2012. szeptember 23., vasárnap

Outfits for this magical autumn - 1. rész

Sziasztok!
Az őszi trendes bejegyzésben írtam, hogy szeretnék nektek sok-sok outfitet mutatni erre a gyönyörű évszakra. Ezért egy sorozatot indítok, mert szerintem az ősz egy olyan évszak, amikor a legváltozatosabban lehet öltözködni. Az ősz színeit is nagyon szeretem, ebben a bejegyzésben a burgundin lesz a hangsúly, ez az idei nagy kedvencem.


A képek este készültek, ezért a fényviszonyok nem a legjobbak. Nagyon szeretem az őszi estéket, főleg így szeptember táján, amikor nincs nagyon hideg. A naplemente és a hűvös szellő egyszerűen elvarázsol, rusztikus hangulatot teremt.  A képeket tekintve itt is megjelenik a rusztikusság: a természet, a farakás, amin ülök és a régies felvétel egyfajta ódon hangulatot  kelt - legalábbis remélem, mert ez volt a célom. A lényeg az, hogy ha ősz, akkor nekem természet, ezért el sem tudnám képzelni, hogy ne kint fényképezzek, ezt még teszteknél is látni fogjátok. :)


A képek egy iskolai nap után készültek, kicsit lazábban öltözködtem fel. Egy egyszerű fekete farmerhez húztam az egyik kedvenc felsőmet, amin egy sötét zöld színű szív található és néhány rózsaszín rózsa, imádom! :) Reggel hűvösebb volt, ezért a nemrég beszerzett burgundi színű kardimat is felvettem. A kiegészítőket nem vittem túlzásba: barackos-rózsaszínes rózsás szövetfülbevalók dobták fel ezt az egyszerű, de szerintem mégis aranyos és őszies szettet. Elég hosszú napom volt, ezért maradtam a kényelmes tornacipőnél, bár egy vékony bokacsizma illett volna a legjobban. 






Outfit:
rózsás-szíves felső: C&A
kardigán: New Yorker
farmer: Tally Weijl
fülbevaló: SIX
tornacipő: Lacoste


Gyors vakus kép a hajamról: néhány perc alatt elkészíthető fonás, ami szerintem teljesen illett ehhez az outfit-hez.

Nézzük, hogyan is jelent meg az idei őszi trend ebben a szettben: 
-a kardigánom színe burgundi, ami idén nagyon nagy sláger már most ősz elején is
-a felsőmön lévő szív sötétzöld színe is befutó idén ősszel

Összességében ez egy nagyon kényelmes, őszies outfit a nem is hideg, de azért hűvösebb napokra. Nektek bejön? Viselnétek? :)

Ui.: folyt. köv. :)

19 megjegyzés:

  1. Nekem a burgundi kardigánod tetszik a legjobban. :) Ha jól látom a körömlakkod is hasonló színű, milyen színt viseltél? Indult nálam egy új nyereményjáték, ha gondolod kukkants be: http://lookfancy.blogspot.hu/2012/09/oszi-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Ez a körömlakk volt rajtam: http://roseballerina.blogspot.hu/2012/05/notd-raspberry-shake.html. :)

      Törlés
  2. Nagyon jó szett, kényelmes és őszies. A helyszín is tökéletes ^^.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Próbáltam hangulatos helyet keresni. :)

      Törlés
  3. nekem is a kardigán :) + a fülbevaló :)
    Nagyon édes szett! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a kardigán én is valami hasonlóra vadászom most. :) A frizurád is szuper lett, nagyon jól áll a fonott haj. :)

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű!! és a fogyszabályozó is ott van, ha jól látom?! :D

    VálaszTörlés
  6. nice pictures!!! thanks for following, i will follow back :)

    http://californiamadness.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés