2013. január 2., szerda

Decemberi kedvencek


Készítettem egy 2012 kedvencei videót (feltöltés alatt...), de úgy gondoltam, hogy a decemberi kedvencek is megérnek egy bejegyzést, mégiscsak annyi ünnep volt itt, hogy előkerültek olyan sminkcuccok, amit egy átlagos napon nem használok. Én szerettem a decembert, jó volt az idő, szép volt a karácsony, téli szünet van. Igen, nekem még vasárnapig. A telet is eddig szerettem, most már bőven elviselném ha beköszöntene a tavasz. De! Most a kedvenceké a főszerep. :)


Mostanában elég nagy szokásommá vált, hogy minden reggel beparfümözzem magam, és a könnyebb, frissebb illatok helyett egy nehéz illatot használok ilyenkor télen, a Dior Miss Dior Chérie nevű parfümét, aminek nagyon erős, nehéz és fűszeres illata van és talán egy picit édes is. Nagyon szeretem, mert tartós, nap végén is érzem a finom illatát.


A szemhéjtusokat nem nagyon szerettem addig, amíg ki nem próbáltam a zselés verziót. Viszont ebben a hónapban különösen sokat használtam az essence zselés tusát, mert szépen kiemeli a szemeket, tartós és nem utolsó sorban egyszerű a felvitele.


A krémes és habos szemhéjpúdereket nagyon tudom imádni, mert rendkívül praktikusak és annyira könnyű dolgozni velük, hogy egyáltalán nem okoz gondot szépen felvinni a szemhéjunkra. Decemberben az essence stay all day hosszan tartó, krémes szemhéjpúderek közül használtam a legtöbbet az egyik aranyos árnyalatot, a 02 Glammy goes to... nevezetűt. Nagyon szeretem önmagában, de alapként barnás színek alá is tökéletes.


Itt jönnek előtérbe a barnás-aranyos árnyalatok, amiker a Sleek Oh So Special palettámból használtam. Konkrétan a felső sorból az elsőt (Bow) szemhéjzugba, a mozgó szemhéjamra a felső sor negyedik (Gift basket) árnyalatot, mélyítésnek pedig az alatta lévő sötétbarna árnyalatot.


Decemberben az essence breaking dawn part 2 kollekciós sötétkék lakktól volt hangos a blog, nem véletlenül, nagyon beleszerettem ebbe a színbe. Az ecsetébe viszont annyira nem, ez az egy dolog ami miatt egyre kevesebbszer nyúlok felé. A másik körömlakk szintén nagyon kedvelt volt az igazi ünnepi piros színe miatt, szerintem tökéletes az ünnepekre. 


A Lush Dreamwash krémszappan visszatérő kedvenc, ezt általában a hidegebb évszakokban használom, mert nagyon jól hidratál és puha selymessé teszi a bőrt. Plusz az illata sem hanyagolható el -főleg olyanoknak, akik ennyire elfogultak az illatokkal, mint én-, finom levendulás, virágos, némi gyógynövényes beütéssel.


Még egy szappan következik, ami a Stenders csomagomban lapult karácsonykor és szintén levendulás, mint az előző. Már pár alkalommal használtam és beleszerettem mind az illatába, mind a hatásába. Nem szárit, puha bőr, kell ennél több? 


Lush Let The Good Times Roll arctisztító. Huhuhúú. Imádom, imádom és imádom. A legjobb arctisztító  amit valaha próbáltam és nem túlzok. Persze elég nehéz összehasonlítani másokkal, mert ez pont télre lett kitalálva - nyáron biztos nem szeretném ennyire. De most, komolyan azt várom, hogy reggel-este használhassam. Írtam róla tesztet is, abban bővebben is áradozok róla, ITT


És végül pedig az egyik kedvenc karácsonyi ajándékom maradt, ez a gyönyörűséges balerina cipő a H&M-ből. Imádom benne a színét, a masnit és az arany csillogást, annyira különleges... :)

Mik voltak a ti kedvenceitek decemberben? :)
Rose

25 megjegyzés:

  1. nekem a sleek sparkle 2 lett nagy kedvenc az utolsó pár napban és az F&F korall színű rúzsa, na meg az Essence sunclub-os palettája szőkéknek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, nem is tudtam, hogy így is kategorizálják a sun club-os palettákat. :)

      Törlés
  2. A szemhéjfestéknek és a palettának nagyon szép színei vannak (annyira kíváncsi vagyok ezekre a krémes szemhéjfestékekre, egyszer lehet beadom a derekam és beruházok egyre:).
    A cipő pedig *.* csodálatos, komolyan olyan mesebeli :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is mesebeli, pont ezt írtam Instagram-en, annyi illik rá ez a szó. :)) Én nagyon szeretem az ilyen krémes-habos dolgokat, szerintem megérnek egy próbát. :)

      Törlés
  3. A parfümnek nagyon édes az üvege! Majd ha drogéria közelében járok ezt is meg fogom nézni közelebbről, fel fogom írni a nevét mert ez már a második illat amit közelebbről is szemügyre vennék, és félek elfelejtem valamelyiket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem a csomagolását, olyan édes a masni. :) Douglas-ban láttam eddig, talán máshol még nem is, de ettől függetlenül lehet van máshol is. :)

      Törlés
  4. Szia!
    Most kezdtem el nézegetni a blogod,és nagyon tetszik:) Hajrá,csak így tovább!
    Üdv:Linn:)

    VálaszTörlés
  5. Az az essence tus engem érdekel!!!! :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira imádom, hogy még én is szépen feltudom vinni, mert annyira egyszerű használni. :D

      Törlés
  6. Miss Dior-t én is évekig használtam és nagyon szerettem.
    A cipő nagyon édes bár én télre nem venném azért fel. :D

    Ha gondolod nézz be hozzám, én is most tettem fel a kedvenceimet és van egy nyereményjáték is az oldalamon. ;)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2012/12/nagy-ujevi-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most télen a szobámban foglal helyet a cipő és az a feladata, hogy gyönyörködjek benne, elég vicces lenne a hóban trappolni benne - na jó, nálunk nincs is hó - meg sajnálnám is. De majd tavasszal eljön az ideje. :) Köszi, benézek. :)

      Törlés
  7. A cipő elgondolkodtatott, hogy a sima fehér balerinám fel kéne túrbózni. :)

    VálaszTörlés
  8. Annyira jó neked h vasárnapig szüneted van!!! Unokatesómat (akiről már írtam)is úgy irigylem érte bár én is a petőfibe járhatnék!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, jó dolgunk van. Mondjuk azon a sok szombati napon amin menni kellett, már kicsit úgy voltam vele, hogy a hétvége legyen hosszabb, mint a téli szünet, most azért elvagyok itthon... :)

      Törlés
    2. Nekünk többször kellett szombaton menni mégse kaptuk meg ezt a két napot:-( na mind1 legalább nektek jó ;-)

      Törlés
  9. Az essence zselés tus nálam is még mindig nagy kedvenc :) a szappan nagyon gusztin néz ki :) nekem fahéjas-mákos most a nagy kedvencem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm.. fahéjas-mákos, de jó lehet. :)

      Törlés
  10. Gran selección!!! Me encanta Miss Dior!! :)

    Un beso!!

    http://sherryvintage.blogspot.co.uk/2013/01/b-l-c-k-camo-j-c-k-e-t.html

    VálaszTörlés
  11. Egyszerűen imádom a blogodat! Nagyon jók a dolgok. Az a parfüm nagyon érdekelne, szépen leirtad az illatát.. :D nem sikerül elépzelnem de biztos jó :) a cipő meg valami csodálatoss...én miért nem találok ilyeneket.. :(
    amugy ha akrod nézz be hozzám is: http://juliasownlife.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy! :)) Hát próbálkoztam valahogy megmutatni, hogy milyen, de igazából egy illatot érezni kell, úgy az igazi. :D Én is ritkán lelek ilyen kincsekre, most épp rátaláltam, instant love. :)
      Benézek szívesen! ;)

      Törlés
  12. hűűű a parfüm mennyibe kerül? :O

    VálaszTörlés