2012. november 2., péntek

Októberi kedvencek

Gyorsan elérkeztünk az ősz utolsó hónapjához, a novemberhez, amit én már a hideg idő miatt kevésbé szeretek. Olyan furcsa, hogy tényleg már november van, mert kinézek az ablakon és a fák zöld színben pompáznak, alig néhány sárga levél. Októbert nagyon szerettem: kb. a hónap közepéig tökéletes őszi idő volt, aztán jöttek a Glamour-napok, az őszi szünet, Budapesten voltam és a tegnapelőtti Halloweennal le is zárult ez a szép hónap. De most jöjjenek a kedvencek, mert ebben a bejegyzésben az övék a főszerep! :)




A Garnier Pure Active 24 órás pattanások elleni arckréme még mindig nagyon nagy kedvenc, már teljesen rászoktam, mindennap bekenem vele az arcbőröm. Az utóbbi napokban sajnos már éreztem, hogy több hidratálás kell, akkor a Lush arckrémemet vettem elő, de ennek ellenére például ma is ezt a krémet használtam. Szóval szeretem, szeretem, szeretem, mert nagyon hamar beszívódik ez a friss és könnyű krém, matt és nem utolsó sorban a jótékony hatása miatt. 


A következő is egy Garnier termék, méghozzá az Essentials szőlős tonik. Még nincs két hete, hogy használom, de OMG! imádom! Nem is tudok róla rosszat mondani, tökéletes az arckrémemmel, viszont nélküle persze eléggé szárítja a bőrt, hiszen egy tonikról beszélünk. Finom friss illata van (igen, szőlős :D), ez is nagyon hamar beszívódik a bőrbe és utána pihe-puha lesz az arcom. Jee, végre megtaláltam az eddigi legjobb tonikomat! :))


Ismét bekerült a kedvenceim közé a Catrice Absolute Eye Colour négyes palettája, ezen belül is a barna és a bézs volt a két nagy kedvenc. Suliba is legtöbbször ezeket a színeket használom: a bézs kerül a mozgó szemhéjra, a barna pedig a külső V-be. Nem is tudom eddig miért nem mutattam ezzel napi sminket, de ami késik, nem múlik. A halloweeni sminkemhez a szürkét és a feketét is használtam, arról már láthattatok képeket. 


Pont aznap fogyasztottam el a Rimmel Extra Super Lash szempillaspirálomat, amikor Pestre mentem. Nagyon-nagyon szerettem, egész nyáron is ezt használtam, úgyhogy nem csodálom, hogy megadta magát, sokáig bírta. Ez az egyik legjobb spirál, amit valaha használtam, bátran tudom ajánlani, nekem is mondta valaki, azért vettem meg. Az utolsó csepp festéket is kiszedtem valahogy belőle, de így a vége ellenére sem száradt be vagy ragasztotta össze a szempilláim, piros pont! 


Aztán most izgalmasabb vizekre evezek, jönnek a szájra való termékek. Mostanában bátran nyúltam sötét színek után, ilyen az essence you rock! ajakfilce is. Még egy tavaly nyári kollekcióból származik, eddig egyáltalán nem is használtam, de rájöttem, hogy ez a szín mennyire ősz-kompatibilis. Sötét lilás-burgundis és egy kicsi vöröses beütése van, szóval milyen ha nem őszi? Ez volt rajtam a pesti úton is, bár a képeken nem igazán látszik, csak hogy sötét a szám. 


A másik kedvenc az essence Ready for boarding ajak- és orcaszínezője, amit én inkább lip tint-nek használok, mint pirosítónak. Ennek egy vadabb, pinkesebb színe van, amiről először azt gondoltam, hogy sötét lesz, de nem inkább még világosabb, mint a szám eredeti színe. Az ajakfilcet suliba nem szoktam használni, ezt viszont jól eldolgozva igen, mert igazán különleges és szép színe van.


Az ajakápolók is előtérbe kerültek, hiszen most már fokozottan kell ügyeljünk arra, hogy ne száradjon ki a szánk. A hidratálásban a Garnier repair ajakápoló segített, ami órák alatt rendbe tette a kiszáradt ajkakat és még mennyei illata is van. A bebe Young Care vaniliás ajakápolót pedig a színe és a visszafogott csillogása miatt szeretem, sokszor használtam szájfény helyett.


Körömlakkok terén nincsenek új kedvenceim, mindkét lakkal találkozhattatok már. Az egyik az essence nude glam 05-ös toffee to go árnyalata, ami nálam a tökéletes bézs. A másik pedig a már jól ismert essence colour&go 66-os shiny godness árnyalata, ami nálam a legnagyobb kedvenc őszi lakk. Annyira érdekes ez az árnyalat, hogy egyszerűen nem tudom megunni, szinte mindig ezt kenem fel a körmeimre. 


... és a végére maradt az egyik legnagyobb kedvencem ebben a hónapban, az essence vanilla apple pie kézkréme, ami még a tavalyi télről maradt meg. Tökéletes őszi-téli illat, legszívesebben mindig ezt szagolgatnám. Nagyon várom az idei kézkrémeket is, kíváncsi vagyok az illatukra. Egyébként ez azért maradt meg, mert tavaly mind a három kézkrémet megvettem, de kétségen kívül ez volt a legjobb. 

Nektek mik voltak a kedvenceitek? :)
Rose

12 megjegyzés:

  1. a kézkrém nekem is megvan, de már várom az újakat! ^^

    VálaszTörlés
  2. Annak a kézkrémnek nagyon finom illata lehet :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a régebbi kiadása van meg ennek a kézkrémnek málna illatban.
    Szerettem, de még mindig nem sikerült elhasználnom!
    Az én októberi kedvenceim hamarosan megtekinthetőek lesznek a blogomon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még az ennél régebbiből az almás volt meg, azt is nagyon imádtam, de sajnos elég gyorsan elhasználtam. :/ Kíváncsi vagyok a kedvenceidre. :)

      Törlés
  4. A piros Garnier ajakápoló nekem is nagyon bevált, és a kézkrémet is szeretem.:)

    VálaszTörlés
  5. me encantan las sombras! son geniales! original post!

    http://sweet-perdition.blogspot.com.es

    VálaszTörlés