2012. október 15., hétfő

Glamour-napi haul

A Glamour-napi bevásárlás nekem vasárnapra esett, így szerencsére lemaradtam az óriási tömegről, viszont a dm-es 50%-os Maybelline, L'oréal és Maxfactor termékekről is. Sebaj, ruhákból azért bevásároltam! :)



A fő cél egy átmeneti kabát volt, konkrétan ezért mentünk el. Elég sok üzletet végigjártunk már, míg végül a Mayo Chix-es kirakatban anyukámnak megakadt a szeme egy bőrdzsekin. Bementünk az üzletbe, és pont volt a méretemben, úgyhogy nagyon örültem, mert végül nem csak azért vettem meg egy kabátot, mert szükségem van rá, hanem mert emellett nagyon-nagyon tetszik. Egyébként most nagyon rá vagyok hangolódva ezekre a szőrös dolgokra, a többi ruhán is látjátok majd - és a SIX-ben is alig tudtam lebeszélni magam egy farkasos gyűrűről. A képen kicsit feketés beütése van, amúgy sötétbarna a kabát színe.   



Szőrmeimádat folytatódik, méghozzá csizmán! Ez is szintén a lista élén volt, mert a téli csizmám elég vékony és könnyen átázik. Ebben biztos nem fog fázni a lábam, a belseje is nagyon puha és bélelt. A Deichmann-ban találtam rá, kb. 10 perc alatt le volt tudva a csizmavásárlás, ilyen is ritkán fordul elő velem. :) A talpa is nagyon vastag, és hát nem imádni való az a masni rajta??? 


Én szóltam, idén a szőrös ruhák a favorit nálam! :D Tally Weijl-es mellény, ami nagyon-nagyon puha. Ma fel is avattam, egy vékony fehér-bézs felső felé húztam, és nagyon jól melegített, nem is gondoltam volna. Még 2 pompon is van rajta, csak elvesznek ebben a sötét színben a képen. Remélem tudok majd normális outfit képeket készíteni, mert úgy az igazi ruhákat mutogatni, csak lennének jobbak a fényviszonyok. 


A Tally Weijl-ben anyukám vette észre ezt a ruhát, és rögtön mutatta, hogy mennyire illik hozzám. Hát igen, én rögtön belé is szerettem, tényleg nagyon az én stílusom - egyrészt mert a kék az egyik kedvenc színem  másrészt pedig maga ez a stílus. Aztán átfutott a fejemben a gondolat, hogy ez a ruha olyan Spencer Hastings-es (a Pretty Little Liars c. sorozat egyik főszereplője), akinek a karaktere a legközelebb áll hozzám a sorozatból, amit egyébként is imádok. Olyan mintha egy ing lenne betűrve egy szoknyába, ez a rész össze van varrva és egy barna öv is díszíti ezt a részt. Pont van egy szép sötétkék csizmám, tökéletes outfit-et fognak alkotni, várom már, hogy hordhassam.




A H&M-ben lehet ilyen aranyos azték mintás leggings-et találni, méghozzá a gyerek részlegen. Igazából nem az enyém, de a húgommal egy méretet hordunk, és még egyikőnknek sem volt eddig ilyen azték mintás nadrágja, úgyhogy néha majd kölcsön fogom kérni tőle. Vicces, hogy gyerekméret, már kezdtem megörülni  hogy kinőttem belőle, de csak rám jön még a 164-es...


Tollas hullámcsat (meglepődtem, hogy ilyen is van) a SIX-ből, jól megy a cicanacihoz. :)


És a végére maradt az Eiffel-tornyos nyaklánc, amire már régóta vágytam, és amit most megtaláltam a SIX-ben. Nagyon tetszik ez a rózsaszín masni és óra rajta, feldobja és aranyossá teszi az egészet. :)


 Mit is írhatnék a végére: kavarodnak a stílusok a fejemben. Egy kis azték minta a nyárról, szőrmék a hideg időre, és a szokások megszokott rózsaszín, elegánsabb és visszafogott ruhák. :D
Most nagyon ráhangolódtam ezekre a télies farkasos-szőrös-erdős-állatos dolgokra, pedig tavaly még nem is gondoltam volna, hogy valaha is ilyen dolgokat fogok hordani. De minden nagyon tetszik, úgy érzem hasznos dolgokat választottam.
Árakat nem írtam, ha valamire kíváncsiak vagytok, kérdezzétek meg kommentben. :)

Nagyon kíváncsi vagyok, mit gondoltok az új énemről, mi a véleményetek az új szerzeményekről? Ti is bevásároltatok Glamour-napok alkalmával? :)
Rose

40 megjegyzés:

  1. A spenceres (:D) ruha, a mellény és a csizma nagyon-nagyon tetszik :) :) A mellény és a csizma ára érdekelne, mert nekem is bejönnek mostanában a szőrös ruhadarabok ^^. amúgy nagyon jó dolgokat vásároltál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ugye hogy Spencer-es? :D
      A csizma 9990 Ft volt. A mellény 7895, ebből lejött kuponnal 20%. :)

      Törlés
  2. Nekem a csizma és az Eiffel tornyos lánc tetszik nagyon.
    Én is gondolkoztam egy tollas nyakláncon, de végül masnisat vettem.
    Ha van kedved nézd meg a blogomon, az én Glamure napi szerzeményeimet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! De jó, most meg is nézem, nagyon szeretem a haul-os bejegyzéseket. :))

      Törlés
  3. Az azték nadrág nagyon-nagyon tetszik és a kiegészítők is cukik.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  4. A ruha nagyon tetszik! Jó dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés
  5. Ijj, az az aztékmintás nadrág borzalmasan tetszik, tényleg a gyerekrészlegen találtál rá? *-* Nagyon tetszik, szerintem én is meglesem, amint eljutok a H&M-be :D
    Én mindössze egy darabbal gazdagítottam a ruhatáram, de azt telitalálatosnak érzem, nagyon megszerettem, és kész is van már vele az outfit bejegzyésem, ha van kedved, nézz be! (:
    adeldivat.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, jó dolgok vannak ám a gyerekrészlegen! :D
      Köszi, megnézem. :)

      Törlés
  6. Nekem minden nagyon tetszik, a ruhába konkrétan szerelmes vagyok, de nálunk nem láttam a Tallyban :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hát igen, elhiszem, én is imádom! :)

      Törlés
  7. Az a nyaklánc nagyon gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  8. jó dolgokat vadásztál, különösen a kabát, a csizma és a ruha tetszik!
    holnap fogok a glamouros vásárlásomról írni a blogban, addig is, ha van kedved nézz be:
    http://leilahercegno.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  9. A nyaklánc.... ááááá *.*
    mennyibe került????

    VálaszTörlés
  10. Te is szuper dolgokat találtál! Az egyberuha a kedvencem, és az ékszerek egytől-egyig :)

    VálaszTörlés
  11. Én örülök, hogy jó rám a gyerek méret, pedig közel húsz évesen már (még) nem sokom közöm van hozzájuk... Sokkal olcsóbb és legalább olyan jó, mint a női részleg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is több ruhám van onnan, mint a felnőttről. :D

      Törlés
  12. A cipő és a nyaklánc irtó cuki! Az ilyen szőrmés dolgok nálam is favoritok! :) Nekem is sikerült beszereznem pár új ruhát és még kifognom az 50%-os sminktermékeket a DM-ben! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) A dm-be pénteken kellett volna benézzek, hátha lett volna még valami. :)

      Törlés
  13. Szuper dolgokat vettél *.* nagyon tetszenek! Sajnos nekem ki kellett hagynom a Glamour napokat :( . Idén Joy napokra megyek valószínűleg! :) De általában sosem találok semmi olyat, amire jók a kuponok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Joy napokon még nem voltam, de már sokat hallottam róla, lehet akkor találok pár kupont kozmetikumokra. :)

      Törlés
  14. Látom te találtál egy-két dolgot! :) Én a szörmével annyira nem vagyok kibékülve, igaz van egy szörmés kapucnis mellényem v mi. :D
    Tényleg spenceres az a ruha! Kíváncsi vagyok h áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig találok, néha túlságosan is! :D
      Outfit bejegyzés biztos lesz róla, csak valakit kell találjak, aki lefényképez. :D

      Törlés
  15. Nekem a kedvencem az aztékos leggings, láttam több lányon is és nagyon tetszik, de én még boltban nem láttam sajnos:S Illetve a nyaklánc is nagyon jó:) jó kis dolgokat vásároltál, én sajnos most ruhát nem tudtam, nem volt rá időm
    http://norasbeautylife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem láttam még eddig nagyon, most szerencsém volt a H&M-ben és a Bershka-ban is láttam ilyen cuccokat :)

      Törlés
  16. Jaj, a nyakláncod nagyon-nagyon tetszik! :) És persze a csizma is, jelenleg én is hasonlót keresek, csak feketében!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Feketében sajnos nem láttam. :/ :)

      Törlés
  17. Imádom a csizmád és az azték mintás leggingst! :) Tegnap láttam ilyet a H&M-ben egy csaj kezében, de hiába kerestem, én nem találtam, de most, hogy tudom, hogy hol lehet fellelni --> irány a gyerekosztály :D
    Ha van kedved nézz be, én is most szereztem pár dolgot az őszi wish listemről---> http://www.redlipstickandstyle.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Tetszenek amiket vettél, a csizma különösen. :)
    Én is írtam egy posztot a glamour napi haulomról.
    Ha van kedved nézd meg!
    http://makeup-gossip.blogspot.com
    Szívesen látnék tőled egy bejegyzést amiben a sminkkollekciódat/sminktárolásodat mutatod be.

    Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi, hogy szóltál, nagy szeretem az ilyen bejegyzéseket! :)
      Lehet, hogy készítek egy kollekciós/tárolós bejegyzést, majd még meglátok hogyan. :)

      Törlés
  19. Nagyon jó dolgokat vettél.
    A Mayo Chix-es kabi mennyibe került? :)
    Ott szeretnék téli kabátot venni, olyan szépek vannak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kupon nélkül 19990 Ft volt, kuponnal pedig 16000. :)
      Köszi! :)

      Törlés
  20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés