2012. december 1., szombat

A Rose-TAG - egyben a 100. bejegyzésem

Sziasztok!
Ez egy kicsit személyesebb bejegyzés lesz, hiszen kerek számhoz értünk, ez a századik alkalom, hogy egy újabb posztot kezdek el írni. Ezért is szerettem volna valami különösebbet, ami számotokra érdekes lesz. Szeptember elején megkértelek titeket, hogy kérdezzetek tőlem bármit, amire kíváncsiak vagytok. Először is köszönetet szeretnék mondani azoknak, akik kommentben leírták kérdéseiket: M.-nek, JinglingApricot-nak, lexnek és Muffinnak. :)
És akkor jöjjenek is a kérdések! ;)

az első bejegyzés képeinek készítésekor... 

1. Mit szeretsz a legjobban az életedben?
Rögtön kezdésnek egy fogós kérdés, bevallom, ezen gondolkoztam a legtöbbet. Legfőképpen talán azt szeretem, hogy vannak olyan emberek a családomban és persze a barátaim, akikre mindig támaszkodhatom. Mindig próbálom a dolgok pozitív oldalát nézni, még ha esetleg nincs is. Szeretem azt, hogy sokszor nevethetek. Szeretem a gimit, ahova járok. Szeretem azt, hogy este, amikor kinézek az ablakomon láthatom a naplementét. Szeretem azt, amikor tonnaszámra ehetek édességet. Szeretem a vidám színeket, hogy mindig hangulatom szerint festhetem ki a körmeimet. Szeretem azt az érzést, amikor nyári szünetben esténként leülök egy pohár teával kint a fák alatt és érzem, hogy szabad vagyok.

2. Miért kezdtél el blogot írni?
Szeretek olyan dolgokat kipróbálni, amelyekben meg tudom valósítani önmagam vagy egyszerűen csak megpróbálhatom. Emellett pedig ez egy olyan hely, ahol ki tudom élni a beszélhetnékemet. :)

3. Mit szeretnél elérni az életben?
Egyszerűen csak annyit, hogy boldog és sikeres legyek. Könnyű így leírni, de a megvalósítása igen nehéz...

4. Kedvenc film-könyv?
Rajongok a Harry Potter-ért, rengetegszer olvastam az összes könyvet. Nagyon szeretem az olyan filmeket, amik egy régebbi korban játszódnak vagy nagyon kötődnek a természethez, például: Az éhezők viadala, A lány és a farkas, Hófehér és a vadász, Egy hét Marilynnel, Büszkeség és balítélet, Alkonyat. Könyvek közül pedig még a Bronte-testvérek könyvei a kedvenceim, főként a Jane Eyre.

5. Mi a csillagjegyed és mennyire érzed magadra vonatkozólag a jegyeit? 
Kos vagyok, de annyira nem jellemző rám, ami általában egy kosra. Maximum az, hogy szeretem a kihívásokat, mindig energikus és céltudatos vagyok. 

6. 5 dolog, amit az elkövetkező 5 évben mindenképpen megszeretnél valósítani?
Egyetemre szeretnék menni. Jogosítványt szeretnék, mert különös módon nagyon szeretem az autókat (Forma-1). Remélem többször vagy legalább egyszer eljutok külföldre, mert az egyik dolog, amit a világon a legjobban szeretek az utazás, úgyhogy valami különleges, egzotikus helyre nagyon elmennék. Az egyik álmom, hogy én is a 'nagy' bloggerek közé tartozhassak, szeretnék minél előrébb lépni a témában, amiről írok, és minél több tapasztalatot szerezni, sajtótájékoztatókra járni. Végül pedig szeretnék egyszer valami igazán különlegeset csinálni, még nem tudom mit, de valami nagyon érdekeset. :D

7. Kedvenc sorozat?
Jelenleg a Pretty Little Liars, nagyon megfogott a sorozat témája és az is nagyon tetszik, hogy különleges figyelmet szentelnek a szereplők ruháira és sminkjeire.

8. Mi leszel, ha nagy leszel?
Vannak elképzeléseim, de még van 1,5 évem, hogy eldöntsem milyen szakra megyek az egyetemen/főiskolán. Mindenképp olyan állást szeretnék, amiben sokat beszélhetek, és megállás nélkül tevékenykedhetek és persze megvalósíthatom önmagam. Talán média, marketing szak a legesélyesebb, szívesen lennék reklámtervező.

9. Humán vagy reál tárgyak?
Inkább humános beállitottságú vagyok, mondom ezt, mikor földrajzot, angolt és németet tanulok emelt szinten. Szóval úgy igazán egyik sem, de mivel nagyon szeretem a történelmet és az irodalmat, a kémiát, fizikát pedig már kevésbé, inkább a humán tárgyakra szavazok.

10. Álmodozó típus vagy, vagy két lábbal állsz a földön?
Abszolút álmodozó. Sokszor elkalandozik a gondolatom máshová, néha túlságosan is a saját világomban élek.

11. A pillanatnak élsz vagy a jövőt tervezgeted?Inkább a pillanatnak. :) Természetesen gondolkozom azon is, hogy mit fogok csinálni a jövőben és nem egyik napról a másikra élek, de szeretek kiélvezni minden egyes percet.

Ha valaki lemaradt és szeretne valamit kérdezni, nyugodtan írja meg kommentben, mert ha elég kérdés lesz később is szívesen készítek egy ilyen TAG-et! :) Köszönöm mindenkinek, aki eddig velem tartott, és örülök mindenkinek, aki nemrég csatlakozott.

Ha van kedvetek, írjátok meg melyek voltak a kedvenc bejegyzéseitek a blog történetében, kíváncsi vagyok! :)

19 megjegyzés:

  1. Szerintem sok esélyed van rá, hogy "sikeres bloggerina" légy, szerintem igazán igényes a blogod, mind képek, mind írás szempontjából. Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, sokat jelent ez nekem! :)

      Törlés
    2. Egyetértek az előttem szólóval. :)

      Törlés
  2. Nagyon jól írsz, tetszenek a bejegyzéseid! Ezek szerint 11.-es vagy? Én sokkal fiatalabbnak hittelek, azt hittem, hogy olyan 8-9.-es lehetsz! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Igen 11.-es vagyok, de mindenki azt mondja, hogy kevesebbnek tűnök, szerintem is! :D

      Törlés
  3. Jó kis Tag volt :) aranyos vagy:)

    VálaszTörlés
  4. hú, mit csinál egy műholdfelvétel-elemző? most felcsigáztál :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elemez, adatokat értékel, mindenfélét tud csinálni a felvételekkel: időjárás, környezetvédelem, ilyesmik :)

      Törlés
    2. érdekes,még sose gondoltam erre a szakmára,mint potenciális munkalehetőségre :) sok sikert a bloghoz és a jövő(d)hoz :)

      Törlés
    3. Nagyon szépen köszönöm, aranyos vagy! :)

      Törlés
  5. Az első bejegyzés képeinek készítésekor....nem volt fogszabályzóm...:DD (a mondat egyik befejezése)
    Nagyon jó, hangulatos 100. bejegyzés volt ez :) sok-sok százat még! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeen! :D
      Köszi, a kérdést is! :)

      Törlés
  6. Gratulálok a 100. bejegyzésedhez, remélem még sokáig olvashatlak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, kedves vagy és én is remélem! :)

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Jé, most látom (most van időm megnézni az elmúlt napok posztjait), hogy megcsináltad a taget! Igazából már kíváncsi is voltam rá, hogy mikor kerül rá sor :) Ha eszembe jut valami, biztos fogok még kérdezni ;) Ó, és gratula a 100. poszthoz; még tízszer ennyit! ^^

    VálaszTörlés