2013. február 3., vasárnap

Januári kedvencek

Sziasztok!
Szokásomhoz híven, idén is szívesen készítek kedvences posztot minden hónap végén, itt is az első, videó formájában:


A videóban szereplő termékek:

- essence kézkrém almás-fahéjas puncs illatban
- Lush Let the good times roll arctisztító
- yves rocher mandulás mini tápláló és hidratáló testápoló
- alverde szemhéjpúder 
- essence stay all day krémes szemhéjpúder - 09 for fairies
- bebe vaníliás ajakápoló
- yves rocher bio ajakápoló
- essence zselés tus - 02 London baby
- essence you rock! lakk
- Avon nailwear pro+ coral reef

Egyébként örülök, hogy vége ennek a hónapnak, mert nagyon sűrű volt, rengeteg dolgot kellett a suliban elintézni, emiatt elég stresszes voltam.. és még blogolni sem volt időm. De szerencsére kipipálhatjuk a tél második hónapját is, 4 hét és már márciust írhatunk! Húú, nagyon várom a tavaszt! :)

Mik voltak a ti kedvenceitek? :)
Várom a megfigyeléseteket és véleményeteket a videóval kapcsolatban. :)
Rose


4 megjegyzés:

  1. Én is ezt az essence kézkrémet vettem meg, nagyon szeretem! :) Nekem is egy Lush lemosó (Buche De Noel) szerepel az e havi kedvencek között! :)

    VálaszTörlés
  2. Az Essence zselés tusát én is megvettem anno, nagyon szerettem volna tusvonallal kiegészíteni a sminkem, de még mindig nagyon ügyetlen vagyok. Viszont magát a tust én is nagyon szeretem. Az Essence kézkrémmel és a körömlakkal nagyon szemezek egy ideje, de eddig nem vettem meg. Lehet a következő katalógusban megnézem a lakkot. :-))))

    VálaszTörlés
  3. megnéztelek, tetszenek a videóid, a csatornádra is föliratkoztam. :)))

    VálaszTörlés
  4. Az felsorolásban az első és az utolsó termékben egy az ízlésünk. Imádom a kézkrémet, olyan különleges illata van, mindegyik illat felismerhető benne, rendkívül jól hidratálja a kezet. Az avon coral reef-jére pedig nincsenek szavak, újra fogom vásárolni a következő katalógusból,leírhatatlan színe van.
    Nagyon tetszik a blog. :)

    VálaszTörlés