2013. március 28., csütörtök

Drogéria haul - március


Az utóbbi hetekben megint jól felhalmoztam dolgokat, úgyhogy gondoltam megmutatom, miket is vettem, egyrészt mert az oldalsó kis közvélemény-kutatás alapján ez a kedvenc posztotok, másrészt pedig nekem is ezek az egyik kedvenc posztjaim, mind írni, mind olvasni. Néhány olyan dolog is landolt a kosaramban, amik újdonság címkével vannak ellátva, ezért is remélem, hogy hasznos lesz a bejegyzés. 


Essence Stay Matt ajakszínező: szerintem ezek a legjobb dolgok az új szortimentből, nehéz volt választani, melyik árnyalatot is vegyem meg, mert mindegyik szép és különleges. Végül a világosabb nude (01 velvet rose) mellett döntöttem a hétköznapokra való tekintettel. Finom, púderes szín: halvány rózsaszín, kis barackos beütéssel.
649 Ft - Rossmann


Astor lakkok (Deliciously violet és Hard candy): néha kiüt a lila-mániám, ez a helyzet most is. A világosabb pasztell levendula-lila árnyalat, nekem ez annyit jelent, mint tökéletes tavaszi lakk. A sötétebben már elrejtettek némi csillogást, de ez a legvisszafogottabb kategóriába tartozik. Szerintem nagyon kis szépek, én személ szerint szívesen viselek ilyen árnyalatokat a körmeimen. 
429 Ft (akcióban) - Rossmann


Alverde Ethno Reloaded rúzs, 30 Ruby: már régóta piros rúzs keresőben voltam, de igazából féltem, hogy hogyan állna nekem, ezért addig halogattam a vásárlást, amíg a dm akciós kosarában rá nem bukkantam erre. Úgy voltam vele, hogy 379 Forintot megér, hogy kipróbáljam. Aztán rendesen meglepődtem, sokkal rosszabbra számítottam, de szerintem még kifejezetten jól megy az arcomhoz ez a szín. Vörösesebb piros, nem az a klasszikus árnyalat, de ahhoz is kedvem jött.
379 Ft - dm


Maybelline Rocket szempillaspirál: a hőn áhított szempillaspirálom az utóbbi időben, nagyon örülök, hogy végre megvan. Ezzel is úgy vagyok  mint a többi Maybelline spirállal: még nem próbáltam tőlük olyat, ami ne tetszett volna. Szépen dúsít, nem kenődik el a nap végére sem, szép íves pilláim lesznek. Most már értem, miért hajtogatják a külföldi videókban, hogy mennyire szeretik - én is a rajongója lettem. 
1999 Ft - Rossmann


Maybelline Dream Fresh BB krém: anyukámtól kaptam és meglepetés volt, de jól választott, tudja, hogy szeretem a BB krémeket, és hajlok arra, hogy hétköznapokon inkább ezt használjam alapozó helyett. Megszerettem ezt a BB krémet is, egyedül az illata piszkálja az orrom, pedig általában minden illattal túlságosan is elfogult vagyok. Fedése nem rossz, kiegyenlíti a bőröm színét, nagyobb foltokra korrektor kell. De pont emiatt nagyon jó érzés, ha ezt kenem reggel az arcomra, nem vagyok bevakolva egész napon keresztül, friss érzete van a bőrömnek. 
2000-2500 Ft körül - Rossmann


Nivea Gloss Wonder Balm: ez is anya-féle meglepi, aminek a piros színe miatt nagyon örültem. Érdekes egyébként ez a kis balzsam, mert olyan erősen pigmentált, mint egy ajakszínező, emellett fényt ad az ajkaknak és még táplálja is őket mindenféle jóval (argán olaj, mangó- és kakaóvaj). 
299-399 Ft - Rossmann


Loréal Elseve Tükörfény sampon: pont illik a hajtípusomhoz, mivel hosszú, élettelen hajra készült. Ha az enyém nem is élettelen, de néha igényel némi pluszt, emiatt szeretem használni. Illata is szerethető, kellemes. Rendesen rászoktam ezekre a samponokra, már a polcoknál nem is nagyon gondolkodom milyen sampont veszek le, a Garnier mellett ez a nagy kedvencem.   
699 Ft - Rossmann


Garnier Ultra Doux levendulás rózsás sampon: vele kapcsolatban friss élményeim vannak, mert fél órája mostam hajat. Őszintén szólva először a reklámja fogott meg, a szép csomagolása na meg a levendula, ami Provence illatos mezeiről származik. A balzsamot még nem vettem meg, de ha elfogy a mostanim, biztosan ennek a párja lesz a befutó. Röviden: mennyei illat, betartja, amit ígér (selymes, fényes haj), és ráadásul még szilikonoktól és parabénektől is megmentjük a hajunkat. 
599  Ft - Rossmann

Garnier Ultra Doux citrus és kaolin balzsam: tél vége felé elfogyott a balzsamom, és gondoltam kipróbálok valami újat, ami frissebb és könnyedebb. A Rossmann-ban pont belefutottam ebbe a balzsamba, és ránéztem, gondoltam jó lesz. Nagyon szeretem, nem nehezíti el a hajam, más balzsamokkal 3 naponta szoktam hajat mosni, ezzel 4 naponta. Illata finom mentás-citromos, jó kis frissítő.
299 Ft (pont kiárusították) - Rossmann

Essence breaking dawn part 2 pirosító: régóta szemeztem vele, most élem azt a korszakom, amikor pirosítókkal ismerkedem, 200 Forintért nem volt szívem ott hagyni. Szuper színe van szerintem, felvíve egyáltalán nem ilyen ijesztő: korallos, barackos piros arany fénnyel. 
199 Ft - Rossmann

Ti miket vettetek mostanában? Van amit ezek közül használtok, szerettek? :)
Rose


15 megjegyzés:

  1. Már régóta vadászok egy szép levendula színű lakkra. Mindkét lakk amit vettél nagyon szép. És Astor lakkom még nincs is. Hm.. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Levendulalila lakkra jó alternatíva lehet az NYC Lavender Cupcake-je, teszt van róla a blogomon, ha gondolod lesd meg :)

      Törlés
    2. az NYC levander cupcake nekem is meg van, nagyon nagyon jó lakk, kedvencem
      itt láthatsz róla képeket:
      http://beautylamourblog.blogspot.hu/2013/03/15-week-nail-challenge-6-glitter.html

      Törlés
    3. Tényleg szép az is! ;):)

      Törlés
  2. Nekem nagy csalódás volt a Garnier Ultra Doux sampon,én a barackos-mandulás változatot vettem meg,első hajmosás után semmi gondom nem volt vele .tök szép fényes puha illatos volt tőle a hajam,kicsit elörültem a dolgot, másnap este már olyan volt a hajam mint ha egy hete nem lett volna megmosva:S Ha már megvettem elhasználom,nem szeretek pazarolni.Sajnálom,hogy nem jött be nekem:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Az kár, én szerencsére még nem vettem észre ilyet, remélem a későbbiekben sem fogok. De tesztem majd írok mindenképp, hogy mik a tapasztalataim. :)

      Törlés
  3. A levendulás Garnier sampon én is ki szeretném próbálni, de most a Schauma koffeines samponja van tesztelés alatt :) nekem a Maybelline one by one szempillaspirál a kedvenvem, a piros tubusos :)
    én az utóbbi időkben inkább ruhákat vásárolgattam:
    http://beautylamourblog.blogspot.hu/2013/03/shopping-avagy-3-het-termese.html

    VálaszTörlés
  4. Én is ugyanezt az árnyalatot vettem meg a matt essence szájfények közül, imádom! :) A pirosítót pedig még anno teljes áron szereztem be, de nem bántam meg, mert rengetegszer használtam, nekem is nagyon bejön. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj ezek a matt szájfények annyira jók! :) Én még barátkozom a pirosítókkal, ez a második darabom, eddig ez jött be a legjobban, finom színe van. :)

      Törlés
  5. Szuperek, kíváncsi vagyok a lakkokra és a matt Essence szájfényre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan írok tesztet, az egyik lakkról pedig már posztoltam képet Instagram-en. :)

      Törlés
  6. Kedves Rose! :)
    Nagyon szeretem a blogod és a videóidat! :) Kérhetek valamit? A Maybelline szempillaspirálról nem tudnál készíteni egy bejegyzést? Meg mondjuk egy előtte-utánna képet? Én is elgondolkoztam a megvételén, de sajnos rossz véleményeketis írtak. Egy hazai, de még külföldi blogon sem láttam előtte-utánna képet. A te véleményedben megbízom, ezért is téged kértelek erre. Előre is köszönöm a válaszod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! Persze, nagyon szívesen megírom a bejegyzést, még a héten remélem fel tudom rakni a blogra! :)

      Törlés
    2. Jaaajjj :) Nagyon szépen köszönöm a segítséget! :) Olyan rendes vagy :) köszönöm, köszönöm, köszönöm!! :)

      Törlés