2012. december 3., hétfő

Novemberi kedvencek


Novemberben a bejegyzések hiányában azért nem felejtettem el a bőrömmel foglalkozni, viszont sminkelni már kevésbé sminkeltem. Rengeteg programom volt, tanulnom is sokat kellett, utóbbi nem volt a kedvencem,  így visszagondolva talán Pesten érezem magam a legjobban. Az időjárásban pozitívan csalódtam, annyira élveztem, hogy ennyire szép őszünk volt, kicsit vissza is sírom most a hó hideg érzete miatt. A karácsonyi hangulat sem kapott el még novemberben, de szerencsére most már utolért, úgyhogy ez az utolsó őszi poszt... jöhet a karácsonyi láz!! de előtte még a kedvencek.. :)



Haulos bejegyzést nem készítettem, pedig van néhány új dolgom, köztük ez a Clean&Clear szett, ami egy arctisztítóból  egy pattanásleszárító gélből és egy arckrémből áll. A története csupán annyi, hogy elfogyott az arctisztítóm és miután belenyugodtam, hogy nem jutok Lush közelébe és nem tudom megvenni a Let The Good Times Roll-t, megkértem anyukámat, hogy vegyen nekem valamilyen arctisztítót. Ehelyett egy egész szettet kaptam, de nagyon örülök, mert szeretem ha nagyjából egységes dolgokat használok az arcomra. Tesztet írok majd róla, elöljáróban annyit, hogy az arcom imádja, mert
  • a krémes arctisztító kíméletesen tisztítja a bőrt, ami utána finom puha lesz
  • az arckrém használata után friss és matt marad a bőr, egyáltalán nem kelt zsíros érzést és még az illata is nagyon jó
  • a kis zselé pedig a pirosság ellen segít 


Elég nagy szappanhívő vagyok, most mégis inkább tusfürdőt használtam, méghozzá ezt a Dove CreamOil tusfürdőt, mert a bőröm eléggé ki volt száradva, és ez pedig tökéletes volt rá. Az illata valami mennyei - én amúgy is minden illattal túlságosan elfogult vagyok, legyen az gyertya, testápoló, szappan vagy bármi más, de ez lett az egyik kedvenc illatom, talán a karamellhez tudnám hasonlítani. Tényleg nagyon szeretem, ezt mutatja az is, hogy még 2 pajtija várja sorát a polcomon. :) 


A krémes szemhéjpúdereket eddig is nagyon szerettem, de most világképet váltottak bennem. Annyira praktikusak és gyorsan felvihetők, hogy percek alatt megvan a smink, ami jól jön, ha még 'néhány' perccel tovább szeretnénk aludni reggel.. na jó, nem vagyok ennyire lusta, azért használtam por állagú szemhéjpúdereket is, de kétségen kívül ez halvány rózsaszín és arany essence stay all day hosszan tartó szemhéjpúder volt a favorit. 


A Catrice egyik új szempillaspirálját, a Glamour Doll dúsitó szempillaspirált még Pesten sikerült beszereznem és nem is kellett csalódnom benne: remekül dúsítja a pillákat, szép intenzív fekete színe van és nem is csomósítja össze őket, úgyhogy csupa-csupa piros pont jár neki.


Essence you rock! ajakfilc, vagyis a tökéletes bogyókás szín. Azt hiszem ehhez nem is kell sok mindent fűzni, az idei ősz az ehhez hasonló lilás-bordós árnyalatokról szólt és nekem is sikerült beleesnem ebbe a mániába. 


A Breaking dawn part 2-t, mint filmet és mint essence kiadást is nagyon vártam. Igaz, hogy a kollekcióból csak ezt a lakkot vettem meg, de nem akartam túlzásba esni a sötét színekkel. Ezt a kéket viszont nagyon-nagyon szeretem, ma is épp ezzel lakkoztam ki a körmeim, ITT olvashattok róla bővebben. 


Egy essence special effect topper fedőlakk is becsúszott a kedvencek közé. Meglepődtem magamon, mert ezt utoljára tavaly nyáron használtam ennyit, azóta csak nagyon ritkán vettem elő, de ahogy látszik is rajta, novemberben azért elég sokat sikerült fogyasztanom belőle. Bézs és pont az előbbi kék lakk felé szoktam használni.


Végül pedig az örök kedvenc parfümömből használtam el egy igen nagy mennyiséget, Kylie Minogue Showtime-jából. Nagyon ritkán veszek valamit újra, de ez a parfüm az, amivel gondolkodás nélkül megteszem ezt, ha elfogy, mert annyira passzol hozzám ez az illat, nagyon szeretem. Elég édes, de mégsem émelyítő  inkább egy kicsit gyümölcsös, de nem is friss. Szóval eléggé leírhatatlan  de aki ismeri, biztos tudja, miről beszélek. :)

Hogy telt a ti novemberetek? Mik voltak a kedvenceitek? Ezek közül próbáltátok már valamelyiket? :)
Rose

6 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon jó post!! :)
    A lakkok mesések, nekem az utolsó lakk kellene! :DDD
    Nincs kedved írni egy összesítő postot az essence stay all day termékeidről? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      De, szívesen írok róluk, megérnek egy bejegyzést. :)

      Törlés
  2. Imádom az essence és Catrice termékeket, az a fedőlakk hihetetlenül jó. :)

    http://sureebell.wordpress.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a fedőlakk tényleg nagyon az. :)

      Törlés