2012. december 31., hétfő

Galaktikus körmök - step by step

Remélem még időben hozom, és ha valaki szeretné estig még eltudja készíteni. Amikor néhány bejegyzéssel ezelőtt mutattam a galaktikus körmeim, sokat kértetek step by step-et és én ezt nagyon szívesen el is készítem nektek, ha már ennyire tetszik. Nagyon könnyű, és gyorsan meg is van, csak az alap- és fedőlakk száradása időigényes. Amit a legjobban szeretek az egészben, hogy nagyon egyedi, mindegyik körmön máshogy mutat a minta és a színek keveredésével is lehet játszadozni.
Milyen lakkokat használtam? 
  • alapnak egy sötétkéket, ez lehet fekete is
  • a mintához pinket, halvány rózsaszínt és világoskéket - ez a rész viszont mindenkinek a fantáziájára van szabva, a zöldtől kezdve az aranyig bármilyen árnyalat kerülhet a körmökre, csak arra kell ügyelni, hogy a színek passzoljanak egymáshoz 
  • csillámos fedőlakk, az enyém ebben az esetben multicolour, szóval van benne mindenféle szín  de főként ezüst
  • +a szivacsról senki se feledkezzen meg :)


A sötét alappal kezdünk, szerintem erre tökéletes az essence breaking dawn part 2 kollekciójában megjelent sötétkék csillogós lakk, ami távolról feketének tűnik, de közelről észrevehetők benne az apró csillámok - engem teljesen a csillagos égre emlékeztet. 1 réteg bőven elég, még ha olyan gyatra a fedés, mint ami az én körmeimen is látható, mert később nem fog látszani.


Miután megszáradt a sötét lakk, elkezdhetjük a mintát. És itt jön képbe a szivacs, erre kell rácsöpögtetni pár csepp színes lakkot, amit majd óvatosan ráütögetünk a körmeinkre. Én a pink lakkal kezdtem, így a kék felett ez az egyik legmeghatározóbb szín. Csak a körmünk néhány részére kell kerüljön, tehát elég ha csak a szélekre vagy középre tesszük, de ezt is aszerint, hogy kinek hogy tetszik. Én összevissza csináltam, hogy változatos legyen, a múltkorinál kicsit figyeltem az arányokra, máskor is inkább úgy csinálom.




A többi színt is ugyanígy, ezzel a szivacsos technikával vittem fel - különböző helyeke. A procedúra végén úgy tűnhet, hogy csak egy nagy pacahalmaz lett az egészből, a titok nyitja a fedőlakk, ami szépen összehozza az árnyalatokat. 





Felirat hozzáadása
A lakkok alatt a leggingsem van, ezt fogom estére/éjjelre felhúzni azzal a szürke felsővel, amit az előző bejegyzésben láthattatok, de majd megmutatom Instagram-on, roseballerina néven megtaláltok.

Remélem érthető voltam és a képek is jó illusztrációk. 

A videó pedig, amit az előző posztban közzétettem, ezentúl listázott, szóval nem csak a linkkel érhető el, és a csatornámra is feliratkozhat, aki szeretne. :)

Rose

2 megjegyzés:

  1. Haha,köszike. :)) Mire visszamegyünk,már ezek fognak rajtam díszelegni. :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi, jövőre kipróbálom ;) BUÉK! :)

    VálaszTörlés