2012. október 26., péntek

Colours of autumn - toffee to go

Tavaly, amikor megjelentek az új essence nude glam lakkok és többet is beszereztem belőlük, mert egyszerűen imádni valók ezek a színek  de kétségen kívül a 05-ös toffee to go nevű árnyalat a kedvencem. Nem is értem, hogy eddig miért hanyagoltam el annyira ősszel, hiszen ilyenkor a bézses-barnás színek reneszánszukat élik. Szerencsére rátaláltam a körömlakkos dobozom alján és ismét rá kellett jönnöm, milyen jó is ez a lakk. :)



A színét elég nehéz meghatározni, mert nem is annyira barnás és élőben még sokkal púderesebb is, van egy rózsaszínes beütése. A nevéből kiindulva pedig karamellás tejre hasonlít leginkább. Két rétegben kentem fel, alaplakkra, viszont fedőlakkot nem használtam. Nálam 2-3 napot bír ki, a legtöbb essence lakkal együtt.  
Egy egyszerű, visszafogott szín  mégis feldobja a hétköznapokat. A másik, amit ebben az árnyalatban szeretek, hogy van benne egy kis természetesség. Néha ilyen is kell a sok csillogós fedőlakk és lélegzetállító lakkok után.


Hogy is jöhetett volna létre ez a poszt karamellák nélkül? Még szerencse, hogy találtam... :)


Hangulatkép 2.0: Rose, miért írsz frissen festett körmökkel?
Eszembe jutott, hogy mennyire jó kis iskola-kompatibilis ez a szín, emellett vizsgákra és munkahelyre (gondolom, bár ebben még nincs tapasztalatom :)) is a bőven elfogadható kategóriába tartozik. 

Ti hogy álltok a nude lakkokkal? Esetleg az új kollekcióból van már kedvencetek? :)
Rose

13 megjegyzés:

  1. Nude-os barnás lakkom van, egy BeYu, imádom. :) Épp nemrég gondolkodtam rajta, hogy nézegetek swatchokat az Essence Nude Glamjáról, és ha megtetszik valamelyik, megveszem :)

    VálaszTörlés
  2. A nude-kollekciót alapból kizártam, nem szeretem a bőrszínemre hajazó színt a körmeimen, inkább kávéként vagy toffifee-ként fogyasztom ezeket a színeket :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Mikor én felfedeztem ezeket a kiadásokat, már sajnos a boltokban nagyon nem a jók maradtak :(
    Nekem az újból van egy lakkom, de nem igazán szeretem, mert én is inkább ilyen sötétebbet szerettem volna, mint ami neked is van!

    VálaszTörlés
  4. Ez tényleg szép! És a karamell is jól illik hozzá. :D

    VálaszTörlés
  5. me encanta este color! es precioso!

    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  6. Ez a kedvenc lakkom, a harmadik üveggel használom már el :D sajna már nem lehet kapni :c

    VálaszTörlés
  7. imádom ezt a körömlakkot! nálam is nagy kedvenc. :)

    VálaszTörlés
  8. Adorable color!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    VálaszTörlés
  9. Wow great colour! Just from seeing it in the bottle I wouldn't have thought it could be that nice on your nails :)
    xx
    www.clothesandcamera.blogspot.com

    VálaszTörlés
  10. ősszel én is imádom a nude színeket, szép :)

    VálaszTörlés