2012. október 19., péntek

Pénteki kisebb vásárlás

A mai napon szerencsére nekünk már nem kellett iskolába menni, ezért az egyik barátnőmmel találkoztam és elmentünk beszélgetni, forró csokizni és persze vásárolni. Annyira jó az időjárás ma, alig tudtam elhinni, hogy nem fázok egy pólóban és hosszú nadrágban. Egyáltalán nem éreztem, hogy ősz lenne, nyár végén szokott ilyen kellemes idő lenni. Én egyáltalán nem bánom, remélem sokáig élvezhetjük még! :)


Összesen négy dolgot vettem, vagyis hármat, mert egyet kaptam: mini Nivea tusfürdő, szappan, tonik és egy toll (olyan jó színe van^^).


A tonik már nagyon szükséges volt, az eddigi Niveám utolsó cseppecskéi már nem sokáig fognak kitartani. Még a nyáron próbáltam ki egy Garnier Essentials sminklemosót, és mivel az nagyon bevált, ebből a termékcsaládból vettem tonikot is. Kétféle illatban kapható: rózsásban és szőlősben, én az utóbbit választottam, mert ezt normál és vegyes bőrre ajánlják és az illata is jobb volt ennek. Krémmánián is rengeteg jót olvastam róla, kíváncsi vagyok, hogyan hat majd az én bőrömre. 
Ár: 999 Ft


Újabb szappan után is nézelődtem, mert a mandulás nem tett sok jót a bőrömnek. Véletlenül akadt meg a szemem ezen a teafás szappanon, ami a pattanások ellen hatásos. A felirat rajta: "Kicsit fura illatát kárpótolja hatása." Furcsa vagy nem, nekem nagyon bejön, lehet azért mert túl illat-mániás vagyok, bár a színén én előbb meglepődök. :D Egyébként egy friss, könnyed illat jellemzi. És a legfontosabb: természetes alapanyagokból készült. Nagyon örülök, hogy találtam végre egy ilyen szappant, remélem eltünteti a pattanásaimat.
Ár: 429 Ft


Végül pedig valamelyik újsághoz volt ez a kis tusfürdő, aminek nagyon jó bogyós gyümölcs illata van. A barátnőm nekem adta, mert ő nem használhat ilyeneket. 

Ti mit vásároltatok mostanában? Használtátok ezek közül már valamelyiket? :)
Rose

14 megjegyzés:

  1. Ha jól látom, kicsit változott a blog külseje is?! Szép lett, tetszik :)
    A szappant én is nemrég vettem meg, elég vegyesek az érzéseim, még nem tudom hova rakni. A vállamon lévő kis csúnyaságokat 2 nap alatt eltüntette, de nem tudom, az arcomnak jót tett e, vagy épp ellenkezőleg. Még tesztelési fázisban van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!Igen, alakítgatom, remélem sokatoknak tetszik. :)
      Az arcomra nem terveztem használni, ez az eltüntetés remélem nálam is működni fog. :))

      Törlés
    2. Tényleg kis pofás a blog! :)

      Törlés
  2. Az a tusfürdő nagyon jó. Szerintem tetszeni fog! Én imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az illatát már nagyon szeretem. :)

      Törlés
  3. el nivea me encanta!

    New outfit post on my blog "PINK ANGORA"
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem összebeszéltünk, mi a Glamour-napokon vettük meg ezt a tonikot, eddig tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos lett a blogod külseje :) És egy szappanos tipp : szerintem érdemes lenne körbenézned meskán (meska.hu) vagy a zoldbolt.hu oldalon :) Én erről a két helyről vásárolom a természetes szappanjaimat (és még sok minden mást is)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :)
      Mindenképp körülnézek, már hallottam róluk. :)

      Törlés
  6. "Kicsit fura illatát kárpótolja hatása." Ez nagyon tetszett :D

    VálaszTörlés