2012. október 10., szerda

TESZT - Catrice Absolute Eye Colour Quattro 030

Amióta a postás meghozta ezt a Catrice palettát, szinte csak ezeket a színeket használom. Ha kedvenc őszi szemhéjpúdereket kéne választanom, biztosan erre a palettára szavaznék. Hogy miért? Olvassatok tovább. ;)


Négy őszies szín található benne: egy gyönyörű aranybarna, egy csillámos sötétszürke, egy metálos ezüst és egy ragyogó bézs szín. Az egészben az a legjobb, hogy hideg is meleg színeket is egyaránt tartalmaz, ezért nagyon kombinálható, kihasználható. 


A kedvencem a barna, mert rettenetesen pigmentált és gyönyörű fénye van.



A swatch-ok szemhéjalapon készültek, a fehéres bézses szín kicsit gyenge lett, de élőben, jól eldolgozva azért többet hoz. A szürke egy teljesen átlagos ezüstös fényt nyújt. A legjobb szerintem a barna: már maga a szín  és még hozzá ez  gyönyörű fény... mennyei! A fekete sem okozott csalódást, ráadásul nagyon szépen megmutatkoznak benne a zöldes csillámok.
Tartósságukkal kapcsolatban semmilyen probléma nincs: nem gyűrődik be nap végére a ráncokba és szerencsére nem is kenődik el, szóval tényleg nincs ok a panaszkodásra.
Egy kicsit porolódnak felvitelkor, de ezt a többi Catrice szemhéjpúdernél észrevettem, ezért kell egy kicsit figyelni. 

Pontozás: 10/10

Nagyon szeretem ezt a palettát, jó szolgálatot nyújt. :)

Mit gondoltok erről a palettáról? :)
Rose

13 megjegyzés:

  1. Azt megkérdezhetem, hogy honnan rendelted ezt a Catrice palettát?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, bocsánat elfelejtettem írni ide, hogy nyereményjátékon nyertem, mert az egyik előző posztomban már írtam. A lényeg, hogy a Flowerparty blogon nyertem. :)

      Törlés
  2. Amazing colours!!!
    http://ponerleonda.blogspot.com.ar/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! :) A barna szín tényleg szépnek tűnik. :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg gyönyörű paletta, jól kihasználható színekkel. :-)

    VálaszTörlés
  5. Wow!De gyönyörű színei vannak ;) Ha van kedved nézz be hozzám és kövess :))!Én már régóta az olvasód vagyok!:) xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Sokszor benézek ám hozzád! :)

      Törlés
  6. Me encantan estas sombras! un besito guapi
    feliz fin de semana

    New outfit post on my blog "MILITARY JEANS"
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés