2013. április 29., hétfő

Outfit - The PLL-shirt

Sziasztok!
A Glamour-napi haulos posztban olvashattátok, hogy vettem két új felsőt, ma az egyiket megmutatom outfit formájában is, de igazából semmi extra, csak egy blézerrel dobtam fel még a múlt héten, amikor rendes tavaszi időjárás volt. Az új cipellőmet is felavattam, és ez inkább a sportosabb kategória némi aranyos virággal, de úgy éreztem kellett ez a kis kontraszt a blézerhez, amit amúgy balerinával szoktam hordani. A legegyszerűbb rész pedig a nadrágom, ami egy sima farmer. Remélem azért tetszeni fog, gondoltam megmutatom, mert nekem bejött ez a párosítás.



Majdnem elfelejtettem, a kettő közül a PLL-felsőt vettem fel, ami véglegesen is megkapta ezt a nevet a Pretty Little Liars után. Ha nézitek, akkor tudjátok, hogy A miatt írom, ha pedig nem, akkor ez a mondat tárgytalan, de a kedvenc sorozatomról van szó. :) 


A felsőm kicsit közelebbről: itt jól kivehető a kis csipkés rész, többen is mondták, hogy milyen jó ez benne, szerintem is feldobja. 


Hol vásároltam?
Felső:  C&A
Blézer: Zara
Farmer: Orsay
Cipő: Borgo (Tom Tailor)


Nektek hogy tetszik? :)
Rose

11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a szett, igazi csajos :) Bár fogalmam sincs, hogy bírod ezt a meleget ennyire beöltözve :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! A kis kabát persze lekerül nap végére. :D :)

      Törlés
  2. Naagyon jól néznek ki, és jól is áll!:D

    VálaszTörlés
  3. Szuper outfit! ;) nagyon csini vagy ;-)

    VálaszTörlés
  4. Mikor a korábbi posztodban megláttam ezt a felsőt nekem is egyből a Pretty little liars ugrott be :) csini vagy, jól áll neked!

    VálaszTörlés