2012. december 31., hétfő

Mit kaptam karácsonyra? VIDEÓ

Azt hiszem a videóhoz egy kis magyarázattal tartozom. :)
Sokat gondolkodtam azon, hogy merjek-e belevágni vagy sem, de ez már tavalyi téma, mert még a blog előtt kezdtem el videózni - angolul. Sajnos nagyon kevés időm volt rá, és ez egy olyan műfaj, ahol nem elég 10 percre leülni a kamera elé, hanem utómunkálatokat is jó, ha végez az ember. Kedvem nagyon is van hozzá, és ha találok egy rendes videoszerkesztő programot, akkor érdekesebb lehet ez az egész dolog is. Ennél a videónál már kicsit sötétedett - addig húztam az időt -, de elvileg HD-ben is nézhetitek.
Kicsit féltem még, néhol félrebeszéltem,volt, hogy néhány szót, kifejezést vagy tízszer is mondtam, remélem ezt elnézitek nekem, de nyugodtan írjátok meg a megfigyeléseiteket, észrevételeket, kíváncsi vagyok, hogy ki mit gondol. :)
A videó nem listázott, úgyhogy csak ide kattintva tudjátok megnézni:


Az ajándékok pedig itt vannak képen is, annak aki a képeket jobban szereti. :)
Én általában meglepetéseket szoktam kapni, esetleg van pár olyan dolog, ami kívánságlistás, persze ha pénzt kapok, annak is nagyon örülök. Idén egy ajándékomat tudtam előre: a telefonomat, ezt együtt választottuk és  amit vásároltam ruhákat meg a balerina cipellőt. :)

Szürke felső (New Yorker)


Sötétzöld és lila felsők (New Yorker)

Sötétkék csipkés szoknya (H&M)

szoknya közelről :)

essence like a walk in the summer rain edt

Puma Animagical edt

masnis hajpánt

Lush Let The Good Times Roll arctisztító - amiről az előző posztban írtam 

Csillámos, cukorka illatú tusfürdő és testápoló (Yves Rocher)

cserép, amibe a körömlakkjaimat tettem - ez a súlya miatt kimaradt a videóból :D

Levendula krémszappan, erdei gyümölcs-joghurt szappan, vörös áfonyás fürdőgolyó és az a kis szív alakú  valami (Stenders)

Kép Rose felirattal :)

tükör

Eiffel-tornyos, képeslapos, virágos doboz, amiben egyenlőre azok a szappanok vannak, amiket még nem használok

Arany masnis és csillogó balerina (H&M)


Amiről nem készítettem képet a telefonom, egy iPhone5-öt kaptam.

Remélem mindenkinek jól telt a karácsony, nekem fantasztikus volt! :) Bocsánat a késői bejegyzésért, a technika még nem a legjobb barátom, de dolgozom rajta! ;)
Rose

24 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett a videó és gyönyörű ajándékokat kaptál ^^

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszett a videó, nagyon jó volt téged hallgatni, és gyönyörű a hajad! *-*
    Boldog újévet!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, aranyos vagy! Neked is boldog újévet! :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik hogy elkezdtél videózni, jó volt így is hallani téged!
    Boldog Új Évet és sok-sok videót még! :)

    VálaszTörlés
  4. Mindenképpen folytasd,mert jól csinálod. :D Én is próbálkoztam már vele,de még nem mertem publikálni az ilyen jellegű próbálkozásomat. :D
    Én nagyon nyuszi vagyok ilyen téren,örülök,hogy neked van hozzá bátorságod.
    Ha lehet ilyet mondani - nem tudom,hogy kell mondani. :D - szép hangod van. :) Iphone? Te mázlis. :D Amúgy az a szívecske szerintem szivacs. Mikor pici voltam,kaptam a nagymamámtól hasonlót,és az azthiszem,hogy szivacsféle volt. :) Tényleg jó téged hallani,csinálj majd még videókat,de a bejegyzéseidet imádom. :D Boldog új évet. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ha nektek tetszik, én szívesen folytatom, mert nagyon élvezem a videózást. :)
      Igen, marj kiugrottam a bőrömből,amikor megkaptam! :D
      Köszi, pont ezt a szót kerestem, miközben írtam a bejegyzést. :)

      Törlés
    2. *majd. ma mindent félreírok :D

      Törlés
  5. Nagyon szépséges dolgokat kaptál, a csipkés szoknya nagy ♥, de a cserép, a tükör, a dobozka minden csodás! :)

    VálaszTörlés
  6. Mindenképp csinálj még videókat! :) Nekem nagyon tetszett, tök cuki is vagy és én mindig annyira kíváncsi vagyok hogy ki mit kapott /vásárolt. :) Nagyon jó dolgokat kaptál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Remélem összejön még pár. :)

      Törlés
  7. Nagyon jó dolgokat kaptál! :) Remélem lesz majd outfites poszt is velük! :)
    A videó is aranyos lett, legyen még! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Remélem összejön, mindenképp szeretnék csinálni outfit posztokat is. :)

      Törlés
  8. Én is kaptam essences parfűmöt meg stenderses fürdőgolyót ;-)

    VálaszTörlés
  9. Én is kaptam essences parfűmöt meg stenderses fürdőgolyót ;-)

    VálaszTörlés
  10. Én is kaptam essences parfűmöt meg stenderses fürdőgolyót ;-)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szuper dolgokat kaptál :$ odavagyok a natúr szappanokért :) és folytasd a videózást !:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)) Én is, én is, imádom őket. :) Én szívesen folytatom a videózást... :)

      Törlés