2012. november 3., szombat

Napi smink: hot caramel chocolate + nyeremény


A napokban annyira elkapott az őszi hangulat, hogy nem hagyhattam ki egy barnás-bézses sminket és még időm is bőven akadt, úgyhogy a fényképezést sem felejtettem el. Ez az évszak abszolút a barnás színek körül forog, igaz a fák levelei nem erről tanúskodnak, ha szerintük kéne sminkelnem szép élénkzöld szemekkel járkálnék, bár inkább legyen ilyen szép idő. Visszatérve a sminkemhez, most eléggé visszafogtam magam, ez a natural Rose edition. De a lényeget a sok fecsegés közben el is felejtem, hogy az új Sleek palettám színeit használtam. Ezúton is szeretném még egyszer megköszönni Panninak (http://panka-makeup.blogspot.hu/), hiszen az ő nyereményjátéka által jutottam hozzá a Sleek oh so special palettához, aminek a színeit -csak egy szóban kifejtve-: IMÁDOM! :) Eddig kétszer használtam élesben, persze emellett ezerrel swatch-olom a szebbnél szebb szemhéjpúdereket. Most, hogy már mindent beletömörítettem a bevezetésbe, jöjjön maga a napi smink: 
(Biztos az az oka a szétszórtságomnak  hogy túl sokáig illatoztam a mennyei őszi illatú gyertyámat - ami nem mellesleg pink színű ^^.)

I fell in love... 

Említettem, hogy nem vittem igazán túlzásba a sminkelést, az arcomon csak a Garnier BB kréme van. A számra is csak átlátszó ajakápoló került. A szememre viszont csak új dolgok kerültek, mivel a palettát is ekkor próbáltam ki először az elf szemhéjalapozóval - amit szintén Pannitól kaptam. És még az új Catrice Glamour Doll szempillaspirálom is bevetésre került. De mindegyiket nagyon-nagyon megszerettem, olyan sok kombinációt lehet ezzel a palettával elkészíteni  hogy mostanában biztos szerepelni fog még, nem fogom hamar megunni. :)


A középen látható három barna színt használtam, név szerint: The Mail, Boxed, Gift Basket. A fényes pezsgős-barnás szín dominált (felülről a harmadik), ez került a mozgó szemhéjra. A belső szemzugba a világosabb, bézs; a külsőbe pedig a matt barna árnyalat került. Ezeket mind jól eldolgoztam, hogy természetesebb hatást keltsen. Ennek érdekében tust sem használtam, és a szempillaspirállal is óvatosan bántam. 



Pózolj a Sleek palettád tükrében... ;)

Hogy tetszik nektek? Inkább az ilyen visszafogott árnyalatokra szavaztok vagy az élénkebb színekre? :)
Rose

25 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszenek a nyeremények! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó, hát még mennyire tetszenek. :)

      Törlés
  2. egyszerű, de szép! :) az első kép a kedvencem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem is, az van megszerkesztve. :D

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Adott egy jól kihasználható, gyönyörű paletta és te tényleg csak ilyen sminket tudsz vele készíteni? Most komolyan..bárki fel tud kenni egy, esetleg két színt a szemhéjára. Oké, hogy ez egy visszafogott smink, de én egy sminkes bloggerinától azt várom, hogy valami igényesebb/különlegesebb make-upot mutasson, ami inspiráló lehet mindenki számára..ne pedig olyat, amit egy 5 éves kislány is el tud készíteni. Ne haragudj, de szerintem néha kiléphetnél a komfort zónádból...ez nem bántás, hanem inkább építő kritika.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem, hogy mire gondolsz, valóban ez egy olyan paletta, amit ötször jobban ki lehet használni. Nem fogom arra fogni, hogy jó, a fényviszonyok sem voltak éppen a legjobbak, stb... Örülök, hogy leírtad a véleményed. Igen, ez egy visszafogott smink, mert kell ilyen is a hétköznapokra. Nyilván mindenki eltudja készíteni, de nem is az a célom, hogy olyan eget rengető és extrém dolgokat mutassak, amit senki nem tud megcsinálni. Direkt írtam, hogy jól eldolgoztam, nem véletlenül. A komfortzónámból is kilépek (milyen jó alkalom erre Halloween). Nem visszavágni szeretnék ezzel, és nem is magyarázkodni. :(

      Törlés
  5. utolsó kép a kedvenc! ;) *-*

    VálaszTörlés
  6. De jó ez a paletta! :) Hol lehet beszerezni? Vagy csak nyerni lehet? :D Amúgy szép a sminked, de szerintem nyugodtan lehet kicsit merészebb is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól tudom, rendelni lehet, talán makeupplaza-tól. :)

      Törlés
  7. Én ehhez csak annyit fűznék hozzá, ami élőben pont elég szín a szemen, az a fényképen sajnos kevés. Ezért lett az én Bourjois sminkem is ilyen halvány... egyszerűen egy megindító sminkhez brutál Kryolan termékek kellenek vagy nem tudom. Amúgy nekem ettől anno el is ment a kedvem a sminkes posztjaimtól. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ment el a kedvem, de igen, a képek csalókák: pl. utolsó előttinél gyenge a szín, az utolsónál már sokkal erőteljesebb.

      Törlés
    2. Igen, épp azt akartam írni, hogy az utolsó tükrözi a valóságot, lol, hát szó szerint! :D
      Amúgy neked ne is menjen, hisz még sok sminket kell készítened ezzel palettával! :)

      Törlés
  8. Nekem is tetszik, kellenek ilyen sminkek is hétköznapra. Azért remélem többféle sminket is fogsz készíteni a palettából, nagyon jónak tűnik. Én is gondolkodom egy ideje a Sleek palettákon, jónak tűnnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, rengeteg smink lesz, hiszen ott vannak még a gyönyörű pink színek, a lila... :)

      Törlés
  9. Már nagyon-nagyon régen szeretném ezt a palettát (nagyon szerencsés vagy, hogy megnyerted, irigykedek is kicsit), és ha minden jól megy, akkor a respect palettával együtt (ami sajnos még nem kapható itthon, de november közepére ígérik) megkapom a szerelmemtől névnapomra :) :) Az elf szemhéjalapozó milyen, mi a véleményed róla? És kellenek az ilyen hétköznapi sminkes posztok is, én ezek alapján is tudok inspirálódni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavaidat! :) A szemhéjalapozónak nagyon tetszik az állaga, először sűrűnek tűnik, de nagyon jól el lehet dolgozni, jobban mint az essence I<3Stage-et, viszont a színeket az essence jobban kihozza. Én nagyon megszerettem, mert nagyon tartós. :)

      Törlés
  10. Lovely blog!! Would you like to follow each other on GFC?
    STEPHILà CREATIONS-MYFASHIONBLOG

    VálaszTörlés