2013. január 2., szerda

Mik voltak a kedvenceim 2012-ben?

A videó sikeresen feltöltődött, igaz a vége elég színvonalon aluli kategória, de remélem ettől még élvezhető és tetszeni fog annak, aki megnézi. :)


A kedvenceim:
Lush Dreamwash krémszappan
Garnier hajbalzsam avokádó olajjal és karité vajjal
Alverde testvaj (makadámdió és karité)
Maybelline Dream nude airfoam alapozó
Rimmel Extra Super Lash vízálló szempillaspirál 
Catrice hab állagú szemhéjpúder (02 Rosy&Cosy)
Essence Marble Mania szájfények
Essence colour&go lakk (66 shiny godness)
Kylie Minogue Showtime parfüm
Claire's karkötő szíves medállal
SIX masnin fülbevaló
Tally Weijl szőrős mellény
Könyv: Az éhezők viadala
Film: A lány és a farkas
+ami lemaradt, mert szappan volt és teljesen elhasználtam: Lush Fresh Farmacy arctisztító szappan, amit még tavasszal használtam és idén megint szeretnék rá visszatérni, mert imádtam akkor, nagyon jól megtisztította a bőröm és puhává varázsolta

Milyen videókat látnátok szívesen? Mik voltak a ti kedvenceitek 2012-ben? :)
Rose

11 megjegyzés:

  1. Az a testvaj nekem is nagy kedvencem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csodálom, nagyon lehet szeretni. :)

      Törlés
  2. Én csak nem rég találtam a blogodra, de nagyon tetszik, amit itt látok. :) Csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon aranyos vagy, köszönöm! :)

      Törlés
  3. Kár, hogy nem tudom telefonról megnézni sem ezt, sem az előzőt...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyémen sem megy, most direkt megnéztem, de YT-on ha beírom működik. :)

      Törlés
    2. YT-on belehet állítani , hogy mobilról meg lehessen-e nézni vagy ne.:)

      Törlés
    3. Elvileg nekem úgy van, remélem minden jól is megy. :)

      Törlés
  4. Nagyon jó lett a videó, csak így tovább! :) Olyan a hangod, mint egy műsorvezetőnek, és a hajad is szép! :)
    A lány és a farkas nekem is nagyon tetszett, az Éhezők viadalát pedig már mióta el akarom olvasni. :)
    Tök jó, hogy megtaláltad a neked való parfümöt. :) Nekem sajnos még nem sikerült...

    VálaszTörlés