2013. április 27., szombat

A 17. szülinapom

Sziasztok!
Remélem senki nem fogja bánni, ha most személyesebb posztot írok, de szerintem néha kell ilyen is, és ennek a bejegyzésnek az apropója, hogy múlt pénteken lettem 17 éves. Nem vagyok az a típus, aki tűkön ülve várja az évnek azt a napját, amikor egy évvel idősebb lesz - ennek ellenére mindegyik szülinapom különleges volt, ez pedig a családomnak és a barátaimnak köszönhetem. Idén is történtek olyan dolgok, amiket sosem fogok elfelejteni, és ezekért az emlékekért szeretem én igazán a szülinapomat.


Egy ilyen reggelivel csak jól indulhat a nap, anyukám mindig tudja, mivel kell engem meglepni. Mivel péntek volt, természetesen iskolába kellett menni aznap, de nem is nagyon bántam, hiszen a barátaimmal lehettem. Aztán 14.10-kor vége lett az utolsó óránknak, és elindultunk haza hozzánk, mivel idén ittalvós bulim volt. Gyorsan megebédeltünk, anya jóvoltából természetesen a kedvencem került az asztalra, végül pedig a tortámon volt a sor, ami citromos ízű volt, plusz még volt rajta egy réteg marcipán - szerintem ez volt a legjobb része.


Nem terveztem semmi különösebb programot, inkább a random ötletek híve vagyok, úgyhogy evés után elhalmoztak a barátnőim ajándékokkal annak ellenére, hogy kértem, ne vegyenek semmit nekem - túl jó szívük van. :) Erről külön lesz poszt, mert nem túlzok, hogy elhalmoztak. Ezután elmentünk sétálni, beszélgettünk és jól éreztük magunkat, ezt a lenti kép is jól illusztrálja. A jó kedvben öcsém is szerepet játszott, ő volt a hangulatfelelős, elképesztő szövege van, annak ellenére, hogy még csak 6 éves már most nagy arc. Estefelé ettünk még, filmeztünk (Magic Mike), aztán a szobámban folytattuk a partit egészen hajnali 4-ig..


Elképesztő nap volt, néha el sem tudom képzelni mit kezdenék barátok nélkül.. ők voltak az igazi ajándék, és hogy velük tölthettem ezt a napot. És ezt nagyon köszönöm nekik. :)

Szeretnétek néha személyesebb posztot? :)
Rose

33 megjegyzés:

  1. Nagyon Boldog Szülinapot! :)
    De szívesen lennék megint 17...
    Nem vagyok öreg, "csak" 23, de akkor is. :D
    Anyukád egy tündérmackó. A barátaid meg úgy látom igaz barátok. :) És az a jó benne, hogy mindennap veled vannak. :) Várom az ajándékos posztokat! :) ^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, remélem emlékezetes év lesz. :)
      Imádom anyukám, a legjobb fej a világon. :))
      Igen, nagyon hálás lehetek, hogy ilyen emberek vesznek körül, plusz a blogolvasóim még, akiknek sokat köszönhetek. :)

      Törlés
  2. Nagyon boldog születésnapot :) Az utolsó kép nagyon-nagyon jó lett ^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon Boldog Születésnapot utólag is! :)

    Jók ezek a személyes posztok, nekem nagyon tetszenek! Szép tortád volt, na meg az-az ugrós kép, valami fantasztikus! :D

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép estét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Örülök ha bejön az ilyen típusú bejegyzés is, többször lesz még. :)

      Törlés
  4. Aaaannyira hihetetlen hangulatos ez a kép! Nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  5. Boldog születésnapot! A kép pedig szuper lett :-)

    VálaszTörlés
  6. Sok boldog Szülinapot Rose. :) Örülök,hogy vannak még olyanok akik nagyobb ivászat nélkül képzelik el a tökéletes szülinapot.Én is így vagyok vele,a környezetem már nem. : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)) Szerencsére nekünk nem kell alkohol ahhoz, hogy jó érezzük magunkat és viccelődjünk, sokat nevessünk, megy ez magától is. :)

      Törlés
  7. Boldog szülinapot! OLyna jó volt olvasni ezt a beszámolót, mint a filmekben :) Én nagyon szerettem a 17-est, valahogy mindig ideális kornak tűnt, és legszívesebben örökre annyi maradtam volna :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, ha tetszett. :) Én még tapasztalom, de eddig nem rossz! :D

      Törlés
  8. Sok Boldog Születésnapot:) a kedvenc legfiatalabb bloggerinámnak :)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon aranyos vagy!!! :)

      Törlés
  9. Boldog Szülinapot Rose! Most egy korúak vagyunk, yay!! Mindössze 3 hétig,mert utána én nagylány leszek :)) Sok boldogságot, hidd el az egyik legjobb kor. Remélhetőleg a 18 is az :D xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Remélem kiélvezem "gyerekkorom" utolsó évét, nincs még igazán kedvem felnőni. :)

      Törlés
  10. Boldog szülinapot! :)
    Mi is ünnepelni fogunk, barátnőm múlt pénteken lett 17, sajnos eddig kimaradt a buli :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Boldog szülinapot neki is! :)

      Törlés
  11. Isten éltessen utólag is, drága ^^ A tortád nagyon jól néz ki, és biztos finom is volt - imádom a citromos ízeket, így én is ilyen tortát kértem magamnak a szülinapomra (ami mindjárt itt van és te jó ég, már alig tudok visszaemlékezni arra, hogy milyen volt 17-nek lenni XD). Legyen varázslatos éved a következő szülinapodig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Ez volt a mindig is áhított tortám, végre meglett. :D Boldog szülinapot neked is előre! :)

      Törlés
  12. Boldog szülinapot utólag:D Nekem 15-én volt*o*

    VálaszTörlés
  13. Boldog születésnapot utólag is! :) Az a torta istenien néz ki! :)

    VálaszTörlés