2013. március 31., vasárnap

A nyuszim a Lush-ban járt


Sziasztok!
Idén elég különleges volt a Húsvétom, nagyon jó hangulatban telt a hétvége, és ezt még megtetőzte az, hogy a húsvéti ajándékom egy nagy Lush-os tasak volt, tele mindenféle olyan dologgal, amit már régóta kiszeretnék próbálni. Nagyon örültem neki, főleg azért, mert meglepetés volt és nem is sejtettem semmit.. szerintem így a legjobb ajándékot kapni. Úgyhogy ezután érthető, hogy majdnem elájultam, amikor megláttam a Lush feliratos táskát - igen, imádom a Lush-termékeket.



Az egyik dolog, ami a csomagban lapult, a The Sweetest Thing nevű doboz volt, 3 finom édes, gyümölcsös illatú kozmetikummal. Szerintem teljesen illik hozzám ez az ajándékcsomag, mind színben, mind illatban és persze a benne rejlő termékek is igen érdekesek...




Sweetie Pie tusfürdőzselé: erre mindig is kíváncsi voltam, de főleg arra, milyen állaga és tapintása lehet egy tusfürdőzselének. Hát most megtudtam, nagyon furcsa: nyúlós és ragacsos is egyben, és olyan  mint a puding, nagyon vicces ám vele zuhanyozni, végig nevettem! Az illatát fekete ribizli, cseresznye és frissítő ciprusfa adja, nekem kicsit gumicukros, de bogyós gyümölcsök illatát is érzem, kifejezetten jókedvre derít. Apró kis kék csillámok is vannak benne, ez még különlegesebbé teszi. 



Godmother szappan: ahogy a csomag többi tagjának, ennek is finom édeskés, cukorkás illata van. Még nem próbáltam ki, de teszt biztos lesz róla, már várom, hogy elfogyjon a jelenlegi szappanom, és akkor kipróbálom. Mellesleg a formája nekem nagyon tetszik, kis vidám. Elvileg ebben is megbújnak csillámok, még nagyon nem vizsgáltam, biztosan csak elkerülte a figyelmemet. 


Shimmy Shimmy csillámos masszázstömb: találóbb nevet nem is adhattak volna neki, mert tényleg olyan simogató érzés, amikor bekenem vele magam. Apró arany csillámokkal van tele, amik nagyon szépen látszanak a bőröm. A kéz hőjére olvad meg, engem leginkább a vajra emlékeztet emiatt a tulajdonsága miatt. Az illata vaníliás, még anyukám is megjegyezte, hogy mennyire jó. Ez a termék is új volt számomra, még sosem használtam ehhez hasonló testápolót, de nagyon bejön. 



Herbalism arctisztító: ez már nem a kis becsomagolt doboz tartalma volt, külön várt rám a tasakban. Karácsonyra kaptam a Let the good times roll arctisztítót, amit már nem lehet kapni, mert limitált kiadás volt; ezt a Herbalism nevű arctisztítót ajánlották helyette, ami zsíros és problémás bőrre készült. Gondolom a színe mindenkinek feltűnt, azért ilyen szép zöld, mert mindenféle gyógynövény van benne, ebből adódóan az illata is olyan, mintha egy gyógynövényboltba lépnénk be. Én az első használat után megszerettem, puha és finom tapintású a bőröm tőle, emellett még sokáig matt is marad. Nagyon örülök, hogy ez is bekerült az ajándékaim közé, mert a régi arctisztítómból már csak 1-2 adag maradt és ezt már régóta kinéztem a webshopban, hogy milyen jó is lenne.


Ti miket kaptatok, vettetek magatoknak Húsvétra? Ki szereti még a Lush-os dolgokat?
Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek! :)
Rose

15 megjegyzés:

  1. De jó Neked! Én nem kaptam semmit, nálunk ez nem szokás, nem jön a nyuszi :) csak a fiúk kapnak édességet a locsolásért hétfőn :)
    Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok és használd egészséggel az ajándékokat!
    Nekem még nem volt egy Lush termékhez sem szerencsém :( na de ami késik nem múlik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Én is csak édességre számítottam, hát jól meglepődtem. :)

      Törlés
  2. Úristen annyira aranyos mindegyik. :) Engem az a tusolózselé fogott meg ,egyből a gumicukor ugrott be az állagáról. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó dolgokat kaptál. Még soha nem volt Lush cuccom, de majd szeretnék egyet kettőt kipróbálni. :)
    A videó is szuper lett! ;))

    VálaszTörlés
  4. Lush!!! Én is akarom őket :))
    Az én nyuszim nagyon szolid volt, de Te szuper dolgokat kaptál!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen, idén aztán jól ellátott nyúl-pajtás! :)

      Törlés
  5. Húú, dee szuper dolgokat kaptál! Az a csillámos masszázstömb nagyon felkeltette az érdeklődésemet, imádom a Lush termékeket! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Meg tudom érteni, tényleg jó kis dolgaik vannak. :)

      Törlés
  6. Nagyon jó ajándékokat kaptál :)) Egyszer kaptam ajándékba egy Lush terméket,és azóta keresek egy márka boltot :( Nem tudod véletlenül,hogy Tapsi honnét hozhatta neked?? :D

    VálaszTörlés