2013. április 28., vasárnap

Szülinapi ajándékaim

Az előző bejegyzésben ígértem, hogy külön posztban fogom megmutatni azokat a dolgokat, amiket szülinapomra kaptam, úgyhogy ma ez fog következni, mert annak ellenére, hogy nem kértem semmit, összegyűlt egy kis kupac. Természetes nagyon-nagyon örültem mindennek, a barátaim igazán ismernek, nagyon eltalálták, hogy mi is tetszene a legjobban...


A kép bal oldalán Az éhezők viadalának 2. része található, és amikor ezt megláttam, kisebb sokk kapott el, mert már nagyon régóta szerettem volna elolvasni, enyhén szólva oda meg vissza vagyok a történettől. Már be is fejeztem, és imádtam, alig várom a filmet.
A másik dolog ami a képen szerepel nem más, mint egy Lush szappan, Godmother névvel. Az egyik barátnőm volt olyan kedves, hogy az angliai útján rám is gondolt, ezért kaptam ezt a szappant, amit azóta már elég intenzíven használok, ugyanis függővé tett a bogyókás, édes illata. Mennyei.


A menta lakk igazi meglepetés volt, mert ez is kívánságlistán volt nálam. A vicces az egészben, hogy a szülinapom előtti délután az egyik barátnőmmel elmentünk vásárolni, és gondoltam, hogy kéne vennem egy  menta lakkot, úgyis régóta szeretnék. De a barátnőm, akivel az üzletben voltam tudta, hogy a másik barátnőm ezt vett nekem, úgyhogy nagyon leakart beszélni erről a színről, még furcsálltam is.. aztán másnap leesett miért :D 
A második egy illatos Astor lakk málna színben, ezt vettem meg a menta helyett az előbb említett vásárláson, szimplán megtetszett ez a pinkes-pirosas szín. 
A harmadik egy érdekes narancsos-barnás lakk csillámokkal, szuper lesz nyárra a bronz bőrömhöz. Na jó, annyira bronz barna a bőröm, mint Hófehérkének...


Az essence parfümöt anyukám választotta, azt mondta, nagyon megtetszett neki ez az illat, amit először csodáltam, mert nem az édes, cukros illatok híve, de ez tényleg nem az a tipikus émelyítő illat, mondom én, akinek nem jön be a Prada Candy. Like a day in a candy shop a neve, de nekem inkább frissebb illat, és ez tetszik benne, na meg a csomagolása is irtó aranyos.
A csoki pedig mindent elárul rólam..


Kaptam egy gyönyörű gyertyát is, aminek finom rózsaillata van, csak úgy árad belőle. Elégetni viszont nem lesz szívem, inkább gyönyörködöm benne. Annyira személyre szabott, ez maga a Rose-gyertya. :)


Ez a fülbevaló nagyon érdekes számomra, mert hasonlít az első fülbevalómra, ami már nem is tudom merre lehet. Szeretem a lila színt, sokat hordom is. Ráadásul nálam ezek az apró fülbevalók gyakran kerülnek elő, lógósakat nem is viselek igazán. 


Az édességkészlet is feltöltve egy időre a lányok jóvoltából, plusz még álomfogót is kaptam, annyira jó, mostanában rá vagyok hangolódva az ilyen indiános cuccokra. 

Nektek mi tetszik a legjobban? :)
Rose

3 megjegyzés: