2012. október 2., kedd

Vásároltam. Ismét.

Ma csak éppen hogy beugrottam a Rossmann-ba, megláttam, hogy az essence ready for boarding kollekciójának minden darabja le van árazva 299 Forintra. Nekem nem is kellett több, gyorsan a kosaramban landolt a már rég kinézett ajakszínező-pirosító és az aranyos kis paletta. És még egy szappan is.


Valahogy éreztem, hogy marad még a leárazásra a kollekcióból, mert alig fogytak az állványról a termékek még júliusban, amikor megjelent. Én még akción kívül megvettem az alaplakkot, a neszesszert és a kéztörlő kendőket. A palettát is nézegettem, de az eredeti árát kicsit sokalltam érte, de most nagyon megérte ennyiért megvenni.
A témája engem nagyon megfogott ennek a kollekciónak, nekem nagyon bejönnek a kis írások, bélyegek a palettán - meg persze az Eiffel-torony a neszesszeren.


Egyféle paletta kapható, a 01-es Beauty on tour nevezetű. Egy kétvégű applikátor és 6 szín található benne: egy halvány szürke, sárga, pisztácia zöld, egy kékes-lilás, egy bézs és végül egy aranyló barna. Az utolsó kettő teljesen őszi, a többi inkább nyári szín. A csomagolása nagyon édes, belül még egy kis útmutatót is találhatunk, hogy hogyan viseljük a színeket.



Az ajak és orca színező krémnél nem nagyon tudtam dönteni. Már régóta szeretnék egy pirosítót. Ez az egy olyan sminktermék, amivel eddig nincs tapasztalatom, egyszerűen nem tudtam magamon elképzelni. De az utóbbi hónapokban észrevettem, hogy miután lealapozom az arcom nagyon egyszínű lesz, kéne neki valami egészséges pirosság. Még mindig itt a gond, hogy mi van, ha rossz árnyalatot veszek pirosítóból, nem fog tetszeni stb...? 


Ezért nagyon örültem, hogy ezt a kis krémet kétféleképpen lehet használni, mert ha nem tetszik pirosítóként, elhasználom szájfényként. Kétféle árnyalatban kapható, én a sötétebbet hoztam el, mert ez ősziesebb volt és a barackos-narancsos színekből már van rengeteg árnyalatom, ilyenem viszont még nem volt. A pirosító részével még barátkozok, szájfényként már nagyon megkedveltem, elkezdtem a hétköznapokban kicsit extrémebb színeket használni, mint például ezt. 


Végül egy szappant vettem, mert az osztrák kis szívszappanom már a végét járja. Egy ilyen márkájú szappant már használtam nyáron, hibiszkusz-kamillásat, most mandulásat vettem a hidegebb időre. Nagyon bevált a szappan, amit nyáron használtam, ezért is vettem újra - csak más illatban. Ami a legjobban tetszik benne, hogy mesterséges dolgoktól mentes - ez nagyon fontos számomra.

Ti beszereztetek valamit a ready for boarding kollekcióból? Ki használ még rajtam kívül ilyen szappant? :)
Rose

14 megjegyzés:

  1. A Yamuna szappanokért oda vagyok, nálunk a levendulás volt a nyerő, de a ruhásszekrényemben(!) van még egy bontatlan narancsos-fahéjas is, isteni az illata :)
    Tegnap neten nézegettem az arcmaszkokat/pakolásokat is, remélem holnap hozzájutok egyhez, kíváncsi vagyok, milyen árban vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megillatoztam a narancsos-fahéjast, de olyan télies, egyfolytában olyan hangulatom lenne. :))

      Törlés
  2. Én is a sötétebb árnyalat mellett döntöttem, mikor megvettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobban kihasználható szerintem most, ősszel. :)

      Törlés
  3. A paletta nagyon édes! Egy ugyanilyen Yamuna szappant már elhasználtam én is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is! Ó, és neked hogy tetszett? :)

      Törlés
  4. Nekem is volt régen ilyen szappanom! :) Nagyon szerettem :)

    VálaszTörlés
  5. a neszeszer volt a legjobb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindig ott lapul a táskámban. :)

      Törlés
  6. Nem is hallottam még erről a szappanról, de jónak tűnik. :) Ready for boarding cuccokat már láthattunk nálad korábban is, nem? :)

    VálaszTörlés
  7. A palettát én is megvettem :)

    VálaszTörlés