2012. október 4., csütörtök

Küldeményem érkezett a Firmoo cégtől :)

Körülbelül két hete egy péntek esti napon szokásosan megnéztem, hogy nem-e érkezett új emailem. A néhány levél között volt a Firmoo cég levele is, amiben felkértek, hogy legyek a partnerük a blogger programjukban. Először el sem akartam hinni, hogy valaki szponzorálni fog, nagyon-nagyon boldog voltam.
Még aznap vissza is írtam nekik, és hamarosan újabb üzenetet érkezett a cégtől.  A program abból áll, hogy én teljesen ingyen választhatok egy terméket a weboldalukról, amiről majd írni fogok a blogomon. Ki is választottam egy gyönyörű napszemüveget, rá egy hétre pedig már a futártól vehettem át. Nem is húzom tovább a szót, jöjjenek a fotók:









Elég bátor voltam a rendelésnél, mert nem egy egyszerű darabot választottam, de szerintem egyáltalán nem fogtam mellé, gyönyörű darab. Régebben ezek a cicaszemüvegek (szóval ami ilyen kis íves, vagy nem is tudom mi a konkrét definíciója) távol álltak tőlem, túlzottnak találtam őket. De amikor ezt megláttam, nagy megtetszett, mert ez arányos, hétköznapokon is viselhető, mégis nagyon különleges. Több színben is lehet rendelni, én maradtam a klasszikus feketénél. Az oldalán a fém feltét még érdekesebbé teszi, jól lehet vele outfiteket kombinálni. Nálunk még hasonló napszemüvegeket nem is láttam üzletekben -biztos vannak azért- de a YouTube-os beauty videókban többször találkozok ilyen fémes részletekkel, örülök, hogy én is rendelkezem már valami ilyesmivel. :) A minőség kifogástalan, szépen ki van dolgozva és nagyon igényes.





Nagyon örülök ennek a lehetőségnek, semmi negatívumot nem tudok mondani a cégről és a kapott termékről. A kiszállítás is hamar megtörtént, néhány levelet követően már fel is adták a csomagot, mindig hamar (pár napon belül) visszaírtak.
Ha megtetszett itt tudjátok megrendelni (40$), fekete-fehér és fehér színben, mert a teljesen fekete már elfogyott: http://www.firmoo.com/prescription-sunglasses-p-1866.html.

 Mit gondoltok? Ti viselnétek vagy esetleg van hasonló napszemüvegetek? És a kis feltét az oldalán? Izgatottan várom a válaszaitokat! :)
Rose


Szponzorált bejegyzés, köszönöm a terméket a Firmoo cégnek! :)

24 megjegyzés:

  1. Szerintem szuper, bár én nem viselném :) leginkább azért mert aviator őrült vagyok, de szuper jól néz ki. Az az arany díszbetét a legjobb rajta, az dobja fel :)
    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Szerintem is azok a kis díszek dobják fel. :)
      Nekem meg sajnos az aviator nem áll jól, pedig már kettővel is próbálkoztam. :/

      Törlés
  2. Oh de jó, biztos fantasztikus érzés lehet, hogy megkeres egy cég :) A napszemüveg is nagyon szép, jó választás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jó érzés. :) Köszi szépen! :)

      Törlés
  3. Nagyon szuper ez a szemüveg, én simán hordanám!!!

    VálaszTörlés
  4. frankó én szeretem az ilyen típusú szemüvegeket :3

    VálaszTörlés
  5. Én nem hordanám, nem áll jól. De neked nagyon jól áll, rajtad tetszik! :))
    És tök jó lehet szponzoráltnak lenni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszi, bár én sem gondoltam volna, hogy jól áll majd az arcformámhoz, de végül örülök, hogy ezt rendeltem. :)

      Törlés
  6. estas guapisima! y las gafas son ideales :)

    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  7. Nekem se tetszik. :( Rajtad tényleg jól áll, de nekem ezek a vadászpilótás félék állnak jól. :D

    Ez a cég engem is megkeresett egyébként, hogy érdekelne-e a dolog, írtam, hogy igen, és annyit írtak vissza, hogy majd megkeresnek. :) Nem tudom mi lesz belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos megkeresnek, ne hagyd annyiban! ;)

      Törlés
  8. Love them!!!!
    kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    VálaszTörlés
  9. Wow! De jó! Biztos nagyon örültél, hogy megkerestek. :) A szemüveg meg szupi, tényleg nagyon jól áll! :) Én is kerestem hasonlót, de sajnos nem találtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeen, nagyon! :) Köszi, örülök, hogy tetszik. ;)

      Törlés
  10. imádom, nagyon szép! és nagyon jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó választás volt ez a napszemüveg! Nekem is van ilyen cicás fazonú és nagyon imádom! :D

    VálaszTörlés
  12. Húú nagyon bejön! Jó választás volt, mert jól áll neked:)

    VálaszTörlés