2012. szeptember 24., hétfő

Újabb vásárolgatás

Sziasztok!
Újra vásárolgattam néhány dolgot, volt ami megtetszett, de valamiért konkrétan mentem a Rossmann-ba. :)



Egy csütörtöki estén még anyukámmal beugrottam a Rossmann-ba és megláttam, hogy kitették a new in town kollekciót. A körömlakkokat nézegettem, szépek, de jelen pillanatban nem szeretnék még egyet, sajnálnám ha beszáradna. Aztán nem is akartam semmit kérni, de néztem ezt a színt, mert már az internetes előzetesben is kiszúrtam és anyukám szerint annyira illik hozzám, hogy beletette a kosárba. :) Tényleg nagyon tetszik, szeretem az ilyen szerény és visszafogott színeket, főleg iskolában, ahol én a szolidabb sminkekre szavazok. Teszt várható róla! :)
Ha jól emlékszem, 849 Ft volt.

Egyébként a mostani essence kollekciók nekem nagyon bejönnek, de eddig csak ezzel az eggyel találkoztam élőben? Nálatok melyik van kitéve? :)


Aztán az Avon rendelés is megjött, ami nem más, mint egy óriási adag sampon. 3 dolog fogott meg benne igazán:
-a natural szócska és a zöld csomagolás
-az illata
-végül, hogy sampon és balzsam is egyben (időspórolás :))
Nem is csalódtam benne, miután megjött csak ezt használom, a vöröshere és fekete ribizli illata a legjobb! :)
Az árára nem emlékszem, de az biztos, hogy még most is lehet rendelni.



A Rossmann-hoz visszatérve, találtam még egy pattanás kezelő gélt, ami kiárusítás miatt féláron volt kapható.  Már rég volt ilyenem, ezért adtam neki egy esélyt. Csodát nem kell várni tőle, de azért jó, hogy van, mert nagyon jól hűsíti és csökkenti a pirosságot.
Akciósan 549 Ft volt.


Végül pedig új ajakápolóra volt szükségem, miután kettőt kivégeztem. Most nem labello-t választottam, a Garnier ajakápolói nekem jobban beváltak. Eddig a zöldet használtam, most a pirosra váltottam. Karitévajas, emiatt nagyon finom illata van és szépen ápolja az ajkakat.
Sajnos ennek az árát sem figyeltem, de valahogy 800 Ft körül lehetett.

Ti futottatok össze új essence kollekcióval? Használjátok valamelyik terméket ezek közül? :)
Rose

23 megjegyzés:

  1. Nekem is volt már ebből az új Nature vonalból samponom, de borzalmas volt a fejbőrömnek, hiába szerettem első benyomásra.
    Kollekciók most nekem sem nagyon jönnek be, maximum a Wild Craft úgy összességében, de nem nagyon hinném, hogy bármit is vásárolnék. Ha jól láttam nálunk is a New in town volt kirakva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még tesztelgetem egy ideig a sampont, eddig kétszer használtam, ebben a nem rossz, de nem is a legjobb kategóriában van. Az az egyetlen problémám, hogy 2-3 nap után hajat kell mossak. :( De az illata mennyei! :)
      ÚÚ, én a Wild Craft ecsetéért és néhány körömlakkjáért nagyon oda vagy! :D

      Törlés
  2. Valamelyikkel igen, de most hirtelen nem tudom melyikkel :D Ezek közül egyiket sem, de jónak tűnnek :)

    VálaszTörlés
  3. Ugyanez a krémes szemfesték van meg nekem is és imádom! Annyira szép a szine, az állaga is jó. Nem kell vele vesződni, hogy előcsalogassam a szint :) Az ajakbalzsamot pedig lehet én is beszerzem majd a hideg időre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem mindkettő terméket! :D :)

      Törlés
  4. A pattanás leszárítót használtam régen és nagyon szerettem. Jó dolgokat vettél. :)

    Ha gondolod nézz be hozzám, most két nyereményjáték is zajlik éppen! ;)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) <3
      Örülök, mert eddig nem olvastam erről, csak úgy megvettem, eddig Garnierem volt. :)

      Törlés
  5. Az ajakápoló nagyon jó, a legjobb amit valaha próbáltam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig csak a zöldet próbáltam, de néhány napja már ezt használom: mennyei! :)

      Törlés
  6. Az a hosszntartó szemhéjpúder jól hangzik,lehet áldozok rá. :D

    VálaszTörlés
  7. Szia! Nagyon tetszik a blogod, egy ideje rendszeres olvasója is vagyok. Te vagy az egyik aki inspirált engem hogy én is blogot indítsak, hiszen írni imádok, ilyen pályára is készülök. Örülnék ha benéznél hozzám:
    http://norasbeautylife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm szépen! Nagyon örülök, már be is néztem, csak így tovább! ;)

      Törlés
  8. Én pont ma jártam a Rossmannban, láttam is essence stay all day termékeket, de annyira nem tetszett a színük... Így végül üres kézzel távoztam a boltból. :( De én is rendeltem az avontól, remélem hamarosan megérkezik, és akkor majd megmutatom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnézem. :) Ez a kollekció tényleg nem a legjobbra sikeredett, de még a szemhéjtust nézegettem, nézegetem. :)

      Törlés
  9. A szemfesték színére kíváncsi leszek:) !

    VálaszTörlés
  10. Nálunk ahogy figyeltem még a nyári termékkiadás kis pakk van kitéve a boltokba, pedig én már az újat keresném. Konkrétan ebből amiből te is vettél nem szeretnék vásárolni, de a Wild craft kiadásból már néztem ki magamnak 1-2 dolgot amit meg szeretnék venni.
    Ilyen pattanáskezelőm nekem is volt régen és ahogy te is írtad csodát nem érdemes várni tőle.
    Pár éve mikor még nem volt nagy választék ebből a Garnier ajakápolóból valami mellé kaptam egy ilyen pirosat. Nagyon szerettem, nekem bevált!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is ez az év 4. kirakott kollekciója, de már haladás, hogy időben kint van. :D A Wild Craft nálam is befutó. :)
      Én is szeretem a Garnier ajakápolóit, most nagyon örülök, hogy ezt a pirosat vettem. :)

      Törlés
    2. Holnap szerintem megnézem majd a Dm-be, mert pont útba esik kitették e már.

      Törlés
  11. Great things!!!
    http://ponerleonda.blogspot.com.ar/

    VálaszTörlés