2012. október 13., szombat

Új hajvasaló - Remington sleek&smooth slim

Egyik szombaton beugrottam a közeli városba, mert elfogyott a tonikom. Volt időm, úgyhogy gondoltam, körülnézek a Rossmann-ban. Eközben akadt meg a szemem egy hajvasalóm. Aztán nézem, hogy le van akciózva 8000 Fr-ról 5000-re. Jöttek az érvek: úgyis mostanában olyan furán viselkedik a hajvasalóm, milyen jól leakciózták, még göndörít is, én állíthatom be hány fokra melegedjen fel... KELL NEKEM! Így kezdődött a történetünk. Persze tonikot elfelejtettem venni.
Egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem, mert valóban kellett már egy új, a régi mindig rendesen elégette a hajam. Ha veszek hajvasalót/göndörítőt, akkor mindig Remingtont. Kb. 4 éve vasalom rendszeresen a hajam, nem tették tönkre a Remington hajvasalói, göndörítői, ezért is mertem újra ettől a márkától venni. Ha az árát nézzük, valóban nagyon kedvező volt, máshol sokkal drágábban látok hasonló hajvasalókat.



Eddig nagyon jó barátok vagyunk, nagyon hamar felmelegszik, ez az egyik amit a legjobban szeretek benne. A másik pedig, hogy nagyon puha vasalás után a hajam, nem hiába kapta a smooth nevet. Tényleg nagyon kíméli  már amennyire egy hajvasaló kímélni tudja a hajunkat, persze nem 230°C-ra állítom,  a 180° nekem bőven elég. 
Egyéb általános tudnivalók: 
  • új generációs kerámia bevonat:
    2x kíméletesebb
    3x tartósabb 
  • LCD kijelző
  • 15 másodperc felmelegedési idő
  • állítható hőfok: 150-230°C
És íme itt egy kép, de nem az egyenes hajamról, hanem a göndörről, mert ilyet is lehet vele készíteni:



Hogy tetszik? Ti vasaljátok a hajatokat? Ha igen, milyen vasalótok van? :)
Rose

20 megjegyzés:

  1. Kezdem már egy ideje bánni, hogy nem ilyet vettem anno... :/ Én szeretem vasalni, de a jelenlegi vasalómtól vasalás közben hullik a hajam és nagyon száraz is lesz. Egyébként egy Roventa semmi extra, 210 fokos. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem csak enyhe égett 'illata' volt a hajamnak a régi hajvasalómtól, de megértem, mert elég régi volt már. De a Rossmann-ban most is láttam, nézd meg hátha van hasonló. ;) :)

      Törlés
  2. milyen széééép vagy basszus! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aranyos vagy, de szerintem ez pont egy elég előnytelen kép (a fogszabályzó miatt nem tudok mosolyogni rendesen) :D :)

      Törlés
  3. Nagyon szép vagy :)) nekem is Remington 130-230°:)) Amugy egyedül voltál és megvetted ?:OO

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nem, nem egyedül voltam, hanem anyukámmal és az öcsémmel, de megtetszett, aztán megkaptam. :)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett a hajad :) Nekem nincs szükségem hajvasalóra, mert szögegyenes hajszárítás után, de egy jó ideje van nálam egy hajvasaló (kölcsönkaptam) és párszor megpróbáltam már göndöríteni vele a hajam, de szinte percek alatt kirúgja a göndör tincseket, nem marad meg benne :( Te hogy göndörítesz vele?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Én úgy szoktam, hogy fogok egy vékonyabb tincset, a hajvasalót függőleges helyzetben tartom és így úgymond végigcsavarom a hajamon, tulajdonképpen forgatom a hajvasalót és közben haladok lefelé. Eztán pedig fogom a tincset és felcsatolom, hogy tartósabb legyen a göndör. Remélem valamennyire érthető voltam, de itt van két videó:
      1. http://www.youtube.com/watch?v=GjnFl9702Yw&feature=related 1:50-nél kezdi el csinálni
      2. így csatolom fel, mint ő 0:32-től http://www.youtube.com/watch?v=HP91bUIaRGQ&feature=plcp

      Igazából ezt videóban lehetne a legjobban megmutatni, azért remélem így is tudtam egy kicsit segíteni! :)

      Törlés
  5. Na, hát ezzel nagyon jól jártál! Tényleg jónak tűnik. Nekem is hasonló van, szintén Remington és göndöríteni is tud. Én nagyon megvagyok vele elégedve. :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is remington van! És a hajsütő vasam is az! :) Imádom a márkát!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ügyes vagy, én meg nekiállok gyakorolni, pont ilyen hullámokat szeretnék. :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem is pont ilyen van. Én csak egyenesítek vele, de szerintem hibátlan kis gép. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden szempontból hibátlan, én nagyon szeretem. :)

      Törlés