have lakk tavaszra, egyszerűen tökéletes.



A lakk Avonos, egy nyereményjáték által jutottam hozzá, amit köszönök Katy-nek. :)
Ha a színét kéne leírnom, akkor azt mondanám, hogy pirosas-rózsaszínes, némi narancsos beütéssel. Semmi csillám nincs benne - szerencsére, krémes hatása van. A tartóssága pedig rendkívüli, emiatt is nagyon szeretem: kibír 5 napot is. A képeken 2 rétegben van a körmömön, szerintem így már kellőképpen fed, de néha még feldobok egy harmadik réteget is, ha van kedvem.


Nektek mik a toplistás színeitek? Szívesen használtok színes lakkokat? 

10 megjegyzés:

  1. szép. :)
    imádom a színes lakkokat. :)

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég, mennyire jól áll Neked ez a szín! Örülök, hogy tetszik, és jó tudni, hogy természetes körmökön is tartós :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!! :) és igen, a tartóssága verhetetlen más lakkokhoz képest :)

      Törlés
  3. Nekem is megvan ez a lakk és én is nagyon imádom! Olyan szép színe van!

    http://imfanni.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép színe van! Avonos lakkot még sosem próbáltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem régebben volt több is, de az új változatból ez és egy rózsaszínem van. :)

      Törlés