2013. március 18., hétfő

Bloglovin

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/5336231/?claim=sg7m5btwrjr">Follow my blog with Bloglovin</a>

Sziasztok!
Annak ellenére, hogy elég hosszú ideig meg sem mukkantam itt a blogon, azért én is értesültem róla, hogy búcsút inthetünk a Google Reader-nek. Ezért gondoltam, mégis kellene egy hely, ahol a blogom fellelhető, úgyhogy ezentúl a Bloglovin oldalon értesülhettek a friss bejegyzéseimről - mert igen, ilyenek is lesznek. :)

Amúgy pedig a kis szünet miatt egy kis magyarázattal tartozom, szóval az egyik ok, amiért 1 hónapig hanyagoltam a blogot az ihlet hiánya, képeket sem tudtam a megszokott kinti helyeimen készíteni, és persze lusta is voltam. De van ez így, talán nem is bánom, mert inkább az érdekes bejegyzésekre törekszem, és inkább legyen kevesebb igényes, mint több haszontalan. Viszont most rengeteg ötlet van a fejemben így tavaszra - igen, arra a szép napsütéses tavaszra, ami remélhetőleg pár nap múlva beköszönt -, és ez mind igaz a YouTube-videókra is. Ezek mellett pedig úgy érzem sokat változtam mostanában, és végre rájöttem, hogy mi is az amit csinálni szeretnék, a posztok témáját illetően. Ez nem azt jelenti, hogy megváltozik a blog, a felállás ugyanaz, de ti is nyugodtan megírhatjátok, miről olvasnátok szívesen. Na jó, mini monológ vége, már csak az van hátra, hogy megköszönjem mindenkinek, aki olvas vagy esetleg csak most jár itt először, és bocsánatot kérjek attól, aki ebben az eltelt időben új bejegyzés reményében kattintott rá a blog címére, de hiába.

Várom a gondolataitokat a megjegyzésekben. :)
Rose


Apropó, további helyek, ahol fellelhető vagyok: 

Instagram: roseballerina
Twitter: RoseBallerina
YouTube: RoseBallerina96


6 megjegyzés:

  1. máris követlek bloglovin'-on ^^ én szeretem azt, amit csinálsz, főleg, hogy egy korosztály vagyunk :P (youtube-on andicreative13 névvel szoktam hozzád kommentelgetni...)
    kíváncsian várom az új posztokat, felőlem jöhet minden, amit a közvéleménykutatásban szavaztattál ^^

    VálaszTörlés
  2. Már követlek is :) mondjuk úgyis mindig megnézem van-e bejegyzés, de azért mégis :P

    VálaszTörlés
  3. Szia :) egy kis segitségre lenne szükségem :) hol tudom létrehozni,azt a lehetőséget,hogy engem is tudjanak követni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! gondolom blogra gondolsz :) így: irányítópult, elrendezés, modul hozzáadása, rendszeres olvasók. :)

      Törlés
    2. igen, köszönom szépen! :)

      Törlés