2013. január 1., kedd

2013

Boldog újévet mindenkinek! 



Amikor kicsit személyesebb témákról szeretnék írni  akkor mindig csak elkezdeni nehéz, utána oldalakat tudnék írni. Most is így van, annyi minden kavarog a fejemben, remélem összetudom szedni. Sok minden történt 2012-ben, igazán izgalmas év volt. Szerintem én is sokat változtam, mind a személyiségemben, stílusban. Májusban elkezdtem blogot írni, ez elég nagy lépés volt, de egyáltalán nem bántam meg, mert ez lett az egyik kedvenc időtöltésem, ha néha alig is marad rá idő. 2013-ra a videózást tartogattam, úgyhogy ha ez meglesz, biztos nem lesz egy unalmas év. Vannak más terveim is, szeretném kialakítani a blog egységes képét, haladni, haladni és haladni. Hogy mi is történt eddig itt? Május óta 109 posztot tettem közzé, 33324 oldalmegjelenítés (te jó ég, alig hiszem el..) és 359-en lettek/lettetek rendszeres olvasóim. Hűha, köszönöm nektek! Azt hiszem azzal tudom legjobban kifejezni a köszönetemet, ha ezentúl is szorgalmasan hozom az olvasnivalót és jó minőségre törekszem, hogy olyan örömmel olvassatok, amilyen örömmel én a bejegyzéseket megírom. Az egyik dolog amit a legjobban szeretek itt, ha kommenteltek és én arra válaszolhatok. Tényleg nagyon jó érzés. Remélem jövőre egy ugyanilyen jó évet zárhatok, sok sok élménnyel és emlékkel gazdagodva.
Rose

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok és boldog új évet kívánok :) csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
  2. Gratula. :D Én is május óta írogatok. :))
    Ja,és! Tudom mire való a titokzatos szivacs.
    Valójában ez egy arctiszító szivacsocska. :D
    Azt nem tudom,hogy hogy kell használni ,de biztos kiagyalod . :D
    Puszi.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      ÚÚ, köszi majd próbálgatom, aztán csak rájövök! :D

      Törlés
  3. Gratulálok, és további sok sikert! :)

    VálaszTörlés