2012. december 24., hétfő

Winterlicious TAG

Hátralévő napok karácsonyig: 0!

Nagyon boldog karácsonyt szeretnék kívánni mindenkinek, aki eddig olvasott, köszönöm szépen, hogy mindig számíthatok a megjegyzéseitekre, hogy van miért írjak és hogy az elmúlt több mint fél év alatt ennyien összegyűltünk! Nagyon hálás vagyok nektek! :) <3

Macbarbie egyik YouTube videójában láttam ezt a TAG-et és ha már az I <3 Fall TAG-ről lemaradtam, gondoltam kitöltöm ezt.



1. Melyik a kedvenc körömlakkod télre?
Mindenképpen valamilyen kék szín és szerintem ebből a legkülönlegesebb az essence breaking dawn part 2 kollekciójából a sötétkék, csillámos árnyalat. Itt írtam róla. Nagyon szeretem még kéknek a világosabb, fagyosabb árnyalatit, viszont még ilyen lakkom nincs, de ha lesz, biztosan áradozni fogok róla.


2. Mi a kedvenc téli szájra való terméked?
Mindenképpen valamilyen ajakápoló a kedvencem. Persze használok szájfényt is, de csak nagyon ritkán. Most épp ez a kedvenc ajakápolóm, szép kis aranyos fényt is ad:


3. Melyik az a ruhadarab, amit legtöbbször hordasz télen?
Most biztosan a Tally Weijl-es szőrős mellényem lesz, mert már eddig is nagyon sokat hordtam; nagyon jó meleg és puha. :)


4. Melyik az a kiegészítő, ami télen a legtöbbet van rajtad? 
A kötött sálam és a sapkám. :) Ezek nélkül nem indulnék el, mert a hidegben nagyon jól melegítenek és a színüket is nagyon szeretem.

5. Mi a kedvenc téli illatod/ gyertyád?
A kedvenc parfümöm télre egy igazán nehéz és fűszeres illat, a Miss Dior Chérie. Az illatok közül a fahéj és az alma illetve a mézeskalács illata a kedvencem, ezek teljesen ünnepi hangulatot keltenek bennem. 

6. Mi a kedvenc téli italod?
A Gingerbread Latte a Starbucks-ból! Az a kávé valami mennyei. Amúgy is mézeskalács-függő vagyok, hát még kávéval... persze nem valami egészséges ennyi kávét innom, úgyhogy forró csokit is iszom, ez a másik kedvencem (mogyorós hmm...).


7. Melyik az a karácsonyi film, amit a legjobban szeretsz?
Reszkessetek betörők. Szerintem a világ legjobb karácsonyi filmje, tökéletesen átadja a karácsonyi hangulatot. Emellett vicces és aranyos is, nincs olyan tél, hogy ne nézném meg. Különösen az első és a második rész a kedvencem, haláli a kisfiú benne. :D


8. Kedvenc karácsonyi dal?
A klasszikus Jingle Bells Rock. Persze van ezenkívül csomó karácsonyi dal, amit még szívesen hallgatok...


9. Kedvenc karácsonyi étel?
A főételek közül az ananászos csirkemell rizzsel, minden évben ezt eszem. Egyszerűen annyira finom, hogy nem tudom megunni. Az édességek közül nincs olyan, ami ne szeretnék, nagy kedvenc persze a mézeskalács.


10. Mi a kedvenc karácsonyi dekorációd ebben az évben?
A rénszarvasos gömböm a karácsonyfán, tegnap vettem. :) 

11. Mi áll a karácsonyi kívánságlistád élén? 
Nem írtam listát, amit nagyon-nagyon szerettem volna már meg is kaptam, a telefonomat. 

12. Mik a terveid az idei karácsonyra?
Ugyanaz, mint minden karácsonyra. 24-én otthon vagyok, este ajándékot bontunk és karácsonyi vacsorát eszünk. Aztán megnézünk egy jó kis karácsonyi filmet, közben még forró csokit iszok és sütit eszek... A két másik napon pedig nagyszülőknél leszek.

Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is, akár blogon, akár kommentben! ;)
Rose

4 megjegyzés: