2012. október 3., szerda

Az ősz színei - lakkokban

Itt az ősz, a nyári élénk színeket a meleg földszínek és a sötétebb, hideg színek váltják fel. Ez a körömlakkoknál sincs másképp, előkerülnek a nude, idén a burgundi, lila, sötétkék, zöld és barna árnyalatok. Egy hétvégi napon fogtam és összeválogattam az összes olyan körömlakkomat, amelyek ideálisak erre az évszakra. De nézzük őket sorban! :)



1. NYC Expert Last Nail Polish - 205 Boundless BerryNekem ez a tökéletes burgundis lilás körömlakk, nem csak őszre. Persze ebben az időben használom a legtöbbet. Az üvegben egy kicsit csalóka, mert felkenve sokkal intenzívebb, sötétebb színe van. Hogy milyen színű ruhákhoz, outfitekhez festem ki ezzel a körmöm? Természetesen burgundihoz és sötétebb feketés-barnás színekhez.
Itt olvashattok róla egy külön bejegyzést.


2. essence colour&go - 66 shiny godnessNálam ez az ősz Jolly Jokere, mert mindenhez jól mutat. Emellett csak egy rétegben használom, mert így is nagyon jó a fedése - ez idő szempontjából hatalmas plusz pont. A színét nagyon nehéz meghatározni: egy rétegben arany, kettőben már van egy zöldes beütése, nagyon szép!
Erről is írtam már: ITT.


3. essence colour&go - 70 nude it!A nude is egy olyan szín  ami ebben az évszakban tud a legjobban érvényesülni. Sokak szerint unalmas szín  mert elég hétköznapi. De szerintem pont ebben rejlik a titka, hiszen egy abszolút hordható szín. Nagyon természetes, barátságos, bézs szín. IDE kattintva nézhetitek meg, hogy mutat a körmeimen.


4. essence nude glam - 05 toffee to go
Emlékszem, még télen milyen nagy izgalommal vártam, hogy megjelenjen az essence nude glam kollekciója, ami egy állandó kollekció és gyönyörű nude színeket találhatunk benne. Ez a szín világosabb, mint az előző, még egy kis rózsaszínes beütése is van. Alapdarab minden évszakra, mert rendkívül
 jól kihasználható.


5. essence you rock! - cut off the beige
Életem egyik kedvenc lakkja! Először nem is gondoltam, hogy mennyi fantázia van benne: az alapszíne egy sötétebb bézs, melyen nagyon-nagyon apró arany csillámok ragyognak. Érdekes és mégis egy hétköznapi szín  Ez is hasonló, mint a kettes pontban szereplő lakk, mert két rétegben felkenve egy sokkal sötétebb szint kapunk. Szintén írtam róla, ITT.


6. essence colour&go - sötétkék Az egyik kedvenc színem a kék, ezért ez sem maradhat el idén ősszel. Én inkább a sötétebb, égkék árnyalatokat preferálom a világosabb pasztell változatok helyett, főleg most ősszel és majd télen is.

Mellékszereplők:

Nálam ezek a befutó lakkok idén, nálatok? :)
Ezt a kisebb csodát pedig nézzétek meg: ez lenne az első lakk, amit megvennék, ha külföldön járok; meseszép!
Rose

25 megjegyzés:

  1. Nekem az Orly Rock it-je lenne, ha meglenne :D Szóval ez az a lakk, amit nagyon szeretnék megvenni, nekem abszolút őszi lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az sem egy hétköznapi szín, gyönyörű! :)

      Törlés
  2. Hihi, én is tegnap akadtam a Wallisra Amarixe videója kapcsán, de nagyon-nagyon drága. Majd ha külföldön járok, talán. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És akkor hozol nekem is igaz? :D

      Törlés
    2. Én is pont Amarixe-nél láttam, még talán tavasszal. :D

      Törlés
  3. A cut off the beige-t úgy imádom :$

    VálaszTörlés
  4. A Nude it! nekem is megvan és annyira sajnálom, hogy már nincs benne az új szortimentben, mert simán újra venném :( A 'mellékszereplők' szövegen-képen olyan jót mosolyogtam, nagyon édes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg kár, de legalább vannak frech nude glam-ek. :))
      Köszi!

      Törlés
  5. A "mellékszereplőket" imádom!! Kis tökök... :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még tavaly Halloween-ra csináltam őket. :D

      Törlés
  6. Beautiful colors!!!!!!
    Kisses!!
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    VálaszTörlés
  7. el NYC me encantaa! el color es precioso

    pásate por mi blog que tengo nuevo outfit
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  8. A NYC -os lakk színe nagyon bejön :$ nekem most van egy új kedvenc őszi lakkom! Amióta megvettem csak ez van a körmeimen! :) Hamarosan megmutatom ... :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon gyönyörűű lakkok!!nagyon szép őszi színek!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszenek :) Mióta nincs műkörmöm, eszeveszett lakkgyűjtésbe kezdtem, az Essence colour & go - nude it lakkját én is megvettem, de már alig van belőle sajnos.. :$ Most egy világos, élénk rózsaszínt keresek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most nagyon rákattantam a körömlakkokra, olyan jók az új colour&go-k! :D

      Törlés