2013. március 24., vasárnap

Tavaszi smink




Sziasztok!
A hó ellenére úgy gondoltam, azért itt az ideje a vidám, tavaszi színeknek - március lévén. Ezért kipakoltam az összes szemhéjpúderemet, és keresgéltem, melyik színek is lehetnek befutók idén tavasszal? Végül egy rózsaszínes-barackos, egy egyszerű bézs és taupe árnyalat mellett döntöttem, ami szerintem hétköznapokra is bőven elmegy, de bármikor máskor is, hiszen nem túl erős színekről van szó. Viszont kicsit feldobtam egy vékony tusvonallal, hogy mégse legyen annyira egyhangú az egész. 
Videót is készítettem -ami még hosszas szerkesztés előtt áll...-, ezért most nem írok step by step-et.



Amiket használtam:


Először a Maybelline Dream Fresh BB krémmel alapoztam az arcom, aminek a fedése nem a legerősebb, de szívesebben használom a mindennapokra a hatása miatt, különleges alkalmakra jöhet az alapozó. 


A púder nálam egyik évszakban sem marad el -sajnos-, mostanában ezt az essence transzparens púdert használom, ami fixálja jelen esetben a BB krémet és egész nap matt és bársonyos  marad az arcbőröm. Emellett átlátszó, ezáltal természetes hatást nyújt.


Mielőtt a szemhéjpúderekkel bármit is kezdenék, lealapozom a szemhéjam. Ezt az elf szemhéjalapozót sokat használom, az árnyalata tökéletes és szuperül felerősíti a szemhéjpúderek színeit és még tartósabbá is teszi őket.


Jöhetnek a színek, amikről az elején írtam, első sorban a bézs, amit az essence Ready for boarding palettában találtam. Szép csillámos árnyalat, némi sárgás beütéssel. Tavaszias? Szerintem igen. :)


A Sleek Oh so special palettában található egy lilás szín, amit addig nem is tartottam különlegesnek, amíg ki nem próbáltam. DE! Annyira szép finishe van, hogy emiatt kedvenc lett: apró arany csillámokkal teli, szépen csillog, talán szaténosnak is mondhatom. Gyönyörű!

A harmadik szín egy szürkés-lilás matt szín szintén ebből a palettából, csak képet elfelejtettem készíteni.


A tus egy ideje a napi rutinom részévé vált, egy vékony vonal is már szépen kiemeli a szemet, teljesen más így az összkép. A Maybelline Rocket szempillaspirált pedig egyenesen imádom, nem is kérdés reggelente mivel spirálozok.


A számra az essence stay matte ajakszínező került 01 velvet rose árnyalatban és egy almás-acai bogyós labello. Igaz, hogy ennek az ajakszínezőnek a matt hatás a lényege, de nekem sokkal jobban bejön ezzel az ajakápolóval párosítva, mert úgy néznek ki ketten együtt, mintha egy szép babarózsaszín rúzs lenne a számon. De egyenként is megállják a helyüket, szerintem ezzel a két dologgal ellennék egész tavasszal.


Ennyi az egész smink, bonyolultnak közel sem mondható, én az egyszerűség híve vagyok. :)



Ti milyen színeket használtok tavasszal? Hogy tetszik az én verzióm? :)

Ha valamelyik termékről szeretnétek tesztet, szívesen megírom.
Rose

22 megjegyzés:

  1. Nagyon bejön Rose! Én is ilyen halvány színeket szoktam használni egyszerű,de nagyszerű :)xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Az essence stay matt nekem is nagy kedvencem lett, magában is nagyon szeretem. :) Nagyon tetszik ez a halvány barackos szemsmink. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is rászoktam, önmagában is szuper. :)

      Törlés
  3. me encantan este tipo de posts!


    SORTEO / GIVEAWAY on my blog!
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  4. kis cuki,főleg a 2. kép, amin vagy :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszik, várom a videót! ^^

    VálaszTörlés
  6. De jó újra látni, már hiányoztál! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Nagyon szép lett :)) A Maybelline BB krémről csinálhatnál egy tesztet az nagyon érdekelne!!! Puszi :)

    VálaszTörlés
  8. Honnan szerezted az elf szemhéjalapozót??? Régóta vadászom rá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még ősszel kaptam, de innen lehet rendelni: http://www.makeuplaza.com/hu/products/40/207/essentials-eyelid-primer-primer-krem-szemre :)

      Törlés