2012. december 30., vasárnap

Lush Let The Good Times Roll arctisztító

Mennyei illat, lenyűgöző hatás, kellemes radírozás, egész nap sima és matt bőr... ezeket mind elmondhatom a Lush egyik karácsonyi arctisztítójára, a Let The Good Times Roll-ra. Mivel csak rövid ideig -most már kiárusításon, féláron kapható termék-, gondoltam gyorsan leírom róla a gondolataimat, nehogy valaki lemaradjon róla, mert tényleg egy fantasztikus termék. Mindenképp megér egy bejegyzést, főleg azoknak, akik könnyen zsírosodó bőrrel rendelkeznek.
Nagyon örültem, hogy megkaptam, mert a weboldalon olvastam róla, és először nem is keltette fel a figyelmem, de amikor alaposabban utánanéztem, rájöttem, hogy tökéletes lenne a bőrömre ebben a téli időszakban. 2 hete használom, és nagyon hozzám nőtt, reggel-este szépen lemosom vele az arcom, és eddig egy alkalmat sem hagytam ám ki! :)


"A fahéjpor antiszeptikus hatású, ugyanakkor serkenti a vérkeringést a bőr vékony ereiben. A talkum magába szívja a felesleges olajat, ezért ez az arctisztító különösen jó hatással van a könnyen zsírosodó bőrre. A glicerin segít a bőrben tartani a nedvességet, vagyis nem engedi kiszáradni a bőrt a leghidegebb téli időben sem. " Ezt olvashatjuk róla a weboldalon, és ez alapján döntöttem úgy, hogy nekem erre az arctisztítóra nagyon is szükségem van.


Amikor először lecsavartam a kis tégely tetejét, rögtön az arctisztító illata csapta meg az orrom. Egyszerűen annyira jó; épp elég édes ahhoz, hogy télre tökéletes legyen, és engem sütiillatra emlékeztet némi vaníliával megspékelve. Ebből a tökéletes definícióból biztos mindenki tudja miről is beszélek, de igazából nem is ez a lényeg, hanem hogy mit tud ez a kis sárga massza. Á igen, el ne felejtsem, még apró popcorn darabkák is kerültek a tetejére.


Pont abban az időszakban küzdöttem a bőrömmel, amikor megkaptam: az orrom olajosodott, viszont a bőr is hámlott róla, olyan szinten, hogy már szemmel látható volt, úgyhogy nem volt mit tenni, le kellett váltanom az addig használt lemosómat, amit egyébként szeretek, de úgy látszik, ezzel az időjárással nem működik. Nagyon bíztam abban, hogy ez az arctisztító majd rendbe hozza ezt a káoszt, és nem is kellett csalódnom, pár nap múlva már teljesen szép volt a bőröm. A hámlás megszűnt, szép egyenletes, tiszta és puha volt az arcom minden egyes része és a finom illatot még a használat után órákig is éreztem. Ami pedig a legfontosabb, hogy a bőröm nem olajosodik, mégis hidratált eközben. T-vonalban vettem mindig észre azt, hogy nap végére azért mattnak közel sem nevezhető állapotok uralkodnak, de ez is teljesen megszűnt.


A használatáról csak annyit, hogy ugye száraz állapotában kicsit nehéz lenne szépen eloszlatni a bőrön, ezért mindig le kell belőle csippenteni egy kis részt, ahhoz egy kis vizet adni és úgy felvinni az arcra. Én nem is szoktam arckrémet használni utána, mert az én bőrömet eléggé hidratálja. 

A Lush megint egy szuper dolgot alkotott, még nagyobb rajongójuk lettem, igaz még mindig jártam egy Lush üzletben sem, de szerencsére vannak olyan kedves rokonaim, akik Hollandiából is elküldik nekem ezeket a különleges termékeket. Ez lett az első számú kedvencem a Lush kínálatából, imádom, imádom és imádom. :)

A step by stepet sem felejtettem el a galaktikus körmökhöz, holnap délutánig mindenképp meglesz. Ki próbálta még ezt az arctisztítót? Mit gondoltok róla? :)
Rose
 

4 megjegyzés:

  1. Ha lenne a városban Lush! üzlet!!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól hangzik, nekem is zsírosodásra hajalmos a bőröm. Most a Lush Buche De Noel tisztítóját kezdtem el használni és szerelem az első alkalom óta! :)

    VálaszTörlés
  3. Alaa yo nunca he probado eso, tiene que ser geniall!!

    SORTEO
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  4. Jó lenne ha itt is lenne üzletük, tuti vásárlójuk lennék, nagyon sok jó cuccuk van.:)

    VálaszTörlés