2013. január 13., vasárnap

Az utóbbi hetek - Instagram képek

Már nem is tudom, mikor írtam utoljára bejegyzést, de most próbálom behozni a lemaradást egy kis képnézegetős poszttal - így a hét lezárására. Amióta új telefonom van, több új alkalmazást is megszerettem, az egyik közülük az Instagram. De beszéljenek helyettem a képek, mert összegyűlt egy kisebb adag... :)


Ezt a képet ma készítettem, ez a kedvenc illatú gyertyám, talán brise, de még őszi kollekciós. A lényeg, hogy már a végét járja és a kanóc kettévált, így szív alakú lánggal égett. Annyira szép volt. <3


A téli kedvenc parfümöm ez a Dior illat, viszont ez a 100 ml-es mennyiség kifog rajtam, de legalább nem fog hamar elfogyni. Egyébként nagyon nőies, karakteres, nehéz illat, de pont annyira, hogy ne legyen túlságosan tömény és tolakodó.


És egy igazán előnyös kép rólam, avagy elvan a Rebi, ha a fények beállításával játszik. Úú és a tusvonal! Ha valaki emlékszik, régebben mindig írtam  hogy hanyagolom és a tusom a polcon porosodik, aztán megvilágosultam: mostanában szinte mindennap használom... 


Végre megjött az egyik tokom is, aminek örültem, mert már kezdtem félteni az ügyetlenségemtől szegény telefonomat. A tok ebay-es szerzemény, talán 400 Ft körül volt. Világos rózsaszín és szépen csillog, de nagyon könnyen piszkolódik, már vagy 3-4 folt van rajta... Na mindegy, majd megjön a másik, az nem ilyen. :)


Marcipán, életem egyik legnagyobb kedvence minden színben, mennyiségben, formában. Ezekre a kis golyókra az Aldiban bukkantam rá. 


Még a téli szünet egyik napján képes voltam megenni ezt az egész ananászt, ami rettenetesen finom volt, csak utána nem nagyon éreztem ízeket.. kicsit csípett. 

OREO! A vicces az ezzel a keksszel és velem kapcsolatban, hogy amikor először ettem nem ízlett és nagy mennyiségben állt a szekrényben. Ha most lenne itthon, nem a szekrényben várná a sorsát...  



Ez is téli szünetes kép még, mert időben visszafele haladok. Itt épp nem akartam elhinni, hogy megint suli lesz. Egyébként szeretek iskolába járni, nem vagyok ez lázadó típus, csak túl jó volt az a 2 hetes szabadság.


Kipróbáltam a Stenders vörös áfonyás fürdőgolyómat, ami egyszerűen mennyei. Finom olajréteg úszott a rózsaszín(!) vízen, amikor feloldódott és utána pihe-puha lett a bőröm. Biztosan veszek belőle, ha egyszer újra Pesten leszek (milyen jó, hogy tegnap voltam, de csak a Kongresszusi Központban -.-).

McWrap, a legjobb mekis kaja. Mindig ezt eszem, ennél már csak a kfc Twister jobb. 



Ha jól emlékszem teáztam a kedvenc bögrémből. Pöttyös, és imádom. :)

Fonott hajjal alvás eredménye, talán sörénynek nevezhető. :D 


De szép szám! Köszönöm! <3


Szilveszteri outfit-ek feat. Zsozsi, vagyis kicsi húgommal, aki már azóta szerintem túl is nőtt. Csak 4 év a korkülönbség köztünk. 


Galaxy nails, bejegyzést is írtam róluk. :)


Jól nézett ki ez a süti, az ízére már nem emlékszem. És a háttérben a Pocahontas-os tányérom  amit kb. 4 éves korom óta koptatok... Soha nem fogok felnőni. :/


Karácsonyi meglepetés, és a kedvenc képem is egyben. 


Tusvonal ismét, azt viszont nem tudom, miért ilyen a képminőség.. 


Kibontottam az yves rocher szappanomat is, erdei gyümölcsös ám! :)


Lazítás és művelődés: Macbarbie07+szilvás Nestea.

Ha tetszenek a képek, roseballerina néven követhettek. :)
Rose

24 megjegyzés:

  1. A húgos-outfites képen annyira de annyira gyönyörű a hajad. *-*
    Nem dereng, hogy írtál volna már hajápolós posztot, esetleg megkérhetlek rá? Elég sok gondom adódott a hajammal mostanság és érdekelne te mivel ápolod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Nem még nem írtam, de persze szívesen, mert elég nagy mániám a hajam. :)

      Törlés
    2. Ó, nagyon köszönöm!^^

      Törlés
  2. Olyan bögre kell nekem, honnan van??? A tortilla-tekercsben pedig egy abszolút egyetértünk! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ajándékboltban vettem, de virágboltban is láttam már. :)
      Ugye, hogy az a legjobb? :D

      Törlés
  3. De jók ezek a képek :) Olyan orbitos fánkom nekem is van, imádom :D Az a pöttyös bögre meg komolyan gyönyörű, nagyon tetszik (honnan van?) *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Én is nagyon örültem, amikor megláttam a Sparban, olyan ismerős volt valahonnan.. aztán rájöttem, hogy a reklámból. :D Egy ajándékboltból van. :)

      Törlés
  4. Úúúúúúúúúúúú :) nekem is ugyanilyen pocahontasos tányérom van, de jó :) Még nagyon régen kaptam, volt hozzá mélytányér is, de az már nincs meg. én is gyakran használom ezt a tányért^^ A többi kép is nagyon jó ám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még bögrém is van hozzá :D de az én tányérom is eltörött :( Köszi! :))

      Törlés
  5. Nagyon jók a képeid, látom te is szereted az instagramot ;) én követni foglak, ha gondolod te is követhetsz diabeautyblog néven vagyok fenn ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen szuper alkalmazás! :) Igen, persze, köszi, hogy szóltál. :)

      Törlés
  6. De szép a bögréd!! :D És a madaras noteszed is nagyon tetszik, igazán hangulatos képek! Én is éppen ma készítettem egy instagramos beszámolót! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jók a képek! :) én is szoktam még a gyerekkori tányéromat használni, nyugi :) A marcipánt meg imádom! :)

    VálaszTörlés
  8. Jó kis képek, a bögrédet szívesen elfogadnám :) Hol vetted?
    Macbarbie07-et én is nagyon szeretem, olyan jók a videói :)

    http://norasbeautylife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, egy ajándékboltban. :)
      Igen, kb. a példaképem már, nagyon bírom őt. :) :D

      Törlés
  9. sziia:) honnan szerezted azt a 400forintos telefontokot?:o a mai vilagba mar nagyon csodalkozom h egy ilyen szep telefon tok ilyen olcso:D amugy kovetlek instagrammon.visszakovetsz?:) a nevem tinaatarkovacs .
    xx

    VálaszTörlés
  10. hihi,nálunk is húgom magasabb,mint én :)

    VálaszTörlés
  11. képzeld pár hete nekem úgy szétmarta a számat az ananász, hogy 3 nap alatt gyógyult meg:D szóval egy ideig nem fogok enni az tuti, pedig nagyon szeretem :$ mit nem adnék most egy kfc twister-ért , én is imádom *-*

    VálaszTörlés
  12. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    VálaszTörlés
  13. Szia.Iszonyat jó a blogod.Nagyon tetszenek a videók is.Összeszedetten fogalmazol,nem makogsz.Kérlek nézz be hozzám(saját blog):pancsaoldala.eoldal.hu Remélem tetszik majd.Így tovább:)

    VálaszTörlés