2013. május 1., szerda

Áprilisi kedvencek

Május elseje van, ami a munka ünnepe mellett azt is jelenti, hogy megint összeszedhetem, hogy mik voltak a kedvenceim az elmúlt hónapban. Nem tagadom, nekem ez az egyik kedvenc bejegyzésem mind írni és mind olvasni másoknál, hiszen ilyenkor mindenki olyan dolgokról ír, amik neki beváltak vagy amiket megszeretett. Áprilisban sok újdonsághoz jutottam hozzá, úgyhogy bőven volt miből válogatni. De vannak tavaly nyárról visszatérő kedvencek is, hurrá, megint itt a jó idő...


Amit a fenti képen láthattok és külön nem fotóztam le az a cipőm, amit szinte minden nap hordok. A Glamour-napokon szereztem be, és nagyon örülök, hogy ezt választottam annak ellenére, hogy kicsit drágább volt, mert eszméletlen kényelmes, emellett szerintem szép is. Az utolsó outfitben is ez szerepelt.  


A húsvéti ajándékaimat is megszállottan használom, ez a két termék pedig óriási favorit lett: Lush Sweetie Pie tusfürdő zselé és Lush Herbalism arctisztító. A tusfürdő zselével igazi móka a zuhanyzás, de ami rabjává tett, az az illata...hmmm..finom édes, gyümölcsös, teljesen a gumicukorra emlékeztet. Az arctisztító pedig pont olyan  amire az arcomnak most szüksége van: jól tisztít, mattosít plusz még hidratál is kellőképpen. Imádom!


Ebből a Sephora palettából az alsó fekete szín a kedvencem, ami nem más, mint egy tus. Ránézésre szemhéjpúder, de egyáltalán nem porol, és nagyon egyszerű a felvitele egy ferde ecsettel. Tökéletes vonalat lehet vele húzni, csupán egy szépséghibája van, hogy nem a legtartósabb, de efelett szemet lehet hunyni. 


A Garnier olajmentes BB krémet már nyáron is használtam, most, hogy újra itt a meleg nekem ez tökéletes választás. A Maybelline Popstick is belopta magát a szívembe, igaz, hogy különösebben nem színezi az ajkakat, de a vizes hatása miatt szuper, a mindennapok must-have darabja.  


Az essence like a walk in the summer rain nevű parfümöt szerintem nagyon eltalálták, a neve is tükrözi, hogy milyen az illata: friss, virágos-citrusos, amolyan első szaglásra kedvenc. Az alverde testápolót is a friss illata miatt szeretem, miután bekenem vele magam, úgy illatozok, mint a citrom fagyi. Ez is tavaly nyárról maradt még meg, de szerencsére idén újra kapható, még tusfürdő is van hozzá. 


Az utolsó pedig a kistáskám, amit mindenhová magammal hurcolok, annyira kis szerethető. Méretre tökéletes, és imádom a kis rojtokat rajta, van egy kis indiános beütése. 

Mik voltak a ti kedvenceitek? Ezek közül próbáltatok már valamit?
Mellesleg reggel kicsit változtattam a blog design-ján, kíváncsian várom hogy tetszik nektek.

13 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Azt szeretném megkérdezni, hogy az Lush arctisztítót mindennap használod, vagy csak pár naponta? Kb. meddig elég egy tégelynyi? :)
    Amúgy imádom a blogod, sok sikert hozzá továbbra is, én tuti olvaslak! ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszönöm szépen! :)
    Mindennap használom, igen, reggelente. Volt egy ugyanekkora tégelyem, az pontosan 3 hónapra volt elegendő, de a Fresh Farmacy nevű arctisztító szappan nagyon sokáig elég, viszont abból csak mintám volt, de az a kis darab is kitartott 2 hónapig. :)

    VálaszTörlés
  3. Én is gondolkodtam már, hogy csinálok ilyen havi kedvencek posztot, de nálam annyira állandó, amiket hónapról hónapra használok, hogy hamar nem tudnék újat mutatni :) Persze olvasni szeretem mások ilyen jellegű posztjait :) A cipellőd nagyon csinos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a hóbortom mindig válogatni a dolgokat és a színeket az időjáráshoz, évszakhoz igazítani. :D :) köszi! :)

      Törlés
  4. a Maybelline Popstickhoz hasonló l'oreal rúzsom van, de sajnos már nagyon kevés. ha elfogy, akkor majd meglesem a Maybelline-t is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én most rákattantam ezekre rendesen, szerethetők :)

      Törlés
    2. én is :D totális szerelem <3

      Törlés
  5. Nagyon tetszik a táskád, olyan kis bohókás és divatos is egyben :) A bb-t én is nagyon szeretem, bár a színével nem vagyok kibékülve a light túl világos a medium kicsit sötét, de ezt leszámítva tényleg nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) nekem most pont jó ez a light, más bb krémeknél nem találtam még el jól a színt.. :)

      Törlés
  6. Nagyon szuper a táskád! :) Már a második helyen olvasok erről az Alverde testápolóról és mivel a hasonló nevű parfüm nagy kedvencem lett, eléggé szemezek ezzel is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Én már tavaly a tusfürdőt kivégeztem, lehet idén újra a fürdőszobapolc lakója lesz.. :)

      Törlés
  7. Szia! Nagyon klassz bejegyzés, és nekem is van egy hasonló cipőm, bár 2000 ft-ért vettem:DD Honnan szerezted a sephora szemhéjpúdert? Én nem tudom hol árulják:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm. :)
      A Sephorából van, de nálunk sajnos nem lehet kapni, ez Hollandiából van. :)

      Törlés