2013. április 7., vasárnap

Maybelline The Rocket Volum' Express szempillaspirál


Sziasztok! Még a hét elején megígértem, hogy írok erről a szempillaspirálról, mert mostanában elég intenzíven használom, úgyhogy ki is alakult róla a véleményem.
Én amerikai videókban láttam először, ott nagyon dicsérte mindenki, ezért is reménykedtem, hogy hátha nálunk is kapható lesz majd. Aztán olvastam róla negatív kritikát, többen arról panaszkodtak, hogy összeragasztja a pillákat. Végül megláttam a Rossmann-ban, épp pár darab volt belőle, és úgy gondoltam, egy próbát megér, hiszen az eddigi Maybelline spiráljaimat mind szerettem, ez miért lenne kivétel? Természetesen kíváncsian vártam, hogy kipróbálhassam.


Ami először feltűnik, az ugye a szép kék csomagolás a pink Rocket felirattal, de sokkal érdekesebb az, ami benne rejlik. A keféje gumis, és apró kis sörték találhatók rajta, sűrűn egymás mellett. Nekem könnyű vele dolgozni, nagyon egyszerű ezzel a festék felvitele, én inkább ezt a gumis verziót preferálom amúgy is. Az állaga egyáltalán nem sűrű, nekem a pont jó kategóriába tartozik: inkább gélesebb, mint krémes, emiatt folyékonyabb is. Egy ecsetvonással pedig pont a megfelelő mennyiséget lehet felvinni a szempillákra. Én feketét vettem, de barnát is lehet választani.


A fenti kép egy előtte-utána kép, amin remélem azért átjön, hogy mit is tud a Rocket szempillaspirál. A fő feladata a dúsítás, szerintem ezt nagyon is jól végzi. Ahogy így elnézem a képeket, az is feltűnt, hogy a szempilláim hosszabbak is lettek. Itt csak egy réteget használtam, és csak ez a spirál van a szememen. 


Amikor vettem, épp akciós volt, így 1999 Forintot fizettem érte, én úgy gondolom megérte, mert eddig még nem fordult meg a fejemben, hogy másik spirálért nyúljak, nekem ez sokkal jobban bevált, mint amiket eddig használtam. Lehet kapni vízálló verziót is, bár én még nem láttam, de könnyen fel lehet ismerni, azon világos kék színnel látható a felirat. Tartóssága a szokásos, jól kibír egy napot, bár én hajlamos vagyok elkenni, ez viszont az én hibám, jó lenne erről leszokni.

Nálam most ez az abszolút kedvenc szempillaspirál, ti próbáltátok már? Mit gondoltok róla? :)
Rose

5 megjegyzés:

  1. hát így nekem képről elég természetes hatása van, a héten tervezem megvásárolni, remélem tényleg klassz :)

    VálaszTörlés
  2. Remélem megjön hamarosan az enyém, mert nyertem egyet, kíváncsi vagyok rá!

    VálaszTörlés
  3. Ne haragudj,de nekem nem tetszik :( Lehet a képek a hibásak,de szerintem az előtte képen sokkal szebbek a pilláid...

    VálaszTörlés
  4. Szia :) Én is nagyon szeretem ezt a szempillaspirált, csak egy pici gondom van vele: a nap végére kicsit már elkezd lepotyogni, de ettől függetlenül valóban nagyon jó.

    VálaszTörlés
  5. Őszinte leszek nekem sem tetszik igazán. Annyira nagyra tartják és a képeidből nem jön át az a drámai hatás amire vártam. xoxo :Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés