2012. december 28., péntek

Galaktikus körmök

A sok karácsonyfás, ünnepi piros köröm után már gondolkodhatunk a szilveszteri körmökön, hiszen 4 nap múlva már 2013-at írunk. Te jó ég, most nézem, tényleg ilyen gyorsan eltelt a karácsony? Na mindegy, a karácsonyi ajándékok és kis beszámoló egy másik bejegyzés anyaga, persze ha érdekel titeket. Most jöjjön az a köröm, ami szerintem nagyon jó választás egy bulis éjszakára!


Talán november közepe óta tarthat nálam a galaxy nails mánia, csak karácsonykor nem ilyenre festettem ki a körmeim. Először talán bonyolultnak tűnik -én is így voltam vele-, aztán rájöttem, hogy nagyon egyszerű, és gyors is. Arról pedig már ne is beszéljek, hogy mennyire mutatós... A titok nem másban rejlik, mint a szivacsos technikában.


Mire volt szükségem? Egy fekete vagy nagyon sötét kék lakkra (én az essence breaking dawn part 2 kollekciójából használtam a sötétkék árnyalatot), egy mentás-zöldes lakkra és egy lila színű körömlakkra, egy szivacsra és végül egy csillámos fedőlakkra (ezüst).

Hogyan készült? Először a sötét lakkot vittem fel alapnak, ez távolról feketének látszik, de közelebbről nézve észrevehetők benne az apró sötétkék csillámok. Aztán a szivacsomra csepegtettem pár cseppet először a zöld, majd a lila lakkból, és ezeket ütögettem fel a körmeim egyes részeire. A legelső próbálkozásnál nagyon jól eldolgoztam a széleket is, de utána rájöttem, hogy így nem feltétlenül lesz szebb az eredmény, szóval ezután inkább csak lazábban ütögettem rá a színes körömlakkokat a sötét alapra. Végül ezüst csillámos fedőlakkot használtam, amiben más szín is volt, a sima ezüstömet valahova elkevertem. A csillámoknál kicsit lehet játszani: lehet néhány nagyobbat is rátenni a körmökre, esetleg csillag alakút. Viszont túlzásba sem kell esni, szerintem az egyszerű csillámmal is elég jól néz ki.


Vannak már terveitek, hogy milyenre festitek a körmeiteket Szilveszterkor? Hogy tetszenek a galaktikus körmök? :)
Rose

11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! :) Nem lesz belőle step-by-step? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, de, szívesen elkészítem! :)

      Törlés
  2. Jé, tegnap éppen galaktikus körmöket akartam festeni magamnak - aztán időhiány miatt letettem róla, de most megint kedvet kaptam ennek a bejegyzésnek a láttán! :)

    Csatlakozom Miuhoz: amikor ezt lemosod és kedved támad egy másikhoz, csinálsz nekünk step-by-stepet? Megértettem a leírást is, de vizuális típus vagyok ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! :)) Meglesz a step by step! ;)

      Törlés
  3. Nem volt méd soha galaktikus körmöm, jó, hogy felébresztetted bennem az akaratot! :))

    VálaszTörlés
  4. De rohadt jó! :DDD Step by Step -et!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik, és jó lenne egy step by step, hogy lássuk, hogyan készítetted el. : )

    VálaszTörlés