2012. október 7., vasárnap

Szeptemberi kedvencek

Általában az ilyen bejegyzéseket úgy szoktam kezdeni, hogy leírom, milyen gyorsan eltelt számomra az adott hónap. A szeptember viszont nem röppent el csak úgy, nagyon tartalmas és fárasztó volt, mindennek fő oka, hogy elkezdődött az iskola. Visszatértek a pörgős hétköznapok: minimum 7 óra, aztán különórák, szakkörök és az estig tartó tanulás. Nyár végén már írtam  hogy én nem bánom, hogy visszatér ez az időszak, bár annak örülnék, ha egy nap nem csak 24 órából állna. Az időjárás volt az egyik kedvencem: a legtöbb napon tökéletes volt, nem is túl hideg,  de nem is túl meleg. Ilyenkor lehet a legjobban öltözködni, egyszerűen imádom! A természet gyönyörűségét sem hagyhatom említetlenül; a kellemes nyári esti szellő, a fák, színes levelek, fűszeres illatok minden évben rádöbbentenek, mennyire is szép, barátságos és szerethető az ősz. :) 
A rusztikus hangulatot most is próbáltam belevinni a képekbe...




Az arcbőröm is észrevette a változást, még egy kicsit meg is sínylette a hosszú napokat. Ezért reggel mindig alapozó után nyúltam BB krém helyett a jobb és kelendő fedés miatt. A Maybelline Dream Nude Airfoam alapozóját leginkább a habos állaga miatt szeretem, miután eldolgozom szép természetes hatása van, mégis elfedi a bőrhibákat és egyenletessé teszi a bőröm színét  És még mellesleg ez az eddigi olyan alapozó, ami teljesen megegyezik a bőröm színével, a BB krémeket is túlteszi, mert egyáltalán nem kelt maszk hatást.


Szeretek a hétköznapokon is színeket használni a szemhéjamra, a Catrice Absolute Eye Colour palettája szerintem remek választás őszre, mert igazán az évszakhoz illő színeket találhatunk benne. A kedvencem a barna, gyönyörű fénye van. Viszont nem szeretem, szeretném túlzásba vinni a sminkelést suliba, ezért úgy eldolgozom a színeket  amennyire csak lehet. Legtöbbször a bézs kerül a mozgó szemhéjamra, a barnával pedig kicsit kihangsúlyozom a szemem.


Az essence zselés tusa által jöttem rá, hogy nekem jól áll a tusvonal, ha jól van meghúzva. Eddig filces tusokkal próbálkoztam több, de inkább kevesebb sikerrel. Végül megvettem ezt a tust, mert olyan sok jót írtak róla a bloggerinák. Szerencsére nekem is bevált!


A haul bejegyzésből kimaradt, de amúgy új és még nem láthattátok nálam az Avon superSHOCK szempillaspirált. A Rimmel spirál helyét kapta meg, mert az elfogyott. Nagyon szeretem eddig, mert képes a rövid szempilláimból és szép, hosszú pillákat teremteni, ezt keféjének köszönhető, szerintem nagyon jól van kialakítva. 


Már elfeledettem pihent az essence Blossoms etc... szájfény az egyik sminktárolómban, amikor a Pretty Little Liars-os Hanna sminkje elkészítésénél kerestem a megfelelő cukorkás rózsaszín szájfényt. Aztán megtaláltam. És azóta vissza sem tettem. A legjobb benne, hogy matt és ez már nagyon hiányzott nekem, miután egész nyáron csillogós szájfényeket használtam. Örülök, hogy újra előkerült, mert egy nagyon jól kihasználható darab, mesés színe van - főleg felkenve. 


Leggyakrabban ajakápolót használtam, mert eléggé ki van mostanában száradva a szám. A Garnier repair ajakápolója nem csak a hatása miatt vájta be magát a szívembe, hanem a mennyei illata miatt is. Annyira jó ez az illat, hogy azt bánom, hogy nincs parfümben; de szerencsére elég jól lehet érezni így is. :) 


A körömlakkos posztban remélem eléggé tudtam tükrözni, mennyire szeretem ezt a lakkot: essence colour&go 66 shiny godness. Már a nevét is fejből írom. :D A lényeg, hogy tökéletesen kombinálható őszi színekkel, ruhákkal és egy igazi kis különlegesség. 


A Lush Imperiaus arckrém az egyik legkedvencebb a kedvencek közül is. Róla még nem is nagyon írtam  de most tudok már róla véleményt alkotni, mivel rengeteget használtam. Egy igazi megmentő volt, mikor egyik szombat reggel felkeltem és szomorúan néztem a tükörbe, mert a homlokomon eszméletlenül ronda pattanások jöttek ki. A harc elkezdődött oldalamon ezzel a krémmel. Szombat reggel még lilás színekben pompázott a homlokom, vasárnap estére halvány rózsaszín volt! Hétfő reggel pedig egy kis korrektor segítségével nem is látszott, hogy lett volna valami ott. Igazából még csak most fedeztem fel, mennyire jó ez a krém. Hogy miért? Nyáron nem használtam, mert nagyon jól hidratál, ezért a hűvösebb időkre hivatott. De most eljött az ideje! És én imádom. 


A testápolók is egyre szükségesebbé válnak, ahogy fokozatosan hűl a levegő. Nekem valamilyen oknál fogva mindig a lábam a legszárazabb. Ezt a Dove Winter Care testápolót használtam a legtöbbet. Nagyon szeretem, főleg amiatt, hogy nagyon hamar felszívódik. 


Végül, de nem utolsó sorban a kallos hajvégápoló szérum is nagy kedvenc lett. A fodrászom ajánlotta a töredezett hajvégekkel szemben, és tényleg nagyon jól helyre hozta a hajam, már többen is mondták, hogy milyen szép. Emellett nagyon puhává teszi a hajat és a a jó illatáról se felejtsek írni  És még egy dolog: az állaga; ilyennel még nem is találkoztam, valahol a zselé és a balzsam és a krém között van, szóval nagyon érdekes, de nekem bejön.

Mik voltak a ti kedvenceitek ebben a gyönyörű hónapban? :)
Rose

14 megjegyzés:

  1. nagyon jó kedvencek. szépek a képek is :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó kis bejegyzés!! :) és a képek szuperek!

    VálaszTörlés
  3. Írtam neked egy e-mailt egyik nap, megkaptad? :) (asszem tegnap) Amúgy nagyon jó lett ez a bejegyzés, nagyon jó az a Catrice-s quattro :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, igen, már válaszoltam is. :))

      Törlés
  4. Olyan szépek lettek ezek a képek, olyan jó, hogy tudsz szabadtéren fényképezni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is örülök, mert sokkal jobban szeretek természetben képeket készíteni, mint bent valahol. :)

      Törlés
  5. Szeretem az ilyen bejegyzéseket, ez is jó lett. :) A Catrice szemhéjpaletta nagyon jó lehet, jók ezek a színek. :) A kallos hajvégápolóhoz meg kedvet kaptam. :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a 4-es Catrice! Én is megvettem ezt a Kallos hajvégápolót, még csak párszor használtam, de wáóóó eddig szuper! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg hasznos kis termék. A Catrice pedig egyszerűen csak LOVE! <3

      Törlés
  7. Úgy néz ki, hogy nem hiába keltette fel a figyelmemet a hajvégápoló! Érzem, hogy ezt nekem meg kell vennem, hiszem oly sokan dícsérték!
    Mellesleg nagyon tetszik a blogod! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon örülök! Köszi! :) Tényleg sokat segít a töredezett hajnak. :)

      Törlés