2012. október 22., hétfő

A nagy ajakápoló-teszt 2/2. rész

Itt a folytatás! :)


Annak ellenére, hogy mostanában a labello-król inkább lemondok, a kamillás-körömvirágos változatot nagyon szeretem. Ez sem mai darab, talán 1,5 éves lehet, de a múlt hónapban el is használtam. Ez talán a legjobban bevált labello-m, nagyon szerettem.

Ápolás: 10/9, jól hidratál, a kicserepesedett ajkakat is szépen rendbe teszi
Tartósság: 10/8, többször újra kell kenni, viszont ebből a szempontból is jobb, mint átlagban a labello-k
Illat: 10/10, az illatát nagyon szeretem, mivel finom kamillás, de szerencsére mégsem az a tipikus gyógyszertári, hanem nagyon kellemes 
Szín: 10/10, mint már írtam  az átlátszókra tíz pontot adok, mert ezen nincs mit ragozni; a kis tubusában halványzöld színe van, persze ez nem fog megmutatkozni az ajkainkon 
Állag: 10/10, inkább balzsamos, mint krémes, én ezt jobban preferálom
Ár-érték arány: 10/9, kicsit sokallom érte az árat, amit elkérnek, de szívesen újravenném, mert ez a kedvenc labello-m 



A nourish (vagyis tápláló) volt az első Garnier ajakbalzsamom, és annyira megvoltam elégedve vele, hogy utána újból Garniert vettem - igaz a repair nevűt. Ezt tavaszi időszakban használtam, és nagyon jól esett az ajkaimnak nem csak hidratálás szempontjából, hanem a friss illata miatt is.  

Ápolás: 10/10, tényleg nagyon jól táplálja az ajkakat, jól orvosolja a kiszáradást
Tartósság: 10/9, nem tart egész nap, bár én eddig nem is találkoztam olyannal, ami ennyi időt kibírt volna
Illat: 10/10, nagyon kellemes, nem is tudom meghatározni pontosan milyen, de mindenképpen nagyon érdekes, friss, citrusos illata van
Szín: 10/10, átlátszó, kis fényt ad
Állag: 10/9, ez az egy dolog, amit nem nagyon szeretek a Garnier ajakápolókban, mivel viszonylag kemények
Ár-érték arány: 10/10, drágább, mint a labello, de annyival többet is ér; újravenném


Tavaly tél végén vettem ezt a mézes-tejes labello-t, télen nagyon szeretem az ilyen illatokat, és úgy gondoltam, hogy ezek miatt az összetevők miatt nagyon jól fog hidratálni, de sajnos ezt érezni már nem éreztem, úgyhogy egy kicsit csalódás volt.

Ápolás: 10/7, nem mondom, hogy a legrosszabb, van ami sokkal gyengébb teljesítményt nyújt, inkább az elmegy kategóriába tartozik
Tartósság: 10/7, szintén a nem is rossz, nem is jó szakadékba esik, egy nap elég sokszor kell újrakenni, hogy valamit érjen
Illat: 10/6, a jó kis tejes-mézes illatból a tej elmarad, a mézet lehet érezni úgy ahogy, de nem természetes formában
Szín: 10/10, ezt szeretem benne, mert alapjáraton sárga színű maga az ajakápoló, felvíve átlátszó és szép fényt ad
Állag: 10/8, a szokásos labello-állag, napon kicsit olvad, egyáltalán nem kemény, ezért nagyon egyszerű használni
Ár-érték arány: 10/5, nem a legdrágább, de újra biztos nem venném


A végére hagytam a kedvencemet, a Garnier repair nevű ajakbalzsamot. Nagyon örültem, amikor az első rész kommentjeinél olvastam, hogy sokatoknak bevált. Nem is csodálom miért, nekem is ez az eddigi legjobb ajakápoló, amit használtam.

Ápolás: 10/10, a száraz, kirepedezett ajkakra lett kitalálva és nagyon szépen teszi a dolgát, pár nap alatt pihe-puha ajkakat varázsol
Tartósság: 10/9, ezt is többször kell használni egy nap, de azt is le kell irjam, hogy ez a legtartósabb, amit eddig használtam
Illat: 10/10, nagyon finom karité vajas illata van, pont tökéletes a hidegebb napokra
Szín: 10/10, átlátszó, nincs mit hozzáfűzni :)
Állag: 10/9, elég kemény és nem az a szokásos olvadós ajakápolós állag jellemzi, inkább viaszosnak mondható vagy balzsamosnak
Ár-érték arány: 10/10, először kicsit azt gondolhatjuk, hogy húzós ára van, de ha valami bevált, akkor ez tényleg

Remélem sokatoknak tudtam segíteni ajakápoló-ügyben, hiszen most jön a hidegebb idő, ilyenkor akarva akaratlanul is kiszáradnak az ajkaink és ezt valahogy orvosolni kell. Összességében nekem a Garnier repair vált be a legjobban, de a többit is nagyon szeretem - valamelyiket az illata, valamelyiket a színe miatt. :)
Rose

11 megjegyzés:

  1. Na ebben a bejegyzésben tekinthető meg az én összes kedvencem :D

    VálaszTörlés
  2. Great!!
    http://ponerleonda.blogspot.com.ar/

    VálaszTörlés
  3. A Carmex ajakápolót nem próbáltad még? Én sok jót hallottam róla, ki szeretném majd próbálni.

    norasbeautylife.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  4. én a labellot nem szeretem :( viszont a garnier jól hangzik.
    a kedvencem a blistex lip massage, de mostanában nehezen találok.

    http://sparklingfashiondisaster.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, már nekem is ideje kipróbálnom a Carmexet, annyi ódát zengtek róla. :))

      Törlés
  5. Nekem nagyon érzékeny szám van, és hamar kiszárad, de amióta Carmexet használok ezzel már nincs gondom, csak ajánlani tudom. :) A Lush ajakradírját szoktam még e mellett néha használni.
    Amúgy nagyon tetszik a blogod, már rég nem találtam olyat, ami úgy megfogott volna mint a tied. Nem is értem eddig hogy nem bukkantam rá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy és örülök, hogy idetaláltál. :) A Lush-os ajaktermékeket már nagyon szeretném kipróbálni, remélem hamarosan eljutok Pestre. :)

      Törlés