2012. október 31., szerda

Halloween-time!


Valamikor réges-régen egy királynő ült az ablakánál, varrogatott és közben nézte, hogy hullik a hó. Megszúrta az ujját, és pár csepp vére az ablakpárkányon gyűlt hóra esett. Míg a vért nézte a havon, azt kívánta, hogy bárcsak olyan gyermeke születne, akinek bőre fehér, mint a hó, az ajkai pirosak, mint a vér, és a haja fekete, akár az ében. Nemsokára aztán a királynő világra is hozott egy leányt, akinek a bőre fehér volt, az ajkai vörösek, s a haja ébenfekete. A kis hercegnőt Hófehérkének nevezték. A királynő ezután meghalt.
A király hamarosan új asszonyt hozott a házhoz, aki szép volt, de nagyon hiú, és természetfeletti hatalmakat birtokolt. Volt egy bűvös tükre, amit gyakran kérdezett: „Tükröm-tükröm, mondd meg nékem, ki a legszebb a vidéken?” Amire a tükör így felelt: „Te vagy az.” 


Amikor azonban Hófehérke betöltötte a hetedik évét (ami annak a hivatalos kora volt, hogy a gyermeklányból hajadon váljék), a tükör azt mondta „Szép vagy, szép vagy, de tudd meg, Hófehérke százszor szebb!”


A királynőt elfogta az irigység, és megparancsolta egy vadásznak, hogy vigye Hófehérkét az erdőbe, és ölje meg, bizonyítékképp pedig hozza el neki a lány szívét.


A gonosz királynő már azt hitte, győzedelmeskedett és Hófehérke szíve már a vadász ládájában pihen...


... így kezdődött el a harc Ravenna királynő és Hófeheréke között, és amint mindenki tudja a történet happy end-del zárult, és az elégedetlen mostoha elnyerte méltó büntetését. De nem a halloweeni epizódban! MUHAHAHAAA!

Mielőtt még nagyon belemerülnék a karácsonyi hangulatba, ne feledkezzünk meg a Halloween-ról, ami manapság már nálunk is egyre népszerűbb ünnep. Én sosem mentem 'Csokit vagy csalunk!'-ozni, úgy látszik már ki is öregedtem ebből a 16 évemmel. :)

Viszont mostanában nem látok mást Youtube-on a beauty videók körében, mint halloween jelmez ötleteket, brutális sminkeket. Én akkor kezdtem el igazán foglalkozni ezzel az ünneppel, amióta gimibe járok - szóval már 5 éve. Eddig két halloweeni partin voltam, és nagyon megfogott a hangulatuk. Sosem szerettem a tipikus félelmetes jelmezeket, ezért inkább maradok gyerekkorom legfélelmetesebb mesefiguráinál, akik több rémálomban is főszerepet játszottak. Idén Hófehérke gonosz mostoháját választottam, mert nemrég láttam a Hófehér és a vadász c. filmet és nagyon megtetszett Ravenna kinézete:


Jöjjön még néhány kis részletkép:




Ti minek öltöztetek be? Mit gondoltok, elég gonosznak néztem ki? :D
Rose


20 megjegyzés:

  1. Nemsokáá lásd(mondjuk holnap :D) a Johohóóban! :DD És, hogy ki gonoszabb vagy-e pl. Kingánál? Vagy nálam...? :P Majd eldől, muhahahaaa XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben a megjegyzésben szigorúan titkos információkat osztottál meg! :DD Már várom, de túl aranyosak lesztek, előre szólok! :D

      Törlés
    2. Miért, csináltál még egy ennél félelmetesebbet is? :D

      Törlés
    3. Nem, a zombi és egyéb kategória tőlem kicsit távol áll. :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett :)) a top örök kedvenc meséim egyike a hófehérke ezért alap hogy tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is nagyon szerettem! :)

      Törlés
  3. Látom, Te is annyira tudsz gonoszan nézni, mint én :-D Csini voltál :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Hát igen, próbáltam vállalható képeket keresni, aztán hagytam, úgyis Halloween van. :D

      Törlés
  4. Nagyon jó lett :)
    Én zh-ra készülő diáknak öltözök be, más szóval tanulok :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Küszi! :) Tanulás még rám is vár.. de szerencsére még nem zh-ra. Sok sikert neked! :)

      Törlés
  5. Nagyon ötletes! :) Én lakájnak öltöztem be idén :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Az is biztos nagyon jó lehetett! :)

      Törlés
  6. Baromi jó, ötletes. Tetszik, hogy a képek és a szöveg össze vannak hangolva. ;-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett a sminked, meg a hajad is! És tényleg hasonlítasz Ravennára, bár nem tűnsz gonosznak. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, megtisztelő egy ilyen méltó királynő árnyékában lenni! :D :D

      Törlés