2012. október 18., csütörtök

A nagy ajakápoló-teszt 2/1. rész

Beköszöntött az ősz, és én egyre inkább azt veszem észre magamon, hogy reggelente szájfények és rúzsok helyett az ajakápolóim felé nyúlok. Nagyon szeretem őket, már rengeteget elhasználtam. És igen, az ősz közepénél tartunk már, igaz, hogy az időjárás egyáltalán nem a megszokott esős, hideg napokból áll, azért a hidratáló kozmetikumokat ne hagyjuk a polcon porosodni, az ajkunknak minden évszakban kell a védelem. Én használok mindenféle ajakírt: labello-t, csillogósat, mézeskalács illatút, barack színűt és még sorolhatnám. De hogy melyik is vált be a legjobban? Jöhet a pontozás. :)



Rögtön kezdem is a barack színűvel, ami egy essence dreaming nevezetű ajakbalzsam. Ez kicsit kilóg a sorból, ugyanis ez az egyetlen tégelyes darabom, ujjal kell felvinni. Nagyon ritkán szoktam használni, pont emiatt a belenyúlkálás miatt, de amúgy nagyon szép kis szolid színt ad az ajkaknak.

Ápolás: 10/6, akkor használom, ha az ajkaim nem kívánnak különleges hidratálást, de azért mégis szeretnék valamit, aminek egy kis színe is van és csak egy ajakápoló
Tartósság: 10/7, az evés-ivást nem bírja; napközben néhányszor újra kell kenni, de szerintem ez megérthető, mégis csak egy ajakírról beszélünk 
Illat: 10/9, cukorkás-barackos, az egyik legjobb ajakápoló-illat :)
Szín: 10/9, világos barackos árnyalatot ad az ajkaknak, 
Állag: 10/8, finom krémes, de egyben kicsit ragacsos is
Ár-érték arány: 10/10, 300 Forintért bőven újravenném. :)


Nyáron a Rossmann-ban vásároltam, és véletlenül láttam meg ezt a vaníliás-csillogós bebét. Akkor eldöntöttem, hogy ez nekem kell és meg is vettem, mert nagyon tetszett. Még a mai napig tetszik, ezt teszem fel, ha nincs kedvem szájfényhez/rúzshoz, de valami bézses-csillogós színt szeretnék. Az apró kis arany csillámok adják ezt a kis csillogást - bár igazából fényes lesz a véghatás, ami tényleg nagyon-nagyon szép.

Ápolás: 10/5, hát igen, ez a negatív oldala: alig hidratál,de minden másban kárpótol minket; nem a kicserepesedett ajkakra találták ki
Tartósság: 10/8, ebben viszont nem kell csalódnunk: egy fél napot simán kibír, az arany fény nagyon tartós
Illat: 10/10, finom vaníliás, természetesen :)
Szín: 10/10, vetekszik sok szájfényemmel, imádom ezt a visszafogott csillogást, suliba tökéletes
Állag: 10/8, elég kemény, főleg hideg időben és nem is krémes, de mindez nem hátráltat abban, hogy egyenletesen felvigyük
Ár-érték arány: 10/10, nagyon korrekt szerintem, mivel 429 Forint volt, és annak ellenére, hogy nem a hidratálással emelkedik ki társai közül, én újravenném, mert egy remek kis ajakápoló


Look at this cute gingerbread guy! A legaranyosabb és legjobb illatú ajakápoló, amit valaha láttam -egyben a mostani kedvencem is. Teljesen karácsonyi lázba hoz a mézeskalácsos illata, annyira finom, tökéletesen az az illat, amikor a mézeskalács még nincs kisülve, hanem nyers a fűszeres tészta és szaggatjuk belőle a formákat. Ezt aztán gyönyörűen megfogalmaztam. :D

Ápolás: 10/10, amin én is meglepődtem, mert igazából az ilyen termékeket csak az illatukért veszem meg, de ez nagyon-nagyon jól hidratál, pár nap alatt rendbe hozta a szám
Tartósság: 10/7 ez az egy dolog, amivel nem vagyok kibékülve ennél az ajakápolónál, konkrétan egyfolytában kenegetem vele a szám, mondjuk az illata miatt nem bánom
Illat: 10/10+ mézeskalács illatú, azt hiszem nem kell megmagyaráznom, miért imádom
Szín: 10/10, átlátszó, ezért az összes átlátszóra 10-et írok, mert nem nagyon kell ilyen téren eget rengető színeket nyújtson
Állag: 10/10, a változatosság kedvéért; nagyon krémes, viszont mégsem az a melegben olvadós fajta, talán viaszos is egy kicsit, szóval nagyon érdekes egy textúrája van
Ár-érték arány: itt vagyok bajban, mert nem emlékszem az árára; dm-es termék, a kislányrészlegről :), úgyhogy nem lehet annyira vészes, amennyiért ne venném újra

Remélem elnyerte tetszéseteket ez az új minisorozat ás hasznosnak találtátok ezt a kis pontozást. Folytatás érkezik a napokban. :)

Ti milyen ajakápolót használtok mostanában? :)
Rose


28 megjegyzés:

  1. Carmex balzsam és az Oriflame-es vagy Avon-os méhviaszos csodakrém. Nálam az őszi ajakszárazság olyan méreteket ölt, hogy itt már a Labello sajnos nem segít :(
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp tegnap rendeltem egy Avonos méhviaszos bőrápolót. :) Carmexről rengeteg jó dolgot hallottam, de még szerencsére nem volt szükségem rá. Hát igen, a labello-k régebben jobbak voltak. :/

      Törlés
  2. Nekem is hasonló gyűjteményem van, imádom őket, az új kedvencem a narancssárga Essence kiss care love:) iszonyat jó az illata...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg nagyon jó kis illata van! :)

      Törlés
  3. A labello az nulla. Régen volt egy classic darabom, ami azért nem volt rossz, de az utóbbi időben mindig megbántam, ha vettem valamilyent. Felkenés után is száraz volt a szám, most már csak egy színezett darabom van, ami versenybe szállhat néhány jobb rúzzsal is, szóval ő elfér. :D
    Ami nekem nagyon bevált az Oriflame lipSPA therapy. Ha teheted rendelj egyet, mert tényleg nagyszerű. Hosszan hidratál, és mintha visszafogott rózsaszín szájfényt kentél volna fel, és az illata is finom. :)

    Várom a következő részt, régóta szemezek már a Garnier ajakápolóival, kíváncsi vagyok mit gondolsz róluk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oriflame-et még nem használtam, és sajnos nem ismerek senkit, akitől rendelni tudnék. De nagyon szívesen kipróbálnám. :)
      Hamarosan fent lesz a folytatás! ;)

      Törlés
  4. Én még mindig a Rozsás Labellom használom, meg rá szájfényt.
    Érdekes módon nekem még nyáron is be kell kennem éjszakára a számat, mert annyira kiszárad, hogy felszakad. Sok ajakápolót kipróbáltam már, de nekem a Lebelo ami eddig bevált és a Garniernek az a pirosa.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen a nyáron én is elhasználtam két ajakápolót. A Garnier csillagos ötös nálam. :)

      Törlés
    2. Nálam is, nagyon szeretem!

      Törlés
    3. Figs & Rouge Magyarország. Ajakápolók, kézkrémek 100% Természetes 100% Tiszta összetevőkből.

      www.figsandrouge.hu

      Törlés
  5. Nekem a H&M, a Carmex és a The Body Shop a kedvenceim. Abból is a csokis-narancsos. :P

    Azt a mézeskalácsosat lehet még kapni?

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyáron a H&M-ben láttam tök jó illatokban, már bánom, hogy akkor nem vettem meg.
      Nem tudom, hogy lehet-e kapni, még tavaly vettem. De biztosan lesz idén is hasonló. :)

      Törlés
  6. Nekem van vagy 7 labellom és egy másik fajta, a neve nem ugrik be.
    Nekem a labello soft rosé-ja a dö beszt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben használtam a soft rosé-t, de annyira nem volt a kedvencem. :)

      Törlés
  7. Az utolsó illatára annyira kíváncsi lettem! Lehet, el fogok csábulni rá.. :D Az első, Essence-s is tetszik, csak nem szívesen nyúlkálnék bele, pláne hogy a fele a körmöm alatt végezné.
    Én most egy Alterra-s ajakápolót használok, ami lassan elfogy, de újra is fogom venni, mert nagyon jól hidratál, imádom :) Van egy Labellom is, de azt inkább csak ajakszínezőként funkcionál :D Meg egy The Body Shop-os ajakápoló, bár ehhez ritkábban nyúlok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú, a Body Shop-osokat szívesen kipróbálnám, kár, hogy nincs a közelemben ilyen üzlet. A mézes kalácsossal el is lehet csábulni. :D

      Törlés
  8. Jaj, én is odavagyok az ajakápolókért! Én legtöbbet a Labellót használom, azok annyira jók. :) De van bebés is, azt mondjuk annyira nem szeretem.
    De jó lehet az a mézeskalácsos viszont! :)

    VálaszTörlés
  9. Múltkor is már írtam, de nekem a piros Garnier volt az egyetlen az életemben, ami bevált. Múlt héten jött el a pillanat, hogy meguntam a kísérletezgetést, és újravásároltam :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a piros Garnier valóban egy kis csoda :)

      Törlés
  10. Régebben Labellot és Bebét használtam, ma már ajakápolók terén is a természetes kozmetikumokat favorizálom (Tulasi ajakápolók - a kókuszos és a vaníliás nagyon jók :)). Bár a mézeskalácsos dm-esre lehet hagyom elcsábítani magam :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A természetesekre nagyon kíváncsi vagyok, még sehol sem láttam őket. :)

      Törlés
    2. http://www.zoldbolt.hu/szepseg-egeszseg/szajapolas/tulasi-ajakapolo.html

      Törlés
    3. Figs & Rouge Magyarország. Ajakápolók, kézkrémek 100% Természetes 100% Tiszta összetevőkből.

      www.figsandrouge.hu

      Törlés
  11. A mézeskalácsos nekem is kell *-* nekem egy ajakápolóm van, örülnék ha elfogyna:D

    VálaszTörlés
  12. Nézzétek csak meg:
    Figs & Rouge Magyarország. Ajakápolók, kézkrémek 100% Természetes 100% Tiszta összetevőkből.

    www.figsandrouge.hu

    VálaszTörlés
  13. Nézzétek csak meg:
    Figs & Rouge Magyarország. Ajakápolók, kézkrémek 100% Természetes 100% Tiszta összetevőkből.

    www.figsandrouge.hu

    VálaszTörlés