2012. december 8., szombat

Karácsonyi ajándéktippek by Rose

Hátralévő napok karácsonyig: 16!

Sziasztok!
Gondolom, már sokan gondolkoztok a karácsonyi ajándékokon vagy már be is szereztetek néhányat. Én csak az elmúlt napokban éreztem rá a karácsonyi hangulatra, túlságosan szeretem az őszt ahhoz, hogy már novemberben elkezdjek készülődni.. DE! A karácsonyt is nagyon-nagyon szeretem, magát az ünnepet, a dekorációt, finom sütiket egyszóval mindent, ami a karácsonyról szól (igen, még azt is, hogy 23-án alig lehet lépni a bevásárlóközpontokban :D). Visszatérve az ajándékokhoz, ha nincs ötleted, akkor tarts velem, megmutatom, hogy én miknek örülnék a legjobban a saját készítésű ajándékokon kívül - mert hogy ugye azok a legszebbek és legszemélyesebbek. :)


Nem szoktam kívánságlistát készíteni, persze mindig van egy-két dolog, amit nagyon szeretnék, de szerintem az a legjobb, amikor valamivel meglepnek. Olyan dolgokat szedtem össze, amiknek én nagyon örülnék, ha a fa alatt látnám viszont szépen becsomagolva.

1. Lush ajándékcsomag
Tavaly ez volt az egyik karácsonyi ajándékom, nagyon-nagyon örültem neki. Tökéletes választás egy olyan Lush-imádó számára, mint amilyen én is vagyok. Ráadásul a csomagolással sem kell bajlódni, meseszép dobozokban és csomagolópapírban árulják a finomabbnál finomabb illatú kozmetikumokat, karácsonyi kiadásban. Már írtam egy bejegyzést az ajándékcsomagokról ITT, jelenleg ez a doboz tetszik a legjobban:


Nekem már az is nagy ajándék, ha csak egy dolgot kapok a Lush-ból, a karácsonyi termékek közül lehet is válogatni: színes szappanok, krémes arctisztítók, szebbnél szebb fürdőgolyók és a Popcorn ajakradírról se feledkezzünk meg!



2. Illatos gyertya
Ez egy nagyon jó választás olyanoknak, akik szeretik a különleges illatokat. Az illatról jut eszembe a parfüm is, de szerintem az sokkal kritikusabb, egy finom karácsonyi illatú gyertyával viszont nem foghatunk mellé. Mellettem is épp most ég egy ilyen bogyókás illatú, még a brise őszi kollekciójából. Karácsonyra sem hagytak minket érdekes illatok nélkül a készítők, itt van néhány példa:




3. The Body Shop ajándékcsomag
Visszatérve a már előre ajándékdobozokba csomagolt finom illatú kozmetikumokhoz nem hagyhatom ki a Body Shop kínálatát sem. Ha pedig Body Shop, akkor én testvajat választanék, amúgy is olyan aranyosan mosolyog rajta Mézi. :)
A vörös áfonyás termékek is nagyon jól mutatnak, biztosan finom illatuk van.



4. Ékszer
Minden lány örül az ékszereknek, ha valakit jól ismerünk, biztosan nem foghatunk mellé, hogy milyen karkötő, fülbevaló, gyűrű, nyaklánc tetszene neki. Az én kedvenc helyen a SIX, általában itt veszek ékszereket, mert rettenetesen jó dolgok vannak és az árak is barátságosak. Sajnos csak linket tudok betenni, de elsőnek itt egy MÉZIS karkötő, nagyon aranyos: http://www.click-six.com/de_DE/products/11/armschmuck/details/4519. És a nyaklánc hozzá: http://www.click-six.com/#/de_DE/products/3/ohrschmuck/details/4545/product4545name.
Karácsony, rénszarvasok... :http://www.click-six.com/#/de_DE/products/12/ringe/details/4488/product4488name.

5. Bögre
Lehet, hogy a bögrékkel is túlságosan elfogult vagyok - nekem rengeteg van. Ilyenkor karácsony előtt rengeteg szép rénszarvasos, ünnepi mintás bögrével találkozhatunk az üzletek polcain, örömet lehet szerezni ilyennel is. Az abszolút kedvencem ez a Starbucks-os:


7. Könyv
Aki szeret olvasni, annak biztosan nagyon jó döntés egy könyv. Könyvekből is találunk karácsonyit, de ha valaki egy sorozatot olvas, érdemes a következő részt megvenni, tuti nem fog a polcán porosodni.

8. Csizma
A csizma a legpraktikusabb ajándékok egyike, hiszen ezt mindenki használni fogja, csak meg kell találni a megfelelőt és már meg is van az ajándék. Múltkor a Deichmann-ban láttam ilyen kis otthoni csizma-mamuszokat, szerintem tökéletes ajándék karácsonyra; én általában mezítláb  jobb esetben zokniban járkálok, de egy olyan benti csizmát szívesen hordanék.


9. Apró sminkcuccok
Hát igen, ez is nagyon jó ajándék lehet. Választhatunk egy különleges szemhéjpúdert, egy szép csillámos szájfényt vagy rúzst.. az árnyalatokban nincs határ, még egy körömlakk is becsúszhat az ajándékdobozba.



Ti miket fogtok ajándékozni? Van kívánságlistátok? :)
Rose

8 megjegyzés:

  1. Imádom az illatos gyertyákat:$ jöhetne bármennyi :) főleg a fahéjas, vaníliás illatúakat szeretem :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is nagyon szeretem azokat, plusz még az almás illatok.. hmmm... :))

      Törlés
  2. A Lush ajándékcsomagok nagyon nagyon jól néznek ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól mutatnának a karácsonyfa alatt is... :)

      Törlés
  3. Szia!
    Most találtam ide hozzád. Ugye nem gond, ha kiteszlek a blogomra??
    Puszi Brigi

    VálaszTörlés