2012. október 20., szombat

FOTD - Morning mist

Sziasztok!
Ebben a kellemes őszi időszakban sokkal szívesebben és gyakrabban sminkelek, és a nyári vidám, élénk színek után a sötétebbek is előkerülnek. A napokban egy bézs-szürke sminket készítettem  ami megfelel a különlegesebb hétköznapokra, de estére is jó választás. A morning mist nevet azért kapta, mert szerintem kicsit olyan, mint a reggeli köd. :)
Mindkét szemhéjpúder amit használtam csillogós, még egy kis tussal fokoztam, hogy drámaibb hatása legyen.   
Inkább a szememre akartam terelni a hangsúlyt, ezért csak egy visszafogott halvány rózsaszín szájfényt használtam, ami nem csillogós, csak fényes hatást kelt.



most nézem, hogy festékes a kezem :D


Terméklista:
Garnier olajmentes BB krém
essence blossoms etc... púder
essence I love Stage szemhéjalapozó
Catrice Absolute Eye Colour négyes paletta: szürke és bézs színe
essence gel eyeliner 
essence tusecset
essence lapos ecset
essence smonkey eyes ecset
Avon SuperShock szempillaspirál 
essence blossoms etc... világosabb szájfény

Hogy tetszik nektek? Szívesen viseltek ilyen sminket vagy inkább hanyagoljátok? :)

25 megjegyzés:

  1. Szép lett ^^ és jól áll, és csudiszép a körömlakkod

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól áll a fogszabályzó!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett nekem is a ezüstös smink a kedvencem,na meg a barnás-bézs :)!És tényleg jól áll a fogszabi,nekem is lesz alul :D xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Szép lett :)
    Most rájöttem de jó lenne nekem is egy ilyen paletta!
    Minden nap sminkelek, ha elalszom akkor csak egy kis alapozó, púder, spirál és pirosítót használok, de ha sikerül időben felélednem, akkor a szememre több időt szánok és kifestem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokat dob az összhatáson, ha a szemedre is használsz valamit. :)

      Törlés
    2. Igen :) Tegnap sikerült nem elaludnom és volt erre is időm, valahogy ettől a kis apróságtól is sokkal vidámabbnak, élénkebbnek és szebbnek éreztem magam!

      Törlés
  5. fogszabi yes!!! :))
    csini a smink, szépen sminkelsz!

    VálaszTörlés
  6. Jaj de szép lett! Nagyon tetszik. :) És jó a lakkod is! :)

    VálaszTörlés
  7. Szép, letisztult , elegáns! tetszik:)

    VálaszTörlés
  8. estas guapisima!

    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó képeket és sminkeket csinálsz !! Imádom a blogod <3

    Ha van kedved nézz be hozzám:) http://zsoosblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! Benézek. :)

      Törlés
  10. A fogszabályzó kifejezetten menő manapság, szóval ne szégyelld egy percig sem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerencsémre rózsaszín. :D :)

      Törlés
  11. Szép a sminked! Lehet, hogy az alváshiány teszi - bocsi, sikerült rendkívül alulaludnom magam az elmúlt napokban, és most marha nagy hülyeséget fogok kérdezni, de szoktunk mi téged szemüvegben látni? Mert most először tűnt fel, hogy kontaktlencsét viselsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :D Igen, jól látod, kontakt lencsém van, szemüveget viszont nagyon ritkán viselek, csak néha otthon. :)

      Törlés