2012. október 21., vasárnap

Colours of autumn: az ősz színei szemhéjpúderekben

Néhány napja pakolgattam a sminkcuccaimat és eközben észrevettem, hogy a legtöbb szemhéjpúderem mennyire ősz-kompatibilis. Előjöttek a kedvenc őszi színeim: bézs, barna, burgundi, arany. Mostanában ilyen színekkel sminkelek, mert egyrészt imádom az őszt és színeit,  másrészt pedig szép szolid nappali sminket is lehet velük készíteni, de extrémebbeket is egyaránt. :)




1. Bourjois szemhéjpúder - 13-as árnyalatban
Kezdem is rögtön az egyik legérdekesebbel, ezzel a gyönyörűen csillogó mély lila szemhéjpúderrel. Mondanom sem kell, ezt nem hétköznapokon szoktam használni, inkább különlegesebb alkalmakkor veszem elő. ITT már írtam róla,  azóta is nagy kedvencem. A lila néhány éve robbant be a divatos színek közé, azóta se nagyon hanyatlott népszerűsége, az egyik legkedveltebb szín, szóval egy ilyen szemhéjpúderrel nem lehet melléfogni. 




2. essence stay all day hosszan tartó szemhéjfesték - 02 glammy goes to...
Nagyon szeretem a krémes vagy hab állagú szemhéjpúdereket, mert a reggeli sietésben a legjobb barátunk lehet. Ráadásul egy ilyen szín nagyon különlegessé tud tenni egy egyszerű outfit-et és a burgundival is tökéletes párost alkot. A kis tégelyből ujjal vihetjük fel, még ecset sem kell hozzá. Nagyon jól át lehet alakítani reggeli sminkből estivé: reggel a mozgószemhéjra vigyük fel, este pedig a külső szemzugba használjunk egy sötétebb barna szín  majd jól dolgozzuk össze és voilá, kész a tökéletes őszi nappali és esti smink. 



3. Astor Couture mono szemhéjpúder - 130 Cappucino
Ez egy matt bézs szín, ami igazán alapdarabnak számít ősszel. Szinte megegyezik a bőr színével, ezért nagyon természetes hatást kelt. A kezemen is alig látszik a swatch, de nem azért, mert nem pigmentált, a szín ennyire hasonló a bőröméhez. Most meg is kérdezhetnétek, hogy akkor ez konkrétan mire is jó? Ismét a sötétbarnával duóban érvényesül, ezzel sokkal természetesebb nappali sminket tudunk készíteni, mint az előbb említett arannyal. 





4. Avon smooth mineral szemhéjpúder - plumastic árnyalatban
Már ennek a duónak az elnevezésre az őszre utal, nem véletlenül, hiszen két lilás színt tartalmaz: egy sötétebbet és egy világosabbat. A sötétebb matt, míg a világosabb változatnak szép aranyos fénye van. Emellett ásványi alapú szemhéjpúder. Ez a két szín is abszolút kihasználható nappalra és estére egyaránt. 



5. Catrice Absolut Eye Colour négyes szemhéjpúder - 030 OMG I Want That!
Nem azért hagytam a végére, mert nem szeretem, sőt túlságosan is, hiszen idén ősszel eddig ezt a palettát használtam legtöbbször. Nagyon jól lehet kombinálni a palettában található színeket: az én kedvencem a bézs-barna, de a bézs-szürke is nagyon szép, erről a tegnapi bejegyzésben láthattatok sminket ITT.

Nektek mik a kedvenc szemhéjpúdereitek őszre? Milyen színeket használtok ilyenkor? :)
Rose
 

25 megjegyzés:

  1. a lila a legszebb, de a természetes hatásúak állnak hozzám a legközelebb :)

    VálaszTörlés
  2. Lilák, haragos zöldek, bronz, barna, arany, bordó... mindegyiket imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haragos zöld <3 most nekem is a kedvencem, lefelejtettem a képről :/ :)

      Törlés
  3. Nekem a Bourjois szemhéjpúder tetszik a legjobban, nekem is be kell szereznem egy olyat :)
    http://norasbeautylife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. a Bourjois szemhéjpúder nagyon szép én leginkább barnás aranyló színeket használok ilyenkor!

    VálaszTörlés
  5. Ó, hát a Bourjois a legjobb, ezt mindketten tudjuk. ;)

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. úgy látom, ma mindenkinek ez lett a kedvenc :)

      Törlés
  7. A Bourjois valóban csodaszép (vicces, de totál olyan, mint az Avon egyik körömlakkja). Én ősszel a natúr színeket preferálom, egyelőre az Essence Sun Club paletta közreműködésével, no meg a zöldeket. A lilás, rózsaszínes árnyalatok tél felé kerülnek elő inkább. Egyszerű magyarázata van, szeretek ruhához sminkelni és a téli ruháim nagy része lila, az őszi/átmeneti cuccaim pedig inkább natúr/föld színek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó, majd megnézem azt a körömlakkot, hogy passzoljanak egymáshoz. :D Én is ruhához sminkelek. :)

      Törlés
  8. que colores tan bonitoss!

    NEW OUTFIT POST ON MY BLOG "CASUAL OUTFIT"
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  9. A Bourjois-ért ölni tudnék! :)

    VálaszTörlés
  10. Beautiful pictures! I love that you photograph your make up in the nature:) The first eyeshadow is awesome, beautiful colour!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much, you are very nice! :)

      Törlés
  11. Tényleg a Bourjois a legszebb! :)

    VálaszTörlés