2012. szeptember 2., vasárnap

Pretty Little Liars - Hanna Marin inspirálta smink

Sziasztok!
Egyszer már említettem, hogy mennyire szeretem a Pretty Little Liars nevű amerikai sorozatot. Sajnos nálunk nem vetítik, de igazából én jobban is szeretem a sorozatokat, filmeket eredeti nyelven nézni, így jobban átjön az egész stílusa, a karakterek jelleme...
A sorozatban négy lány játssza a főszerepet, emiatt nagy hangsúly van a ruhákon, sminkeken is. Mindig nagyon eltalálják szerintem a stylistok az adott karakterhez illő outfitet és sminket. Nekem Spencer Hastings az abszolút kedvencem, az ő stílusa áll a legközelebb hozzám. Most viszont Hanna Marin sminkjét készítettem el.


Ami nekem először furcsa volt a sorozatban, hogy a lányok iskolába is erőteljesen, sötét színekkel sminkelnek, és vannak merészebb ruháik is. Félre ne értsetek, én is szívesen sminkelnék és öltözködnék így a hétköznapokon, de szerintem sokan nem néznének rám jó szemmel.
Ahogy a képen is láthatjátok, Hanna egy sötét színű szemsminket visel. Általában ilyen vattacukor rózsaszínű szájfényt használ, de mindenképp a rózsaszín dominál. Amit még észrevettem, hogy mindig kivan húzva a szeme, az alsó és a felső vízvonal is. Nagyon szeretem az ő karakterét is, ő az aki a legjobban odafigyel a megjelenésére.





Végül így sikeredett az általa inspirált smink. :) 

gyönyörűen lekopott az alsó vízvonalamra felvitt szemhéjpúder - inkább szemceruzát használjatok 


Ha valakinek megtetszett, és elszeretné készíteni, leírom hogyan készült:

  1. Első lépésben lealapoztam az arcom, a bőrhibákra egy kis korrektor is került, majd mindezt púderrel fixáltam. Egy halvány rózsaszín pirosítót is használhattok, én ezt most kihagytam.
  2. Ezután a szememre tértem át, és szemhéjalapozót vittem fel a szemhéjaimra. Ez a lépés ennél a sminknél nagyon fontos, a színek sokkal jobban fognak érvényesülni. 
  3. Egy csillogós barnás-barackos szemhéjpúdert választottam a belső szemzugomba, ezt egy lapos ecsettel vittem fel.
  4. Majd egy sötét szín következett: az arany csillámos-olívás színt a mélyítővonalamban kezdem el eldolgozni egy pufi ecsettel, innen haladtam befelé. Láthatjátok, hogy a belső szemzugtól kifelé sötétedik a smink. 
  5. Mivel Hanna igencsak szereti kihangsúlyozni a szemeit, én is ezt tettem, méghozzá egy zselés tussal. Az alsó vízvonalamon fekete szemhéjpúdert használtam - ez nem a legtartósabb megoldás, a szemceruza jobb választás, én azért mellőztem, mert nem szeretem. 
  6. Begöndörítettem a szempilláim. 
  7. A kedvenc szempillaspirálomat használtam, a még drámaibb hatásért. 
  8. Világos rózsaszínű szájfényt tettem az ajkaimra, és ezzel kész is lettem Hanna sminkjével.



Terméklista:
- Garnier olajmentes BB krém 'medium' árnyalatban
- essence I love Stage szemhéjalapozó
- essence Blossoms etc... multi colour powder
- essence pirosító ecset
- Avon ásványi szemhéjpúder (Plumastic)
- essence szemhéjpúder ecset
- essence Vampire's Love paletta arany-zöldes és fekete színe 
- essence smonkey eyes ecset
- essece zselés tus
- Catrice ecset
- szempilla göndörítő
- Rimmel Extra Super Lash vízálló szempillaspirál  
- essence Blossoms etc... szájfény



Remélem elnyerte a tetszéseteket, bár nálam még nem is láthattatok ilyen sötét sminket. Mi a véleményetek? :)
Rose

22 megjegyzés:

  1. Szuper smink lett,nagyon tetszik .:)

    Amúgy leírtam a linket a (Fruity sminkét..) annál a bejegyzésnél,ahol kommenteltél.! :)

    Szép napot!
    Puszi:CsillámLány.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Jaj de jó, akkor majd megnézem! ;)

      Törlés
  2. Én is nézem a sorozatot. Szerintem nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  3. Én is imádom a sorozatot, és a lányokat is (na jó, Emily nem a kedvencem). A smink szuper lett, bár szerintem nem suliban van a helye, meg némelyik öltözetüknek sem. Lehet ezért is akarják bevezetni az iskolaköpenyt, mert néhányan már túlzásokba esnek az öltözködéssel XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Hát én sem mernék így elmenni suliba, max. valamelyik sulis bálba. :D

      Törlés
  4. Hi there!
    I love this make up, I love pretty little liars ! Someday, I will try this one! Sure we can follow each other :) I'm now following you :)
    There's a new post on my blog:)
    XX, Gwen
    http://leblogdegwenetseg.blogspot.fr/2012/09/when-dreams-come-true.html

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól állnak ezek a színek! :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép lett! imádom ezt a sorozatot, Hanna az egyik legjobb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,nálam Hanna a második a listán :))

      Törlés
  7. Nagyszerű lett. :)) Remélem a többiekét is majd elkészíted. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett a smink, és szerintem tényleg hasonlít ahhoz, amit Hanna szokott viselni. Én is nagy rajongója vagyok a sorozatnak! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm szépen, igyekeztem, hogy jó legyen. :) Most is épp azt készülök nézni... :D

      Törlés
  9. Beatiful make up !! Love it !! Thank u so much for visiting my blog and leaving your comment i really apreciate it!!

    Kisses from Argentina

    Rem
    http://fromthelittlevenice.blogspot.com.ar/

    VálaszTörlés
  10. Nagyon nagyon jó! Tetszik! :) És jól áll ez a sötétebb smink is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Még azért meg kell szoknom, ritkán használok sötét színeket. :)

      Törlés
  11. Szuper színe van ennek a szemhéjpúdernek! Jó smink lett!

    Ági

    http://addict-schmiza.blogspot.hu/

    VálaszTörlés