2013. április 20., szombat

Glamour-napok szerzeményei - 2013 április

Sziasztok!
A múlt hétvégén letudtuk az év első Glamour-napjait, amit én ki is használtam arra, hogy beszerezzek néhány olyan tavaszi dolgot, ami még hiányzik a gardróbomból. Nem voltak konkrét terveim, de az egyik fő célpont egy új félcipő volt, a többi pedig néhány felső. Szerettem volna egy szép menta lakkot, de nem találtam meg az igazit, úgyhogy lehet erről idén is lemaradok. (Azóta kaptam egyet a szülinapomra :D). Farmering is szerepelt a fejemben lévő listámon, de egyik sem fogott meg igazán amiket próbáltam, sajnos. Így csak pár dolgot vettem, egyrészt az óriási tömeg miatt: rengeteg idő a próbafülkék utáni várakozással telt el, na meg a kasszáknál is kígyózó sorokban álltak az emberek, ezért nem is erőltettem a dolgot, ami nagyon kellett, azt megvettem és mentem is. Ennek ellenére nagyon élveztem ezt a vásárolgatós napot, mint mindig - főleg mert egyik barátnőmmel töltöttem.


A kis tavaszi cipőmet a Borgo-ban vettem, ahol egyébként mindig különleges és szép cipellőket találok - nagyon szeretem ezt a boltot. Ballerinát vagy rövid szárú tornacipőt szerettem volna, de ez a Tom Tailor kiscipő pont a kettő közötti, úgyhogy nagyon örültem neki. Amibe rögtön beleszerettem: a mintája. Szerintem tökéletes tavaszra, mind a vidám virágminta és mind a kellemes színei miatt, a csíkok ráadásul nagy népszerűségnek örvendenek idén tavasszal.



Nagyon kényelmes, szuper a hétköznapokra, emiatt tudom, hogy sokat fogom még hordani. Színes nadrággal is volt már rajtam, pirossal, szerintem jó párost alkottak. Az ára eredetileg 12990 Ft lett volna, de a kupon miatt lejött ebből 20% kedvezmény. 


2 új felsőt sikerült beszereznem, az első ez a fehér-pinkes pirosas színű, aminek a fazonja különösen tetszik, régóta szerettem volna hasonlót. A szívecskés dolgokra pedig nem tudok nemet mondani, ez az egyik kedvenc mintám, szimbólumom, vagy nevezzük aminek szeretnénk, de legyen bármin, nekem tetszeni fog, az biztos. A New Yorkerben vettem egyébként, és ha jól láttam többféle színváltozatban is elérhető. 


Ami még érdekes lehet, hogy az anyaga nagyon laza, kisebb foltok is vannak rajta - nekem ez épp bejön, szerencsére nem látszik át. Ár: 3790 Ft - 20%.


A másik felső nekem egyszerűen csak a Pretty Little Liars-felső, aki ismeri a sorozatot remélem sejti mire gondolok. -A
Szóval ez alapjáraton egyszerűnek mondható: sima fehér szín, fekete felirat. Viszont a közepére került egy kis csipkés anyag is, ami feldobja. Szürke blézerrel szerintem nagyon jól mutat, fotóztunk is outfit-et, hamarosan olvasható lesz a blogon. :)
Hol vettem? C&A, az ára pedig eredetileg is kedvező volt, 2290 Ft, de ebből ugye még 20% is lejött, szerintem jó vétel volt.


Egyetlen beauty-témakörbe sorolható dolgot vettem, ez pedig nem más, mint a Maybelline egyik Popstick-je, amire 50%-os kupon volt a dm-ben, így 1990 Ft helyett a felébe került, eredeti áron lehet nem lettem volna ilyen bátor megvenni. A Catrice-nek van még hasonló terméke, de tulajdonképpen ez egy olyan rúzs, aminek szájfényes hatása van, nem a színe érvényesül, inkább kiemeli a szám eredeti színét és vizes hatást nyújt. Mellesleg úgy néz ki, mint egy gumicukor. :D 



A végére maradt néhány apróság: nedves törlőkendő trópusi gyümölcs illattal a H&M-ből (390 Ft), szintén itt vettem még 4 gumis hajpántot (790), és az Yves Rocher-ben kaptam még ajándékba egy nyakláncot mivel ebben a hónapban volt a szülinapom.

Ti miket szereztetek be a Glamour-napokon? :)
Rose

14 megjegyzés:

  1. Ahogy megláttam a pólót, egyből a PLL jutott eszembe, utána olvastam, hogy írtad is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, legalább nem csak én gondolom így. :D

      Törlés
  2. a Love-os póló tetszik a legjobban :))

    VálaszTörlés
  3. A Tell Me A Secret-es felső tetszik legjobban :]

    VálaszTörlés
  4. A cipő nagyon tetszik! Én is szeretnék lőni valami hasonlót :)

    VálaszTörlés
  5. A maybellines rúzsról majd tudsz csinálni tesztet? Érdekelne nagyon :)
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, persze, bár igazából semmi extra színe nincs, de megszerettem. :)

      Törlés
  6. Én sem vettem túl sok mindent, tetszik a "PLL" felső :)

    VálaszTörlés
  7. Én egy sálat, egy övet, egy felsőt, és egy bb krémet vettem :) Ajj annyira jó az a Tell Me A Secret <3 Annyira tetszik az ízlésed <3 <3 Sok-sok puszi <3

    VálaszTörlés
  8. A feliratos felső nagyon cuki! A Maybelline Popstick-re én is kíváncsi lennék. :)

    VálaszTörlés
  9. Jaj, az a felső tényleg egyből a PLL-re emlékeztet!:DD

    http://amandaslifeandstyle.blogspot.hu/

    xx, Amanda

    VálaszTörlés