2012. december 1., szombat

Essence twilight breaking dawn part 2 körömlakk

3 hétnyi csend után most végre megint belevethetem magam a blogolásba, már nagyon hiányzott. Nagyon nem szerettem novembert, soha semmire nem volt időm, így a blogot is elhanyagoltam. Plusz még a webalbumon a tárhelyen is betelt, úgyhogy most Photobucket-ra töltöm fel a képeket, onnan pedig ide. Bocsánat azoktól, akik bejegyzésre vártak és meg kell köszönnöm mindenkinek, hogy továbbra is hűséges feliratkozóim voltatok és vagytok. Azt hittem, hogy sokan leiratkoztak a poszt-hiány miatt, de nem, még többen is lettünk, tényleg nagyon köszönöm nektek! :)
A mai nap témája pedig nem más, mint az essence jelenlegi kollekciójából származó sötétkék lakk, 01 Jacob's protection árnyalatban. Kíváncsi voltam erre a kollekcióra, mert szerintem nagyon jól eltalálták a sötét és arany színeket. Bár én inkább a vidám, élénk színekhez vonzódom, azért csak nem tudtam ellenállni ennek a lakknak...


Körülbelül 3 hete vettem, nálunk akkor rakták ki és egy teljesen feltöltött display várt a dm-ben, úgyhogy le is csak csaptam gyorsan erre a lakkra, mert az előzetes képek alapján nagyon tetszett és amúgy is sötétkék lakk-keresőben voltam. 649 Forint volt, 10 ml-es kiszerelés. Erről jut eszembe, hogy amikor először nézegettem a lakkokat déjá vu érzésem támadt, mivel teljesen olyan, mintha Catrice-es üvegcsékbe töltögették volna a színeket. Gyorsan meg is néztem, tényleg ugyanolyan, mint a Catrice lakkok külsőleg; nekem ezek jobban is tetszenek.


Miután hazaértem a kíváncsiság annyira hajtott, hogy rögtön ki is próbáltam. Az első réteget felkentem, ez körülbelül úgy nézett ki, mintha egy gyenge fekete lakkot vízzel hígítottam volna. Teljesen elszomorodtam, hogy hova lett az üvegben látható gyönyörű szín és a csillámok, és beletörődtem, hogy legalább 4 réteg kell, mire az a szép árnyalatot elérem. Aztán a második rétegnél nagyot néztem, mert előbukkant a szépséges sötétkék szín, úgyhogy két rétegnél meg is álltam. 


A képekhez direkt nem is használtam se alap-, se fedőlakkot, hogy jól lehessen látni, mire képes önmagában a lakk. Messziről a színe inkább feketének tűnik, csak közelről lehet észrevenni, hogy hoppá! ez sötétkék. Ha jók a fényviszonyok, akkor pedig még a csillámok is megmutatják igazi arcukat, gyönyörűen fénylenek. 


Az állaga más, mint az eddig megszokott essence lakkoknak, először folyósabbnak éreztem, most viszont kicsit sűrűbbnek, és az ecset sem a régi, ez laposabb és szélesebb lett, úgyhogy a széleknél picit nehezebb vele dolgozni. A tartóssága viszont a régebbi essence lakkokhoz hasonlítható, én általában 3 nap után szoktam lemosni, de ha valami kis glittert vagy egyebet teszek rá, úgy azért tovább bírja. 


Szerintem így a téli időszakra tökéletes választás ez a lakk, én nagyon szeretem ezt az érdekes, csillámos sötétkék árnyalatot. Ráadásul tökéletes alap galaktikus körmökhöz - mostanában ez a nagy mániám, minden jöhet, amiben az a szó szerepel, hogy galaxy! :)

Ti mit gondoltok róla? Melyik a kedvenc terméketek az új twilight kollekcióból? :)
Rose

17 megjegyzés:

  1. Szép a lakk,de egy picit sötét. :) Örülök,hogy újra itt vagy,amúgy ez a november nekem is semmilyen volt.Sajnos..

    VálaszTörlés
  2. nem szereztem be semmit ebből a trendkiadásból. szerintem túlhype-olták ezt is, mint olyan sok mindent mostanában.
    viszont kérlek nézzétek már meg az üvegen a feliratot, mielőtt totálisan rosszul írjátok le a te nevét! nem breaking DOWN, hanem breaking DAWN! igen. a down-nal is értelmes, csak teljesen mást jelent. (nem rosszindulatból írtam, csak azért, mert sokan olvasnak és hatással vagytok az olvasókra is, akik így rosszul fogják használni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jesszusom bocsánat, elírtam, köszi, hogy szóltál! :) és igen tényleg mást jelent.. :)

      Törlés
  3. Én is pont őt, pontosabban csak is őt vettem meg :)
    Szeretem mert tartós és sötét de még is ha fény éri nagyon szép és különleges színe van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon különleges, és nekem is csak ez az egy termék van meg a kollekcióból. :)

      Törlés
  4. Sajnos nem az én színem :( ebből a kollekcióból semmit sem vettem meg :) .

    VálaszTörlés
  5. Én is ezt a lakkot vettem meg a kollekcióból, imádom a színét, pedig nem különösebben rajongtam eddig a sötét árnyalatokért! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a lilával ők ketten a legszebbek, de talán ez még egy kicsivel szebb. :)

      Törlés
  6. Nincs egy ilyen lakkom sem. Nem fogtak meg :D
    Nagyon szép, bár sajnálom, higy messziről feketének tűnik, ez nálam egy nagy feketepont! :DD

    VálaszTörlés
  7. csak hogy ide is komizzak
    széép, igaz első alkalommal én is feketének láttam, de másodszorra már megvilágosodtam:))

    VálaszTörlés
  8. Én sem vettem egyet sem, pedig az elején nagyon megtetszettek. Tetszik viszont, hogy csillognak és nem simán kék, lila... színűek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is nagyon jó, hogy nem csak sima egyszínű lakkok. :)

      Törlés